XXL Nutrition

Zomervakantie

Peiling Peiling Bestemming?

• Sunny Beach Bulgarije

Stemmen: 10 23,3%
  • Mallorca

Stemmen: 5 11,6%
  • Marmaris

Stemmen: 4 9,3%
  • Albufeira

• Sgergonisoss

Stemmen: 5 11,6%
  • Lloret/Blanes/Salou

Stemmen: 11 25,6%
  • Malta

Stemmen: 0 0,0%
  • Cyprus

• Totaal stemmers
    43
Loret. Pff tijdens de vakantie naar Malgrat één keer geweest (appartement uitgegooid in Malgrat, kregen appartement in Loret daarna) maar daar wil ik nog niet dood gevonden worden.

haha lloret, 3 jaar geleden geweest, ik en een maat waren een keer vroeg wakker(10u) dus we dachten van we gaan naar het strand voor een goed plekkie. Daar aangekomen, heel dat strand leeg, dus keuze zat. Wij zitten, 10 minuten later komt er een groep mong*len met begeleidster en ja hoor waar gaan ze zitten, voor ons... Heel dat fking strand leeg en ze moeten voor ons gaan zitten, die mensen kwamen chips aanbieden, twee vatsige lagen elkaar in te smeren met olie, de een kreeg geen chippie van de ander dus moest er gejankt worden ohoh t*ring zeg

oke dat was het csb.

Iemand goeie ervaring met mallorca??

hahaha dus daarom vind je lloret k*t of wat wil je er nou mee zeggen :P?

hahaha dus daarom vind je lloret k*t of wat wil je er nou mee zeggen :P?

ik vond lloret wel leuk, maar was ook eerste keer zo´n vakantie met vrienden weetjewel, goeie muziek maar de verhoudingen waren zo triest daar. In tropics stonden 5 meisjes in het midden en daaromheen 8 lagen jongens, kijk ben geen playboy ofzo maar daar heb ik geen zin in. En die kauloproppers daarzo op straat... Voorderest leuke vakantie gehad.

Kzou echt niet weten waar te gaan dit jaar, afgelopen jaar sunny beach geweest. Die vakantie was over de top.. voor iedereen die het eten afkraakt: je kijkt niet verder dan je neus lang is. Wij hebben daar gegeten, niet normaal 4 dikke vleesschotsels en 4 liter bier voor letterlijk 35 eu.

Verder heb je ook gewoon KFC / macdonalds, maar wel normale prijzen bij zulke eetgelegenheden.

Het volk kan k*t zijn, ze bieden je bv. ook 1 kersje aan en als je die aanneemt moet je hem kopen voor bv 20 euro. Gewoon niet aannemen en verder man the fuk up.. je bent toch geen wijf die meteen in paniek raakt in vervelende situaties..

Gewoon een appartement of hotel buiten het centrum nemen, dan heb je wel goedkope boodschappen e.d.

Ik zou iig niet naar Chersonissos gaan.
Heb er de afgelopen zomer een aantal weken gewerkt en kan wel zeggen dat Cherso echt zwaar op z'n retour is. Ben er 4 jaar eerder zelf ook geweest en toen echt een super vakantie gehad. Afgelopen jaar vond ik de sfeer met uitgaan vaak erg agressief, daarnaast wordt het ook een stuk rustiger, en zeker savonds erg veel vechtpartijen. Verder vind je er ongelooflijk veel tokkie publiek, oh oh cherso types en veel marokanen.

Verder ben ik in Sunny Beach en Marmaris geweest.
Marmaris was top, wij waren toen eigenlijk net wat te jong. Ik denk dat Marmaris het leukste is vanaf 20j. Je hebt grote open lucht clubs waar je je erg goed kan vermaken.

Sunny Beach ook een erg leuke tijd gehad. Ik heb totaal geen last gehad van het criminele imago. Zolang je zorgt dat je dichtbij het centrum zit, geen taxi's neemt, en je gewoon normaal gedraagt zit je prima daar. Als je er aanleiding toe geeft slaan de uitsmijters er wel flink op los(en dat zijn echt beren). Man/vrouw verhouding wel beetje matig dacht ik, maar wel scandinaviers. Het eten is wel echt troep, maar zitten een paar goede restaurantjes bij, moet je even vragen aan de mensen die er werken, die weten het wel.

Ik zou zelf voor Sunny, Marmaris of Albufeira gaan.

Klinkt goed. En veel gedoet?

Genoeg...

Maar als je voor het nken daar komt kun je , je borst nat maken ;)
Een kennis van me is er ook gweeest die heeft meer dan 100 wijfen in 3 maanden gedoet :D (geen h**ren of ladyboys naar eigen zeggen;))

haha lloret, 3 jaar geleden geweest, ik en een maat waren een keer vroeg wakker(10u) dus we dachten van we gaan naar het strand voor een goed plekkie. Daar aangekomen, heel dat strand leeg, dus keuze zat. Wij zitten, 10 minuten later komt er een groep mong*len met begeleidster en ja hoor waar gaan ze zitten, voor ons... Heel dat fking strand leeg en ze moeten voor ons gaan zitten, die mensen kwamen chips aanbieden, twee vatsige lagen elkaar in te smeren met olie, de een kreeg geen chippie van de ander dus moest er gejankt worden ohoh t*ring zeg

oke dat was het csb.

Iemand goeie ervaring met mallorca??

:roflol: :roflol:

ontopic:
Afgelopen zomer albufeira was echt super.
Veel 'mooie' vrouwen, m/v verhouding was ook goed, maar dat is volgens mij met name afhankelijk van welke periode je gaat.
Temperatuur was heerlijk, mooie omgeving en vond het uitgaan ook wel aardig.

Wij weten ook nog steeds niet waar we heengaan, maar ben ook niet zoveel eisend. Mensen ervaring met een villa huren? is natuurlijk leuk en aardig met zwembad en alles, maar zo'n appartementen complex is natuurlijk veel gezelliger en heb je heel snel contact met anderen.

Genoeg...

Maar als je voor het nken daar komt kun je , je borst nat maken ;)
Een kennis van me is er ook gweeest die heeft meer dan 100 wijfen in 3 maanden gedoet :D (geen h**ren of ladyboys naar eigen zeggen;))

In 90 dagen meer dan 100 chicks nken?
Ik weet niet hoeveel choloform die vriend van jou heeft, maar klinkt redelijk overdreven

Ik zou iig niet naar Chersonissos gaan.
Heb er de afgelopen zomer een aantal weken gewerkt en kan wel zeggen dat Cherso echt zwaar op z'n retour is. Ben er 4 jaar eerder zelf ook geweest en toen echt een super vakantie gehad. Afgelopen jaar vond ik de sfeer met uitgaan vaak erg agressief, daarnaast wordt het ook een stuk rustiger, en zeker savonds erg veel vechtpartijen. Verder vind je er ongelooflijk veel tokkie publiek, oh oh cherso types en veel marokanen.

Verder ben ik in Sunny Beach en Marmaris geweest.
Marmaris was top, wij waren toen eigenlijk net wat te jong. Ik denk dat Marmaris het leukste is vanaf 20j. Je hebt grote open lucht clubs waar je je erg goed kan vermaken.

Sunny Beach ook een erg leuke tijd gehad. Ik heb totaal geen last gehad van het criminele imago. Zolang je zorgt dat je dichtbij het centrum zit, geen taxi's neemt, en je gewoon normaal gedraagt zit je prima daar. Als je er aanleiding toe geeft slaan de uitsmijters er wel flink op los(en dat zijn echt beren). Man/vrouw verhouding wel beetje matig dacht ik, maar wel scandinaviers. Het eten is wel echt troep, maar zitten een paar goede restaurantjes bij, moet je even vragen aan de mensen die er werken, die weten het wel.

Ik zou zelf voor Sunny, Marmaris of Albufeira gaan.

Precies wat jij zegt van Cherso.. mijn zus heeft er ook gewerkt in het Slam cafe.. jij ook?

ze zei dat door dat oh oh cherso programma heel cherso naar de klote is gegaan omdat het slechte reclame geeft tegenover de ouders.. dus ouders willen niet dat ze naar cherso gaan maar liever naar lloret waar het hetzelfde feestje is haha xD

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 00:57 ----------

ik vond lloret wel leuk, maar was ook eerste keer zo´n vakantie met vrienden weetjewel, goeie muziek maar de verhoudingen waren zo triest daar. In tropics stonden 5 meisjes in het midden en daaromheen 8 lagen jongens, kijk ben geen playboy ofzo maar daar heb ik geen zin in. En die kauloproppers daarzo op straat... Voorderest leuke vakantie gehad.

zooooooo tantoeee veel proppers xD....

werd je echt helemaal gestoord van.. vooral als je geen nee kan zeggen.. maar dat leer je daar wel goed!!

of wat dacht je van die n*gers dan.. met die fokking brillen/rozen/jesus kettingen/en andere crap..

ik kocht voor de lol zon bril bij zon n*ger.. stond er op de bril focking raybani !!!! hahaha

Sunny Beach Bulgarije ben ik al geweest, ga geen 2e keer zelfde bestemming
Mallorca lijkt me meer rustig, uitgaan niet echt booming, of zit ik verkeerd?
Marmariservaringen?
Albufeiraslechte dingen over gehoord, vooral uitgaansleven
Sgergonisossvalt bij deze ook af door oh oh cherso
Lloret/Blanes/Saloulloret en blanes worden m niet, Salou misschien iemand ervaringen anno 2012?
Maltaervaringen?
Cypruservaringen?

Ik denk ff hardop :D

Wat vond je van sunny beach xittaP?

Precies wat jij zegt van Cherso.. mijn zus heeft er ook gewerkt in het Slam cafe.. jij ook?

ze zei dat door dat oh oh cherso programma heel cherso naar de klote is gegaan omdat het slechte reclame geeft tegenover de ouders.. dus ouders willen niet dat ze naar cherso gaan maar liever naar lloret waar het hetzelfde feestje is haha xD

Nee werkte bij de Livebar, maar het klopt Cherso is echt naar de klote daardoor gegaan.

@xittaP Marmaris is nice, heb me goed vermaakt daar.

Kzou echt niet weten waar te gaan dit jaar, afgelopen jaar sunny beach geweest. Die vakantie was over de top.. voor iedereen die het eten afkraakt: je kijkt niet verder dan je neus lang is. Wij hebben daar gegeten, niet normaal 4 dikke vleesschotsels en 4 liter bier voor letterlijk 35 eu.

Verder heb je ook gewoon KFC / macdonalds, maar wel normale prijzen bij zulke eetgelegenheden.

Het volk kan k*t zijn, ze bieden je bv. ook 1 kersje aan en als je die aanneemt moet je hem kopen voor bv 20 euro. Gewoon niet aannemen en verder man the fuk up.. je bent toch geen wijf die meteen in paniek raakt in vervelende situaties..

Gewoon een appartement of hotel buiten het centrum nemen, dan heb je wel goedkope boodschappen e.d.

Wat vond je van sunny beach xittaP?
--

Nee werkte bij de Livebar, maar het klopt Cherso is echt naar de klote daardoor gegaan.

@xittaP Marmaris is nice, heb me goed vermaakt daar.

Cherso is echt niet alleen daardoor naar de klote gegaan. 5jaar geleden was het nog super. Leuk volk. Een jaar later zag je al dat het hard achteruit ging met het soort volk wat er heen ging.

Voor het derde jaar op rij naar Renesse denk ik:D.

Wat doet Malta in dit lijstje?
Is toch eerder een bestemming voor de gepensioneerdenbond ofzo?

Terug
Naar boven