XXL Nutrition

Zou er een vraag en aanbod moeten komen op DBB ?

Peiling Peiling Zou er een vraag en aanbod sectie moeten komen?

• JA

Stemmen: 24 58,5%
  • Nee

Stemmen: 13 31,7%
  • Weet niet

Stemmen: 1 2,4%
  • Geen mening

Stemmen: 3 7,3%

• Totaal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb er helaas niets over te zeggen, maar wat zouden jullie vinden van een vraag een aanbod op DBB?
Gewoon een forumpje waar je wat spullen aan kan bieden.
Dingen zoals halter, dumbbells trainingsbankjes, boeken etc etc.
Hoop dat dit een aantal moderators op een idee brengt :D
Dus wat vinden jullie, zou zo'n sectie wat zijn ja of nee?

Ik denk wel dat het een heel goed idee is :cool:

ik heb nog wel een oude schoonmoeder te koop.

tot zover mijn bijdrage :D

nee, wel goed id :)

Maar liefst wel dan met sport gerelateerde dingen! Tuurlijk ook je auto ofzo :D

neej..

Neen, we zijn een bodybuilding forum. Er word al meer dan genoeg offtopic geluld :D

Weet niet en geen mening is dat trouwens niet hetzelfde ???

Ja voor steroids. Kunnen we newbies voor de gek houden met fakes enzo, dik lachen :)

Voor de rest... neuh

volgens mij is daar een hele goede andere site voor , hmm hoe heet ie ook alweer. ;)

Het idee is wel goed...mits het BB gerelateerd is. Gewichten, traintoestellen, BB kleding...dat soort dingen, ik zal het er eens met Big T over hebben, geen slecht idee.

Centaur zei:
Het idee is wel goed...mits het BB gerelateerd is. Gewichten, traintoestellen, BB kleding...dat soort dingen, ik zal het er eens met Big T over hebben, geen slecht idee.
en dan komt er een kereltje die zijn roze dumbbells te koop aanbiedt ;)

vind het ook niet echt een goed idee

koetje zei:
en dan komt er een kereltje die zijn roze dumbbells te koop aanbiedt ;)

vind het ook niet echt een goed idee
:roflol: :roflol:

En toch heb ik het donkerbruin vermoeden dat hij de roze dumbbell zonder moeite kwijt zou raken. :D

Op zich wel, maar dan idd alleen voor BB en Fitness gerelateerde dingen, de rest van de zooi slijt je maar op marrktplaats en Ebay...

Ik heb voor NEE gestemd. Ik denk dat DBB gewoon over bodybuilding/fitness moet gaan. We hebben al een paar secties die niet bb gerelateerd zijn en ik denk dat dat genoeg is.

Je hebt marktplaats e.d voor dat soort dingen en ik geloof dat T ook een koop/verkoop forum was begonnen.

Just my 2 cents.

neuhj

Ramonius zei:
Ik heb voor NEE gestemd. Ik denk dat DBB gewoon over [:thumbs:]]bodybuilding[/:thumbs:]/[wrong]fitness[/wrong] moet gaan. We hebben al een paar secties die niet bb gerelateerd zijn en ik denk dat dat genoeg is.

Je hebt marktplaats e.d voor dat soort dingen en ik geloof dat T ook een koop/verkoop forum was begonnen.

Just my 2 cents.

:D:D

Waarom niet dan? Ik vind het zo'n onzin. Wat je niet wilt zien bekijk je toch niet? Net als dat ik niet bij het vrouwen topic ga lopen neuzen, kunnen de tegenstemmers toch lekker wegblijven uit het koop/verkoop deel.
Mensen die wat van hun apparatuur willen verkopen kunnen iemand anders nu misschien helpen door hier aan hun te verkopen.
Als iemand mooie partij supplementen heeft weten te bemachtigen wil je daar toch ook in meedelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven