AndroidHealthClinic

Zomervakantie

Peiling Peiling Bestemming?

• Sunny Beach Bulgarije

Stemmen: 10 23,3%
  • Mallorca

Stemmen: 5 11,6%
  • Marmaris

Stemmen: 4 9,3%
  • Albufeira

• Sgergonisoss

Stemmen: 5 11,6%
  • Lloret/Blanes/Salou

Stemmen: 11 25,6%
  • Malta

Stemmen: 0 0,0%
  • Cyprus

• Totaal stemmers
    43
  • Topic Starter Topic Starter
Wat doet Malta in dit lijstje?
Is toch eerder een bestemming voor de gepensioneerdenbond ofzo?

Ken wat mensen die daar afgelopen jaar heen gingen, als stapvakantie zegmaar, vandaar.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 16:17 ----------

Sunny Beach Bulgarije ben ik al geweest, ga geen 2e keer zelfde bestemming
Mallorca lijkt me meer rustig, uitgaan niet echt booming, of zit ik verkeerd?
Marmariservaringen?
Albufeiraslechte dingen over gehoord, vooral uitgaansleven
Sgergonisossvalt bij deze ook af door oh oh cherso
Lloret/Blanes/Saloulloret en blanes worden m niet, Salou misschien iemand ervaringen anno 2012?
Maltaervaringen?
Cypruservaringen?

Ik denk ff hardop :D

Wij hebben gister even met z'n alle rond de tafel gezeten en het wordt waarschijnlijk Mallorca. Ik zou zeggen ga voor Marmaris of Mallorca.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 16:17 ----------

:roflol: :roflol:

ontopic:
Afgelopen zomer albufeira was echt super.
Veel 'mooie' vrouwen, m/v verhouding was ook goed, maar dat is volgens mij met name afhankelijk van welke periode je gaat.
Temperatuur was heerlijk, mooie omgeving en vond het uitgaan ook wel aardig.

Wij weten ook nog steeds niet waar we heengaan, maar ben ook niet zoveel eisend. Mensen ervaring met een villa huren? is natuurlijk leuk en aardig met zwembad en alles, maar zo'n appartementen complex is natuurlijk veel gezelliger en heb je heel snel contact met anderen.

Je vond het uitgaan aardig? Kan het me niet voorstellen. Wat vond je leuk dan in Albufeira qua uitgaan?

Haha Mallorca valt toch af. Wordt nu Gran Canaria of Marmaris.

Thailand is idd goed vertoeven...
Vind t echt super, ben er meerdere keren geweest en wil toch elke keer weer terug.

Mja ben er ook 1x geweest... (zuiden) nog nooit zo'n relaxte vakantie gehad... super mooie natuur en zo'n chille bevolking... + dat de prijzen gewoon zo laag zijn dat je als een koning kunt leven :o

maar goed, hoeft niet terug vind zonde om 2x naar dezelfde plek te gaan 2e keer is altijd minder... dus aankomende zomer waarschijnlijk costa rica of iig een land in zuid/midden amerika .

Hebben jullie dit alleen gedaan?
Ik zou het alleen doen maar ben er toch een beetje bang voor eigenlijk.
Alleen is maar alleen hé.
Maarja zou niet weten wie meevragen. Mn vrienden zitten nog op school of werken al..
En ik wil nu echt wel eens wat van de wereld zien. Mn vriendin zal ik moeten laten gaan, maarja..

Ik wil graag dit jaar gaan naar Thailand, Bangkok. Wat is de beste maand? Is eind juli een goede maand om naar Bangkok af te reizen en vanaf daar verschillende dingen te gaan bezichtigen? In verband met regenseizoen enzo.

Hebben jullie dit alleen gedaan?
Ik zou het alleen doen maar ben er toch een beetje bang voor eigenlijk.
Alleen is maar alleen hé.
Maarja zou niet weten wie meevragen. Mn vrienden zitten nog op school of werken al..
En ik wil nu echt wel eens wat van de wereld zien. Mn vriendin zal ik moeten laten gaan, maarja..
Wanneer denk je te gaan?

Ik studeer (normaal gezien) af in april.
Dus ergens in mei of juni dacht ik.
Later mag eventueel ook, als ik wat ga werken in de tussentijd.
Ik zou ergens tussen de 1 à 3 maanden weg willen.

Erna begin ik aan mn allereerste echte job en is het gedaan met reizen, dus ik zou het eigenlijk echt wel willen doen.

Ik studeer (normaal gezien) af in april.
Dus ergens in mei of juni dacht ik.
Later mag eventueel ook, als ik wat ga werken in de tussentijd.
Ik zou ergens tussen de 1 à 3 maanden weg willen.

Erna begin ik aan mn allereerste echte job en is het gedaan met reizen, dus ik zou het eigenlijk echt wel willen doen.

Je komt genoeg mensen tegen ;) Wij zijn met 4 kameraden geweest... maar een kameraad van me gaat elk jaar (ALLEEN). Ik denk er net zoals jou over... ook al krijg je genoeg contacten... toch is het k*t om in je eentje alles te regelen...
1 a 3 maanden ? Neem aan dat een groter deel van azié? Ik wil over 1 á 2 jaar minimaal een jaar eruit... azié /Australië

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 04:26 ----------

Ik wil graag dit jaar gaan naar Thailand, Bangkok. Wat is de beste maand? Is eind juli een goede maand om naar Bangkok af te reizen en vanaf daar verschillende dingen te gaan bezichtigen? In verband met regenseizoen enzo.

Juli (in nederland vakantieseizoen) is in Thailand low season Dus zeg maar halve prijzen met accommodaties/ tripjes enzo. Ook is het half zo druk als in het hoog seizoen... begint met kerst tot maart zeg maar... Dan betaal je de volle mep (is nog weinig vergeleken met hier ) en is het wel aannemelijk drukker! + het weer is dan veel beter > bijna geen regen.. en 30 +graden.

In Juli/augustus is het regen seizoen... kan heel slecht uitvallen maar wij hebben vorigs jaar van de 3 weken 2 dagen regen gehad terwijl we net de hele dag moesten reizen :D

Gister erover gehad, 'men' wilt in onze groep graag naar Lloret.

Wij hebben ook bijeenkomst gehad, turkije wordt m sowieso niet geen goede locals ;) Zal wel Salou worden

Het is natuurlijk wel leuk als er genoeg dames zijn.... Blanes dan?

blanes is 1 op 1 verhouding, ik vond het een leuke vakantie, niet echt grote disco´s ofzo maar wel goeie muziek. En lekker eten bij zo´n English Pub staat zo´n gozer heet Leon en die kan wel koken, biefstuk met patat 12 euro ofzo. Rustig strand ook, niet dat je een plekje moet vinden waar precies drie handoekjes en een flesje zonnebrand plek heeft(ala lloret), 's avonds nooit vechten gezien, hele relaxte sfeer.

Dit jaar marmaris geweest en daar zei de reislijder: Lloret en Cherso komen alle tokkies op af en de rest, sunny beach is 50/50, komen de gezellige mensen.

blanes is 1 op 1 verhouding, ik vond het een leuke vakantie, niet echt grote disco´s ofzo maar wel goeie muziek. En lekker eten bij zo´n English Pub staat zo´n gozer heet Leon en die kan wel koken, biefstuk met patat 12 euro ofzo. Rustig strand ook, niet dat je een plekje moet vinden waar precies drie handoekjes en een flesje zonnebrand plek heeft(ala lloret), 's avonds nooit vechten gezien, hele relaxte sfeer.

Dit jaar marmaris geweest en daar zei de reislijder: Lloret en Cherso komen alle tokkies op af en de rest, sunny beach is 50/50, komen de gezellige mensen.

Mooi. Heb net Mallorca geboekt, hopen dat het wat wordt.

Weet nog steeds niet wat het gaat worden.. Blanes lijkt me ook wel leuk. lastig toch weer, ben echt bang om veel zuurverdiende centjes uit te geven aan een k*t vakantie...

Je vond het uitgaan aardig? Kan het me niet voorstellen. Wat vond je leuk dan in Albufeira qua uitgaan?

Ik vond het oude gedeelte prima te doen, gezellige sfeer, al die straatjes enzo.
En als afwisseling af en toe naar het nieuwe gedeelte, beetje lache met dronken engelse.
Maarja ik ben nogal snel tevreden denk ik, je moet het ook zelf gezellig maken namelijk.

Twijfel nu ook steeds meer over aankomende vakantie, voor dat geld kan ik natuurlijk ook me motorrijbewijs halen.

Wordt waarschijnlijk Thailand, 2 - 3 weken in de zomer. Hangt nog van iemand af maar planning is misschien naar Phuket af te reizen en vanaf daar te gaan reizen.

Terug
Naar boven