XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
ah joh kan gebeuren, gaat lekker voor je leeftijd!
 
heeft iemand een idee over mijn BF? het toestel zei 19.4% een dikke maand geleden maar denk dat dit wat veel is...

ik schat ook rond de 15
 
hehehe toen ik gisteren tegen m'n moeder zei dat ik al 4 kilogram kwijt was, schrok ze zich een hoedje.
haar reactie: 'hoe kan dat nu, normaal zou je geen gewicht mogen verliezen maar vet omzetten in spieren en op gewicht blijven!'
ik: 'neen je kan vet niet omzetten in spieren, het vet gaat gewoon weg en de spiermassa blijft, je kan ze niet tegelijk doen :D, tegen nieuwjaar worden mijn 2300kcals er 3300 en dan ga ik mijn spieren trainen'
zij: 'jama nee dan word je dik van teveel kcals!'
ik: 'nee mama als je traint en genoeg eiwitten eet zal dat spiermassa worden met een beetje vet'
zij: 'ik geloof er niks van'
ik: lachend naar boven gegaan
:D:D
 
hehehe toen ik gisteren tegen m'n moeder zei dat ik al 4 kilogram kwijt was, schrok ze zich een hoedje.
haar reactie: 'hoe kan dat nu, normaal zou je geen gewicht mogen verliezen maar vet omzetten in spieren en op gewicht blijven!'
ik: 'neen je kan vet niet omzetten in spieren, het vet gaat gewoon weg en de spiermassa blijft, je kan ze niet tegelijk doen :D, tegen nieuwjaar worden mijn 2300kcals er 3300 en dan ga ik mijn spieren trainen'
zij: 'jama nee dan word je dik van teveel kcals!'
ik: 'nee mama als je traint en genoeg eiwitten eet zal dat spiermassa worden met een beetje vet'
zij: 'ik geloof er niks van'
ik: lachend naar boven gegaan
:D:D

Discussie met je moder :roflol: Kansloos :roflol:
 
Pas wel op, want je kunt vet wel degelijk in spieren omzetten en dan is 4kg erg veel. Ik zou wat minder cardio doen en wat meer 6-10 herhalingen gaan maken. Maar is maar een advies.;)
Voel je je niet een beetje duizelig in je hoofd???
Wat meer eiwit zal wel helpen. Weet je overigens wanneer je weet dat je spieren aan het verbranden bent? Als je zweet naar ammoniak gaat ruiken.
 
waarom zeggen de mods en trouwens iedereen op dit forum dat dit dan niet kan...? en ik denk dat ik met mijn 230gram eiwitten wel voldoende heb met m'n 75kg :)
en van dat zweten wist ik ja, nog nooit voor gehad, train ook nooit langer dan 1uur en een kwartier, meestal een uur
 
en op dat cardio he, ik heb tot nu toe nog niet echt veel cardio gedaan per week 3 keer 25 minuutjes maximum dus zoveel is dat niet hoor, als ik ga minderen verdik ik gegarandeerd
 
Ik wil het best proberen uit te leggen, maar dat is niet zo makkelijk.
Vooral dikke mensen die willen afvallen daarvan zie dat de taille na een paar weken kleiner wordt, maar ze wegen meer, omdat ze minder vet hebben en wat meer spiermassa. Kijk meer naar hoeveel 1 gram vet weegt t.o.v. 1 gram koolhydr./eiwit. 1gram vet = 9kcal en 1gram koolh/eiwit = 4kcal.
Ik heb de hele uitleg hier liggen, maar dan val je al in slaap als ik pagina 2 aankom.;)
 
1gram = 1 gram hoor, of dat nu carbs proteine of vetten zijn, en idd eiwitten en KH zijn 4kcals/gram en vet 9kcals/gram maar dit heeft niks met gewicht te maken volgens mij... voor zover ik weet en gelezen heb, en dat is toch wel veel, kan je niet tegelijk je spiermassa kweken en vet verliezen... oftewel eet je onder je onderhoud en verlies je vet(cut) oftewel eet je boven je onderhoud en kweek je spiermassa(bulk)
 
Het is ook moeilijke materie: komt er op neer dat spieren 2-3x zo zwaar zijn als vetten. Ik ben zelf 3 jaar lang bezig geweest als voedingsbegeleider van mensen met overgewicht.
 
ja ik weet dat spieren zwaarder zijn dan vet :D maar toch vind ik dat je geen musclegain kan krijgen tijdens een cut, en anders moet je maar vertellen hoe want ik denk dat er hier veel menson op dit forum willen weten hoe je dat doet :D
 
Is makkelijk uit te testen; heb het zelf inm. vaak genoeg gezien.
Weeg jezelf voor de training en erna; ik weeg altijd 0,5-1kg zwaarder na de training. Het zegt natuurlijk geen zak over je aanleg en hoe groot kunt worden, omdat dat grotendeels genetisch bepaald is.
Ben je 1,90m en je weegt 60kg, dan word je nooit breed en reverse.
Als ik het terug kan vinden en je vindt het interessant dan mail ik je het verhaal wel een keer.:D
 
dat is toch normaal dat je emer weegt na de training... door vochtopname door te drinken en de pomp die krijgt door het liften... is nogal vaag wat je me hier vertelt hoor...
 
waarom zeggen de mods en trouwens iedereen op dit forum dat dit dan niet kan...? en ik denk dat ik met mijn 230gram eiwitten wel voldoende heb met m'n 75kg
en van dat zweten wist ik ja, nog nooit voor gehad, train ook nooit langer dan 1uur en een kwartier, meestal een uur

Who cares! het verandert niks aan de situatie! Stop whining and grab yourself some iron :cool:
 
dude wtf? :D ik train toch, wat zit je nou te zeuren :D
 
geweldig bezig kerel zeker voor je leeftijd;)
 
thx!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven