XXL Nutrition

Zomervakantie

Peiling Peiling Bestemming?

• Sunny Beach Bulgarije

Stemmen: 10 23,3%
  • Mallorca

Stemmen: 5 11,6%
  • Marmaris

Stemmen: 4 9,3%
  • Albufeira

• Sgergonisoss

Stemmen: 5 11,6%
  • Lloret/Blanes/Salou

Stemmen: 11 25,6%
  • Malta

Stemmen: 0 0,0%
  • Cyprus

• Totaal stemmers
    43
ik ben vorige zomer 3 maanden in Thailand geweest > Zie topic.
Goed bevallen.

Ik ga denk deze zomer twee maanden werken in een bar, Spanje of Griekenland.

Cheerss,

2.5 week Cuba staat vooralsnog op de planning..

Zoek en gij zult vinden! ;)

Ben vorige zomer in Sunnybeach geweest. Verhouding was even veel mannen als vrouwen teon wij er waren. Veel uit Scandinavië ( blonde geile wijfen ). Voor de rest veel oostblokkers maar die zijn o zo geil :D Ik zou het cker aanraden. Ben er dit jaar weer !

ik ben vorige zomer 3 maanden in Thailand geweest > Zie topic.
Goed bevallen.

Ik ga denk deze zomer twee maanden werken in een bar, Spanje of Griekenland.

Cheerss,

Als je dat denkt, zou ik nu onderhand gaan beginnen met solliciteren. Sollicitatieprocedures voor de meeste bars beginnen nu onderhand.

Wij hebben Sunny Beach geboekt, gaan er met 15 man heen dus hebben we ook maar voor 15 dagen gekozen :p

Wij hebben Sunny Beach geboekt, gaan er met 15 man heen dus hebben we ook maar voor 15 dagen gekozen :p
15 dagen nonstop zuipen daar lijkt me wel erg veel van het goeie. Zoals het er nu voorstaat pakken wij week 28 een week een villa bij/in Lloret de mar.

Ik ga aankomend jaar ook naar Sunny Beach, van 30 juli tot 10 augustus ofzo. Als je een botjesbuilder ziet moet je maar even Rik roepen.

Waarschijnlijk in juni ook nog een weekje naar Monaco.

vorig jaar naar sunny geweest! top gehad, nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal met bv lloret of cherso maar heb toch maar voor sunny gekozen!
Lekkere oostblok chicks en het is egt ****ing goedkoop, in bepaalde tentjes betaalde je 2lev (1 euro) voor een lekker half liter glasje bier! top dus

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:48 ----------

vorig jaar naar sunny geweest! top gehad, nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal met bv lloret of cherso maar heb toch maar voor sunny gekozen!
Lekkere oostblok chicks en het is egt ****ing goedkoop, in bepaalde tentjes betaalde je 2lev (1 euro) voor een lekker half liter glasje bier! top dus

lekker surfen op de canarische eilanden
zonnetje,zee etc hele dag cardio
vet droog worden
en je kan de hele tijd je muscle showen :D

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:48 ----------

Hoeveel kosten die hoertjes dan?

iemand nog ervaringen met salou tegenwoordig? wil daar misschien heen met vrienden... als de leeftijd de gemiddelde leeftijd daar niet 16 is...

Wij gaan met 14 man naar sunnybeach Bulgarije, eerste keer buitenland ik ben benieuwt!

3 vrienden en ik gaan dit jaar naar Sunny Beach, Criminaliteit is hoog(informatie opgedaan bij reisbureau/vrienden/internet/) maar als je een beetje je kop er bij houd is er niets aan de hand.. Neem geen spullen aan ook al duwen ze het zowat in je handen, neem geen h**r mee naar je kamer want dan ben je je spullen kwijd door een groep rambo bulgaren die je deur stuk trappen xD

Vrouwen zijn top en in overvloed, eten is in vergelijking tot chersoo(waar mijn vrienden en ik vlede jaar waren) veel beter en alles is goedkoop.

12 juli sunnybeach wordt zeker vet.

3 vrienden en ik gaan dit jaar naar Sunny Beach, Criminaliteit is hoog(informatie opgedaan bij reisbureau/vrienden/internet/) maar als je een beetje je kop er bij houd is er niets aan de hand.. Neem geen spullen aan ook al duwen ze het zowat in je handen, neem geen h**r mee naar je kamer want dan ben je je spullen kwijd door een groep rambo bulgaren die je deur stuk trappen xD

Vrouwen zijn top en in overvloed, eten is in vergelijking tot chersoo(waar mijn vrienden en ik vlede jaar waren) veel beter en alles is goedkoop.

Ex collega van me heeft op het werk zijn ervaringen van Sunny Beach gedeeld..

In een discotheek daar stond leuk grietje die vroeg of hij gepijpt wou worden voor 5 euro.. hij zo waarom niet... voor hij het wist was z'n portemonnee kwijt en het grietje weg :D

Domme sukkel dat hij is verteld hij het in één volle kantine, tja die heeft geen fijne tijd meer gehad:(

Terug
Naar boven