Fitness Seller

Nieuws Zwarte man opgepakt na racistische aanval in Luik

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Zwarte man opgepakt na racistische aanval in Luik
In Luik is een 44-jarige zwarte man opgepakt omdat hij een blanke vrouw zou hebben aangevallen uit racistische overwegingen.

De man ging door het lint toen een vrouw en haar dochter uiteen gingen om hem doorgang te verlenen in het winkelcentrum Médiacité. Hij schreeuwde dat hij niet tussen twee blanken zou lopen, en beledigde en bespuwde de vrouwen. Een van de dames kreeg een trap in de buik, en moest naar het ziekenhuis voor een operatie.

De dader staat bekend bij het gerecht, en is ter beschikking gesteld van het Luikse parket. Hij is al eens veroordeeld voor het toebrengen van slagen en verwondingen. (belga/sam)
Even een herinnering dat het helaas in beide richtingen gaat. Soms beseffen we zo maar hoe triest racisme is.

Het zieligste van dit hele verhaal is dat hij dit bij een vrouw deed.. :rolleyes:

Alleen blanken kunnen racistisch zijn.

Als je niet tussen blanken wil lopen, wtf doe je dan nog in België? :)

Retour zending naar het land van origine!
Wij blanken zijn allemaal racist in hun ogen :D

belgische n*gers zijn over het algemeen wel chill (buiten die ex-kindsoldaten van black demolition dan), sta er dus eerlijk verstomd van, iets zegt mij dat er meer aan de hand was, uitlokking misschien?

Jezelf voortplanten en zorgen dat het steeds donkerder wordt? :p

Dat was ook mijn bedenking toen ik dit aan het posten was... :D
Hun doel: hier zo lang mogelijk blijven en zoveel mogelijk voortplanten -> overheersing.

Ik stel voor dat we een sfeer van terreur creëren :p

belgische n*gers zijn over het algemeen wel chill (buiten die ex-kindsoldaten van black demolition dan), sta er dus eerlijk verstomd van, iets zegt mij dat er meer aan de hand was, uitlokking misschien?

Bekend geval bij justitie, waarschijnlijk dus een driftkikkertje.

Je wilt niet weten hoeveel van die wazige figuren over straat rondlopen. Ergste is dat ze letterlijk een wandelende tijdbom zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze zullen primitief geweld gebruiken.

Gisteren(!) kwam nog een 46-jarige Irakese inburgeraar met messteken om het leven door een 23-jarige Somalier. Volgens ooggetuigen riep de dader: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken. Nu blijkt dat die Somalier ook al een strafblad had en vraag je jezelf toch af hoe zo iemand Nederlander kan worden. Dat papierenvodje wat men 'paspoort' noemt is vandaag de dag ook niks meer waard.

Laatst bewerkt:
Dat noem ik nou nog eens cursussen.

Je wilt niet weten hoeveel van die wazige figuren over straat rondlopen. Ergste is dat ze letterlijk een wandelende tijdbom zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze zullen primitief geweld gebruiken.

Gisteren(!) kwam nog een 46-jarige Irakese inburgeraar met messteken om het leven door een 23-jarige Somalier. Volgens ooggetuigen riep de dader: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken. Nu blijkt dat die Somalier ook al een strafblad had en vraag je jezelf toch af hoe zo iemand Nederlander kan worden. Dat papierenvodje wat men 'paspoort' noemt is vandaag de dag ook niks meer waard.

Was die Somalier genaturaliseerd dan? Niet iedereen met een verblijfsdocument wordt automatisch genaturaliseerd, moet je toch eerst 5 jaar in Nederland wonen en het inburgeringcoïtusamen hebben gehaald. Lijkt me sterk dat een inburgeraar genaturaliseerd is want met een Nederlands paspoort hoef je niet meer in te burgeren.

Was die Somalier genaturaliseerd dan? Niet iedereen met een verblijfsdocument wordt automatisch genaturaliseerd, moet je toch eerst 5 jaar in Nederland wonen en het inburgeringcoïtusamen hebben gehaald. Lijkt me sterk dat een inburgeraar genaturaliseerd is want met een Nederlands paspoort hoef je niet meer in te burgeren.

Nu de avond valt na de dramatische dag in de Goorse Reggehof met de fatale steekpartij, komen er steeds meer details boven water over de verschrikkelijke daad van de Somalische vluchteling. Deze stak vanochtend om tien voor half tien maar liefst zeven keer in op zijn slachtoffer. Daarna is hij door een werknemer van De Reggehof, die tegenover het leslokaal aan het werk was, van de Irakees afgetrokken nadat medecursisten gillend deze zaal uitrenden. De Reggehof blijft vanavond gesloten. Apollo oefent in de Waerdenborch (foto).
De Somalische man liet zich naar verluidt rustig overmeesteren en werd daarna vrij snel overgeleverd aan de politie. De 23-jarige dader met de voornaam Hasan, die volgens insiders zou geroepen hebben dat de Irakees zijn "familie zou hebben vermoord", leed volgens mensen die hem kennen aan achtervolgingswaanzin, was verslaafd aan marihuana en had een al een strafblad. Hij woonde op het AsielzoekersCentrum in Markelo. Het slachtoffer had een verblijfsvergunning en woonde sinds twee jaar in de Goorse J. Sprakelstraat. De 46-jarige Irakees laat een vrouw en twee kinderen na. Bij het gemeentehuis hangt de vlag halfstok en er zal ook een condoleanceregister worden geopend. Er is ook gesproken over een stille tocht maar of die er ook komt is nog niet duidelijk.

Gisteren las ik in de krant wat meer informatie maar dit heb ik even op internet gezocht. Correctie; nog geen Nederlander volgens mij zoals ik hier lees. Maargoed inburgeringscurcus, asielzoekercentrum, in Nederland betekent dat al gauw dat hij bij een volgend 'Generaal Pardon' wordt geneutraliseerd. Sowiezo moeten ze eens wat beter gaan filteren bij het importeren van asielzoekers. Het overgrote deel is laagopgeleid, analfabeet, stikt van de trauma's, en is hartstikke gek. Ook moordenaars en nep-vluchtelingen lopen hier gewoon rond. Daardoor ontstaan wantrouwen en vooroordelen en wordt de daadwerkelijke vluchteling de dupe van dit verrotte asielbeleid.

Laatst bewerkt:
Waarom zou hij onder een generaal pardon vallen dan? Hij is een legitieme vluchteling als ik dat zo lees, anders heb je geen volledige status en volg je ook geen inburgeringscursussen. Als criticus van de multiculti samenleving moet je je toch wat beter verdiepen in de regelgeving, Vonkenmeester.

De mannen zijn erkende vluchtelingen met een verblijfsstatus die als nieuwelingen een verplichte cursus volgen

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1368715.ece/Somalische_messentrekker_was_einzelganger

Dus die gaan nooit onder een generaal pardon vallen.

Naturalisatie is afhankelijk van twee zaken, 5 jaar in Nederland en met goed gevolg afleggen inburgeringcoïtusamen of een NT2-examen (hoger niveau dan inburgeringcoïtusamen). Alleen bij hoge uitzondering kan een naturalisatie eerder worden afgegeven.

Terug
Naar boven