XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log

  • Topic starter Apw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

In tegenstelling tot wat de meesten zullen zeggen, zou ik niet te veel maxen man. Je weet dat je nu sterk bent. 215 is sterk en 220 is sterk, als je niet competatief bent, who cares? Beter terug gaan naar wat je daar gebracht heeft en verder bouwen. Just my 2 cents...
Is idd wel het meest verstandig. Ik overleg even met daan wat de bedoeling is volgende week. Als die week weinig voorstelt weet ik niet of ik mezelf in ga kunnen houden, ben op wedstrijd gebied niet actief maar vanuit mezelf wel competitief. Als ik weet dat ik 5 platen kan ipv 215 is die drang erg groot. Maar goed even over nadenken, eerst maar eens een bench pr zetten vandaag of morgen
 
Is idd wel het meest verstandig. Ik overleg even met daan wat de bedoeling is volgende week. Als die week weinig voorstelt weet ik niet of ik mezelf in ga kunnen houden, ben op wedstrijd gebied niet actief maar vanuit mezelf wel competitief. Als ik weet dat ik 5 platen kan ipv 215 is die drang erg groot. Maar goed even over nadenken, eerst maar eens een bench pr zetten vandaag of morgen

Stel je max is nu 220. Dan is 215 97.7%. Dit betekent dus dat je van plan bent om op "week 1" +-98% te pullen en "week 2" 100%. Dit is vaak al niet slim, maar al helemaal niet op de lift die het meest taxing is voor je CNS (de deadlift). Als je per sé die 220 wil pullen zou ik een weekje geen deadlift doen, de week erna een single op 200 (+- 90%) en de week erna 220 pullen.
 
Back
Heb me verstandig gedragen en ingehouden op de deadlift. Afgelopen donderdag geprobeerd te maxen op bench maar faalde 110, verhaal zal ik zo vertellen was wel mooi namelijk. Was veel te moe achteraf gezien maar d8 ik kan het proberen. Vrijdag een pullsessie gedaan met wat lichte deadlifts (3x3x180) en voor de rest pull oefeningen. Gisteren benen zonder squats maar meer hamstring focus en leg presses. Niks bijzonders, even genieten voordat ik morgen weer verder ga volgens schema. Vandaag rustdag en lekker rustig aan doen.
Ik ging donderdag dus een pr proberen te zetten. Vriend van me zou spotten. Ik voelde bij 80 kilo al dat het niet mijn beste dag was maar goed, toch proberen. Eerste poging 110 gefaald, nog 1 try want het scheelde 1 mm. 2e poging til ik hem uit, zak naar beneden, press omhoog, kom niet verder dan het midden. Toen kon ik niet meer, mijn spotter was niet voorbereid op een faal (bruh, je wist dat ik hem wss toch wel ging falen. Waarom heb ik anders een spotter) hij moest de stang dus onverwachts omhoog krijgen en dat ging mis, hij beukt vol tegen de haltersteunen waar de stang normaal in ligt en alle schijven flikkeren aan de linkerkant eraf. Toen moesten 2 andere vrienden snel komen rennen om te voorkomen dat de stang omhoog zou vliegen. Zij houden hem vast en ik moest eronderuit springen 🤣
Wijze les: neem een fatsoenlijke spotter haha. Aankomende week even herkansen, mijn werksets met 4x3x100 zijn 1x gelukt dus als je 3 reps met 100 kan moet 110 ook wel lukken. En als het weer niet lukt, no problem. Ik weet dat ik sterker ben dan voorheen dus 107,5 blijft dan gewoon staan.
 
Back
Heb me verstandig gedragen en ingehouden op de deadlift. Afgelopen donderdag geprobeerd te maxen op bench maar faalde 110, verhaal zal ik zo vertellen was wel mooi namelijk. Was veel te moe achteraf gezien maar d8 ik kan het proberen. Vrijdag een pullsessie gedaan met wat lichte deadlifts (3x3x180) en voor de rest pull oefeningen. Gisteren benen zonder squats maar meer hamstring focus en leg presses. Niks bijzonders, even genieten voordat ik morgen weer verder ga volgens schema. Vandaag rustdag en lekker rustig aan doen.
Ik ging donderdag dus een pr proberen te zetten. Vriend van me zou spotten. Ik voelde bij 80 kilo al dat het niet mijn beste dag was maar goed, toch proberen. Eerste poging 110 gefaald, nog 1 try want het scheelde 1 mm. 2e poging til ik hem uit, zak naar beneden, press omhoog, kom niet verder dan het midden. Toen kon ik niet meer, mijn spotter was niet voorbereid op een faal (bruh, je wist dat ik hem wss toch wel ging falen. Waarom heb ik anders een spotter) hij moest de stang dus onverwachts omhoog krijgen en dat ging mis, hij beukt vol tegen de haltersteunen waar de stang normaal in ligt en alle schijven flikkeren aan de linkerkant eraf. Toen moesten 2 andere vrienden snel komen rennen om te voorkomen dat de stang omhoog zou vliegen. Zij houden hem vast en ik moest eronderuit springen 🤣
Wijze les: neem een fatsoenlijke spotter haha. Aankomende week even herkansen, mijn werksets met 4x3x100 zijn 1x gelukt dus als je 3 reps met 100 kan moet 110 ook wel lukken. En als het weer niet lukt, no problem. Ik weet dat ik sterker ben dan voorheen dus 107,5 blijft dan gewoon staan.
Mazzel dat je zonder kleerscheuren hier uit bent gekomen met zo'n spotter. Heb wel eens anders gezien.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mazzel dat je zonder kleerscheuren hier uit bent gekomen met zo'n spotter. Heb wel eens anders gezien.
Ja ben ik zeker blij mee, zelfde geld kneus ik iets of verlies ik mijn tanden omdat hij em laat kletteren. Volgende poging even de vaste spotter nemen
 
Joww
Net terug van push, bench gemaxt. Weer een kut spotter wat het een beetje verneukte maarja, shit happens.
Bench
2x15x20
1x10x40
2x5x60
1x80
1x100
1x110 halve fail
1x107,5
Incline db press
3x12x30
Db shoulder press
4x10x24
Side raises
3x12x9
Overhead ex
4x12x24
Tricep pushdown
4x12x30
Weighted crunches SS lying leg raises
2x12x70 SS 2x12xbw
Done. Opzich wel blij, ondanks dat 110 weer kut ging. Ik push uit, ik begin te grinden in het midden, mijn spotter jankt ineens die bar omhoog en zegt dat hij d8 dat ik niet meer kon, bruh wtf u doin. Ik denk als hij me niet stoorde ik hem miss wel gehaald had maarja, toen bijna alle energie kwijt. Even een ez 107,5je gedaan voor een pr. Dit was eig al me all time pr alleen toen had een vriend van me zijn handen aan de stang en beweerde hij niet te helpen, dat was dus wel zo. Ik weet dat ik nu een stuk sterker ben en heb iig 2 plates voor werksets gedraaid dus ben wel blij. 110 zit er zeker in maar ik ga niet constant maxen om mijn gelijk te halen. Nu weer lekker verder bouwen naar een 112,5 bench of hoger.
Maar weer eens een foto'tje:
Snapchat-1489516401.jpg
 
train je kont eens pannekoek

verder wel sicke armen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Yoo
Gisteren pullday, dl weer 5x5. Zag er zo uit:
Deadlift
1x10x60
1x5x100
1x3x140
5x5x160
Lat pulldowns btn
3x12x60
Lat pulldowns
3x12x60
BB Row
3x10x80
Cable row unilateral
2x12x45
Smith shrugs
5x15x100
Rear delt fly
5x12x75
Ez bar curl
3x12x35
Db bicep curl
3x12x16
Preacher curl 2x12x40
Done. Die deadlifts voelen echt als niks, net een veertje. Deadlift kracht is flink toegenomen iig. Voor de rest lekker pompen.
 
Welke programering heb je aangehouden met het deadliften? Eerst 5x5 en nadien 3x3 toen reset?
 
Welke programering heb je aangehouden met het deadliften? Eerst 5x5 en nadien 3x3 toen reset?
Eigenlijk op alle 3 de lifts ben ik begonnen met 5x5. Dit tot ik op mijn max zat voor 5 reps. Toen overgestapt op 4x3. Nogmaals tot mijn max gewerkt. Toen overgestapt op 4x2. Hierna gaan maxen
 
nice man, goed bezig!
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Yoo
Net terug van legs, niks speciaals aan. Skwats nog lekker licht en 5jes voelt wel als cardio.
Squats
1x10x20
1x5x60
1x5x100
1x3x140
5x5x145
RDL
3x10x60
Leg curl
4x12x25
Leg extension
4x12x50
Kuiten
Dropsets, supersets etc. Totaal van 12 sets met 15 reps
Weighted crunches
5x15x75
Prima treen. Zoals boven vermeld niks bijzonders, beetje lullen hier en daar. Keertje geprobeerd wat smaller te staan met squat, zak dan wel echt atg maar heel fijn voelt het niet. Toch weer wat meer gaan rekken denk ik hahah. Voor de rest echt veel gegeten dus aankomende dagen beetje rustig aan wat betreft eten.
Wel een leuke foto voor de fans:
20201007_222153.jpg
20201007_222129.jpg

Zo, Camelus betere posing dan Robin Zijn zieke pose?
Benen moet ik van de week ook even goede foto van nemen. Komt er elke x kut uit.
 
Yoo
Net terug van legs, niks speciaals aan. Skwats nog lekker licht en 5jes voelt wel als cardio.
Squats
1x10x20
1x5x60
1x5x100
1x3x140
5x5x145
RDL
3x10x60
Leg curl
4x12x25
Leg extension
4x12x50
Kuiten
Dropsets, supersets etc. Totaal van 12 sets met 15 reps
Weighted crunches
5x15x75
Prima treen. Zoals boven vermeld niks bijzonders, beetje lullen hier en daar. Keertje geprobeerd wat smaller te staan met squat, zak dan wel echt atg maar heel fijn voelt het niet. Toch weer wat meer gaan rekken denk ik hahah. Voor de rest echt veel gegeten dus aankomende dagen beetje rustig aan wat betreft eten.
Wel een leuke foto voor de fans:
Bekijk bijlage 507507Bekijk bijlage 507508
Zo, Camelus betere posing dan Robin Zijn zieke pose?
Benen moet ik van de week ook even goede foto van nemen. Komt er elke x kut uit.

Looking good brah.

Maaruhm..Heb je nou halfnaakte mannen boven je bed hangen?
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Looking good brah.

Maaruhm..Heb je nou halfnaakte mannen boven je bed hangen?
Ja man opzich vrij triest als ik erover nadenk. De truc is om gewoon nooit chicks naar je huis te laten komen maar gwn naar hun huis te gaan. Je verteld het hopelijk niet door toch? Nee maar ff serieus ik vind het wel goede motivatie om wat voorbeelden op te hangen.
Sowieso betere pose, maar zwakkere booty en leuter :trollface:

shit am I gay?
#highbarisbetterthanlowbar, de rest ga ik me niet over uitlaten. Mensen denken door Camelus zijn opmerking al dat ik een fag ben
 
Back
Naar boven