oneeyedsharky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben vorige zomer 3 maanden in Thailand geweest > Zie topic.
Goed bevallen.
Ik ga denk deze zomer twee maanden werken in een bar, Spanje of Griekenland.
Cheerss,
ik ben vorige zomer 3 maanden in Thailand geweest > Zie topic.
Goed bevallen.
Ik ga denk deze zomer twee maanden werken in een bar, Spanje of Griekenland.
Cheerss,
15 dagen nonstop zuipen daar lijkt me wel erg veel van het goeie. Zoals het er nu voorstaat pakken wij week 28 een week een villa bij/in Lloret de mar.Wij hebben Sunny Beach geboekt, gaan er met 15 man heen dus hebben we ook maar voor 15 dagen gekozen![]()
vorig jaar naar sunny geweest! top gehad, nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal met bv lloret of cherso maar heb toch maar voor sunny gekozen!
Lekkere oostblok chicks en het is egt ****ing goedkoop, in bepaalde tentjes betaalde je 2lev (1 euro) voor een lekker half liter glasje bier! top dus
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 21:48 ----------
3 vrienden en ik gaan dit jaar naar Sunny Beach, Criminaliteit is hoog(informatie opgedaan bij reisbureau/vrienden/internet/) maar als je een beetje je kop er bij houd is er niets aan de hand.. Neem geen spullen aan ook al duwen ze het zowat in je handen, neem geen h**r mee naar je kamer want dan ben je je spullen kwijd door een groep rambo bulgaren die je deur stuk trappen xD
Vrouwen zijn top en in overvloed, eten is in vergelijking tot chersoo(waar mijn vrienden en ik vlede jaar waren) veel beter en alles is goedkoop.

lekker surfen op de canarische eilanden
zonnetje,zee etc hele dag cardio
vet droog worden
en je kan de hele tijd je muscle showen![]()