XXL Nutrition

zweten en duizelig als ik te lang niet eet.

als je 3000 kcals aan suikers weg tikt krijg je zeker hypo door te hoge suiker. (geen idee of dat ook hypo heet :p )
Pak dan alles wat ik pakken kan, en ben niet te stoppen :P

Wat ik vooral kut vind is dat het bij mij vaak op de verkeerde momenten komt.. Bijvoorbeeld een uur voor het avondeten.. Waardoor ik me volstop met alles wat ik tegenkom en daarna amper meer trek in mijn avondeten heb :treuren:

Haha :P ja ik heb het meestal als ik alles al op heb, train vaak later op avond.

nja als het beter smaakte als het avond eten zelf zie ik het probleem niet haha

T gaat meer om de voedingswaarde..

Gemiddeld avondeten is toch iets van 400gr eiwitrijk vlees/vis met aardappelen en groente.

Gemiddeld hypo voedsel is toch iets als chips, peer, chocola, vla, koekjes, plakjes beleg, beschuitjes, brood, snoepjes etc. :o

Heb het ook alleen op dagen dat ik getraint heb trouwens

Toch best luisteren naar je lichaam, als je in coma gaat zijn de gains direct weg ;-)

Heb hier ook vaak last van gehad in me kuur. Test primo van AP.
Ik had standaard een rolletje dextro in me zak! Een snicker hielp ook goed!

voor heen ook wel last van gehad op het moment niet maar eet op het moment ook high kcal dus dat zal het ook wel wezen :o

op me werk vroegen ze me wel eens of ik ziek was omdat ik vaak dan lijkbleek werd en zweten etc

Heb ik inderdaad ook wel eens gehad, gelukkig niet zo vaak.
Nam ook regelmatig wat kaneel in mn shake, was er 1keertje mee uitgeschoten. 2uur laten bijna van me stokkie, suiker van 3,2...
Dus pas ook op met je kaneel inname, zeker tijdens cycles met tren, t3 en hgh erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad, gelukkig niet zo vaak.
Nam ook regelmatig wat kaneel in mn shake, was er 1keertje mee uitgeschoten. 2uur laten bijna van me stokkie, suiker van 3,2...
Dus pas ook op met je kaneel inname, zeker tijdens cycles met tren, t3 en hgh erbij.

ik verdeel mijn voeding nu meer en tot nu toe geen last van gehad. gelukkig.

Ik had er toevallig gisteren einde van de middag weer last van :o Donuts en Milka Oreo chocoladerepen :o Na een half uurtje was ik weer de oude.. Zeker de dagen na mijn inject heb ik er sneller last van dan de dagen naar mijn volgende inject toe..

Ik had er toevallig gisteren einde van de middag weer last van :o Donuts en Milka Oreo chocoladerepen :o Na een half uurtje was ik weer de oude.. Zeker de dagen na mijn inject heb ik er sneller last van dan de dagen naar mijn volgende inject toe..
Haha, ja dat heb ik ook vaak. Het jammere is van al die shit die je dan naar binnengooit je r niet van kunt genieten, althans ik niet. :P

Herkenbaar. Cola is bij mij de oplossing en ondertussen maak ik eten klaar als ik thuis ben.

Vroeger toen ik even stopte met bb'ing heeft het me toch een paar maand gekost om men lichaam terug te laten wennen dat het niet elke 3uur eten kreeg en toen nam ik niets van gear meer.

Terug
Naar boven