MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Vergeet de carbs niet samen met de whey in te nemen anders haal je niet het maximale eruit. Je lichaam heeft veel energie nodig om te groeien... dus of mass gainer of rijst koken en dat samen met de whey door de blender met melk of water.
 
rijst door je wheyshake??
 
Vergeet de carbs niet samen met de whey in te nemen anders haal je niet het maximale eruit. Je lichaam heeft veel energie nodig om te groeien... dus of mass gainer of rijst koken en dat samen met de whey door de blender met melk of water.

Rijst met whey? nee dank u :p
's Morgens neem ik mijn whey sjake samen met mijn bak muesli en melk dus carbs genoeg. voor de training eet ik om 6-6.30uur rijst met kip/vis/vlees. en dan om half 8 een whey shake. Lijkt me wel voldoende.
 
lekkere bestelling voor renee! :D
 
lekkere bestelling voor renee! :D
Hehe ja, hopelijk levert TNT morgen want m'n pa zegt dat die niet werken morgen(hijzelf werkt voor DHL).

Anyway borst + biceps vandaag

1) BP
10*50kg
5*60kg
5*65kg
5*70kg Fail van 2 weken geleden weggewerkt :p
5*75kg
5*80kg jep jep het ging fantastisch vandaag

Heb vandaag voor de eerste keer een andere grip gebruikt, nl alle vinger aan dezelfde kant van de barbell ipv de duim aan de andere kant, ik vind dit beter en aangenamer drukken :)

2) Incline dumbbell press
10*20kg
10*24kg
8*26kg
6*28kg

3) Flat dumbbell flyes
10*12kg
10*14kg
10*14kg
10*14kg

4) Dumbbell Pullovers
3*10*20kg

5) Barbell 21's
21*24kg
21*26kg
14*28kg iets té snel achter elkaar :D
21*28kg

Zo dat was het voor vandaag, ben blij dat ik die fail uit mijn achterhoofd verbannen heb :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook een tijd alleen maar eiwitten gebruikt en nauwelijks spiermassa. Pas toen ik extreem veel carbs nam, wham kwam meteen spiermassa aan. Voordeel is dat carbs spuer goedkoop zijn.

Super dat je die fail hebt gekilled... ben trots op je!
 
Whouw die BP! Zo is die je nog nooit gelukt! Nice
 
Heb ook een tijd alleen maar eiwitten gebruikt en nauwelijks spiermassa. Pas toen ik extreem veel carbs nam, wham kwam meteen spiermassa aan. Voordeel is dat carbs spuer goedkoop zijn.

Super dat je die fail hebt gekilled... ben trots op je!

thanks :janken: ben er ontroerd van geworden :roflol:

Whouw die BP! Zo is die je nog nooit gelukt! Nice
Jawel hoor :)
 
Hmm dan ga ik nog eens ff trug spieken want dan heb ik hem gemist :cool:

Mijn 1RM is 90kilo, is me nog maar 1 maal gelukt. Staat ook niet in mijn log omdat ik dat gedaan heb voor ik de log begon ;)
 
netjes getraind met borst!
 
Foto's verwijdert omdat de kleine kindjes van mijn vorige school zich ermee geamuseerd hebben om deze foto's als hoofdpagina voor de hele school in te stellen...
Zeer volwassen ;)
 
Laatst bewerkt:
Foto's verwijdert omdat de kleine kindjes van mijn vorige school zich ermee geamuseerd hebben om deze foto's als hoofdpagina voor de hele school in te stellen...
Zeer volwassen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeker goed vooruit gegaan. Aan de armen is goed te zien en ook de benen. Ook is midden rug vooruit gegaan.
 
thanks kerel! doet goed om het van iemand als jij te horen!
 
Mooie vooruitgang hoor, ga zo door!
 
Netjes Maat! Dat doe je IMO heel goed! hoelang ga je nog door met de bulk!?
 
Mooie vooruitgang!
 
idd goede progressie gemaakt
goed bezig kerel! :thumbs:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven