MuscleMeat

Zou er een vraag en aanbod moeten komen op DBB ?

Peiling Peiling Zou er een vraag en aanbod sectie moeten komen?

• JA

Stemmen: 24 58,5%
  • Nee

Stemmen: 13 31,7%
  • Weet niet

Stemmen: 1 2,4%
  • Geen mening

Stemmen: 3 7,3%

• Totaal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
maakt me niet uit.

RichardV zei:
Waarom niet dan? Ik vind het zo'n onzin. Wat je niet wilt zien bekijk je toch niet? Net als dat ik niet bij het vrouwen topic ga lopen neuzen, kunnen de tegenstemmers toch lekker wegblijven uit het koop/verkoop deel.
Mensen die wat van hun apparatuur willen verkopen kunnen iemand anders nu misschien helpen door hier aan hun te verkopen.
Als iemand mooie partij supplementen heeft weten te bemachtigen wil je daar toch ook in meedelen?

Inderdaad, ik snap dat tegenstemmen ook niet zo. Vind ook niet dat het alleen over bodybuilding moet gaan maar dat er ook best andere dingen (serieus) mogen worden aangeboden.
Of het een succes wordt weet ik niet maar vind het dus een prima idee. Behalve als T echt een 'koopjesforum' gaat oprichten, dan kan je daar heen met je troep.

Het voordeel van een een vraag en aanbod forum hier is dat je weet wie je kan vertrouwen. Bij sites als marktplaats is het toch nog altijd even de vraag of je na het overmaken van je geld ook echt je aankoop thuisgestuurd krijgt.

Voor bb-gerelateerde spullen: JA.

rest niet...

Maakt me niet uit.

ja vindt het wel een goed idee, en dan niet eens alleen voor echte toestellen enzo..maar ook voor films bijvoorbeeld. Als je een film voor 35 euro hebt gekocht en je bent em zat..kan je em best slijten voor 15 euro ofzo denk aan iemand hier. Of is dit ook al illegaal, gekochte films doorverkopen? nee toch?

Als het de modurators niet voor veel meer werk zet, lijkt 't me wel een goed plan.

Ja!!
en ook een dating stukje. :cool:
En liefs ook nog een hoerenforum stukje

Dan bied ik mijn zelf bij deze aan, om jou te nken, en dat kost je 5 eu.
Goedkoop ben ik he :D

@eduardjanssen: Ik wou eerst alleen BB neerzetten, maar dacht ook aan de jongens en meiden die zich niet kunnen identieficeren met BB :D

Even voor de duidelijkheid dus -> fitness = WRONG ;)

jopiepoekie zei:
Ja!!

Is dat inclusief rubber??

Alle spullen die gerelateerd zijn aan BB, supp's (geen booltjes), fitnessapperatuur,
halterriemen/handschoenen, oude bb-magazines enz.. Zou een goed idee zijn :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
jopiepoekie zei:
Ja!!

Ik bied 1 euro, dan mag je mijn buurvrouw nken :D

Maar FF serieus,
Bedoelde dus ook echt BB-related dingen.
He is een BB forum dus laten we het dan bij BB spullen houden.
Je auto of ouwe bakfiets verkoop je maar op marktplaats.
Maar als je bijvoorbeeld die dumbelset van 1 t/m 40 kg nooit meer gebruikt, waarom zou je daar dan een ander niet blij mee maken voor een leuke prijs?
Ken je het boek al helemaal uit je kop, maak er een ander gelukkig mee.
Jij bent van je ouwe zooi af en een ander is er erg mee geholpen.
Zie het zelf niet echt als het zoveelste forum.
Zijn hier zat mensen die hier zowat op het forum wonen :) en je moet toch af en toe naar de winkel of niet? :D
Weer een goede reden om niet naar een andere site te gaan.

als er supps worden verkocht gaan de mensen dat meer aantrekkelijk vinden
dan de sponsor linken van big_T mss wel goedkoper voor ons maar nadeliger voor de site

koetje zei:
als er supps worden verkocht gaan de mensen dat meer aantrekkelijk vinden
dan de sponsor linken van big_T mss wel goedkoper voor ons maar nadeliger voor de site

Mee eens :gosh: na overweging, kleding moet je er dan ook uit halen :dance: . Blijven er nog genoeg dingen over.........toch :scratch: Halterriemen, DVD/video's, dumbbell's, toestellen, handschoenen, bb-bladen ;)

Het plan ligt op de vergadertafel. :thumb: zou best eens wat kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven