AndroidHealthClinic

Gestopt Zomerlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk man dat je hebt meegedaan....en ik denk niet eens zo slecht gepresteerd!

wat betreft die bench....heb zelf jaren met bekende powerlifters meegetraind, pak is een setje waar je behoorlijk wat reps mee kan pakken. bv bij jou 100 kilo...en laat elke rep overdreven lang op je borst liggen.
dan wen je daar aan, en het zal je binnen korte tijd nog meer kracht geven:)
grt
Wel goeie tip inderdaad, als ik ooit nog eens aan zoiets meedoe zal ik me zeker zo voorbereiden ;)

haha leuk man! Toch sterk vind ik Dastert ;) Leuke filmpjes.

Hoe heb je het zelf ervaren? Ga je dit vaker doen, focus je je nu hier op?
Nee ik zag gewoon dat topic, leek me leuk om een keer aan mee te doen, verder geen aspiraties. Zit ook midden in de cut he, dus ging me meer om de ervaring.

Leuke filmpjes Daster :thumbs:
Thnx
 
Even een fatloss update ;)

Ik ben al een aanmerkelijke hoeveelheid vet kwijt, huidplooi bij mn buik is al stuk dunner en slapper. Hij is nu 17mm (21mm toen ik begon).
Lichaamsgewicht nog steeds rond de 94 :)
 
Even een fatloss update ;)

Ik ben al een aanmerkelijke hoeveelheid vet kwijt, huidplooi bij mn buik is al stuk dunner en slapper. Hij is nu 17mm (21mm toen ik begon).
Lichaamsgewicht nog steeds rond de 94 :)

Waar op je buik meet je eigenlijk?
 
Leuke filmpjes, zag er ook goed uit. Misschien voor je ego ook nog eens in de bulk mee doen :P.
 
Hoeveel procent sta je dan?
 
Lekker bezig Big D.
Keep up the good work.

Smaakt dat nou naar meer, zo'n powerlift wedstrijd of was het just for fun?

Op hoeveel % sta je nou inderdaad?
 
volgende x moet je eens met zo'n wedstrijd mee doen als je on bent!
heb het gevoel dat ze bij die 3e bench-press lift iets later press deden roepen dan bij die 2e.
mooie prestatie neergezet daster
 
hey kerel top dat je hebt meegedaan! te gek
 
Oh ja, je had een wedstrijd. Hoe ging het? :)
 
Je cut gaat dus wel lekker? Ben idd wel benieuwd naar je percentage op dit moment beest!
 
Verloor ik maar aanzienlijk buikvet! Misschien toch ook eens een clipper kopen om dat te meten...Ben ook wel benieuwd waar je ehm dan precies klipt..
 
Waar op je buik meet je eigenlijk?

5cm links van mn navel. En dan pak ik zeg maar de plooi die over mn buikspier daar loopt.

Leuke filmpjes, zag er ook goed uit. Misschien voor je ego ook nog eens in de bulk mee doen :P.
Thanks. Toen ik me aanmeldde zat ik qua kracht inderdaad op mn hoogtepunt. Maar toch wel tevreden met dit resultaat al ;)

Hoeveel procent sta je dan?
Geen idee precies... Maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit. Enige correct meting is onderwaterdompeling, als ik dat nog is laat doen zal ik mn percentage wel posten ;)

Lekker bezig Big D.
Keep up the good work.

Smaakt dat nou naar meer, zo'n powerlift wedstrijd of was het just for fun?

Op hoeveel % sta je nou inderdaad?
Was bedoeld voor de fun, maar het is toch wel heel leuk eigenlijk, ook al doe je niet mee om te winnen.
Maar dit was raw en jammer genoeg zijn er verder nauwelijks raw wedstrijden. Helemaal ingepakt in zo'n suit lijkt me dus weer niks...

volgende x moet je eens met zo'n wedstrijd mee doen als je on bent!
heb het gevoel dat ze bij die 3e bench-press lift iets later press deden roepen dan bij die 2e.
mooie prestatie neergezet daster
Zeiden ze inderdaad net iets later. Anders had ik hem misschien wel gehad scheelde niet gek veel namelijk

hey kerel top dat je hebt meegedaan! te gek
Thanks :)

Oh ja, je had een wedstrijd. Hoe ging het? :)
Ging wel goed dus, alleen last van mn onderrug dus tijdens die deadlift.

Je cut gaat dus wel lekker? Ben idd wel benieuwd naar je percentage op dit moment beest!
Nou ik zou het echt niet weten dus 11-12% ???

Verloor ik maar aanzienlijk buikvet! Misschien toch ook eens een clipper kopen om dat te meten...Ben ook wel benieuwd waar je ehm dan precies klipt..
Uiteindelijk doet de precieze plek er ook niet toe, zolang je elke keer maar op exact dezelfde plek meet!






En nu even iets heel anders........ Ik ben namelijk zeker twee weken uitgeschakeld wat trainen betreft. Ik heb gister een flink ongeluk gehad namelijk met een bestelbus.
Ik wilde een kruising oversteken en verleende daarbij eerst voorrang aan een vrachtwagen linksaf mijn weg opreed, maar de vrachtwagen die daar acheraan kwam heb ik volledig gemist... Ik trok dus weer op en hij raakte me finaal aan de zijkant van de auto. Auto vloog een paar meter verder op een fietstunnel dat met een soort rooster was afgedekt gelukkig... Echt een gigantische klap, dacht even dat ik de pijp uitging.
Maar gelukkig redelijk goed afgelopen, precies de plek waar de riem zat op mn bekkenkammen en mn linkerbovenarm/schouder is zwaar gekneusd, maar op de foto's waren geen breuken te zien. Vannacht in het ziekenhuis gebleven omdat ik gewekt moest worden etc, en kon mn benen gewoon totaal niet bewegen. Nu gaat het al iets beter gelukkig, kan stapvoets lopen, maar trainen zal nog wel ff heel moeilijk gaan... Ik blijf in ieder geval goed eten dat zal het herstel wel goed doen ;)
Blij dat ik er niets ernstigers aan over heb gehouden in ieder geval!

De liefhebbers kunnen hier nog wat foto's zien:

http://www.112achterhoek-nieuws.nl/uitrukken.php?id=5184http://www.112achterhoek-nieuws.nl/
 
Laatst bewerkt:
beterschap kerel
 
Wow, das wel ferm klote... Een geluk bij een ongeluk dat je niets gebroken hebt!
 
Zoo dat is flink kloté je hebt geluk dat je er nog zo vanaf ben gekomen aan de video te zien!
 
tering dat is schrikken man - succes met je herstel!
 
flinke smakkert heb je gemaakt!
 
Sick shit. Eerst dinges hier met z`n motor, en nu jij met een bestelbusje. Succes met je herstel man!
 
Vreemd man, ik meet daar ook en heb er ongeveer 5 mm zitten, terwijl ik op 14% sta ofzo ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven