MuscleMeat

Miss Beachproof 2009: joellen25

Bezoekers in dit topic

Mmm...:rolleyes: je moet toch een keer van een stoep af???.... vaak loop ik al om... zodat er stoepjes zijn die gezakt zijn.... dus zijn lager...
of loop op de weg, maar dat is geen goed voorbeeld voor de kleintjes:rolleyes:...
Ja ik heb daar heel veel last van!:( Nu in die 8 wk doet mijn man kids brengen op halen zo dat ik flink cardio kan doen! (en er zijn dagen dat hij er niet is)
En dan merk ik dat het niet fijn is.. stoep op stoep af....

SJa... zijn veel mensen die niet verder denken dan hun eigen auto of wat dan ook...
(stiekem naaldje in je stok doen, bandje prikken:D)
Wel lief van je man dat ie de kids haalt/brengt
 
11:00 appel
13:00 3x brood+ kip ( in de auto gegeten)

Bij Jan Mens...... Jan Mens vind dat ik aanziendelijk vooruit bent gegaan!
heb nieuw oefeningen erbij gekregen....

En kracht traing is prima, benen trainen moet ik gewoon doen, (gewicht is niet belangrijk)
alleen moet elke keer eerst mijn navel in trekken en dan mijn oefening doen!

ben echt zo trots! dat de contest voor mij al geslaagt is!....

( kreeg nog wel een preek, dat ik niet moet denken dat ik nu beter ben)
Jammer, maar de begin is er JOEPIE! straks kan ik misschien ooit zonder bekkenband naar buiten,en zonder stok wandelen!!!!!!!!!!!

15:00 rijstewafel
17:00 brood+ vis ( laat thuis )
19:00 rijstewafel
21:00 shake...

vandaag geen training, ben versleten (lang in de file gestaan).....
voel me wel schuldig hihi maar het is wel even goed!!:rolleyes:
Morgen ochtend Benen/kuiten.... en dan cardio.:D
 
SJa... zijn veel mensen die niet verder denken dan hun eigen auto of wat dan ook...
(stiekem naaldje in je stok doen, bandje prikken:D)
Wel lief van je man dat ie de kids haalt/brengt


Ja maakt ook niet uit, er zijn wel meer dingen dat ik denk nou ja??...
Maar goed.....
Ja, het is een lieverd!! Hij steund mij ook voor 100% :)
 
Goede berichten Jo-el, nu weer knallen!! ;)

Heb je nog last van je schouders/rug? :D
 
Goede berichten Jo-el, nu weer knallen!! ;)

Heb je nog last van je schouders/rug? :D



Ja goed hey!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
en dan nog borst er bij:D.... hihihi gaat goed toch!
 
11:00 appel
13:00 3x brood+ kip ( in de auto gegeten)

Bij Jan Mens...... Jan Mens vind dat ik aanziendelijk vooruit bent gegaan!
heb nieuw oefeningen erbij gekregen....

En kracht traing is prima, benen trainen moet ik gewoon doen, (gewicht is niet belangrijk)
alleen moet elke keer eerst mijn navel in trekken en dan mijn oefening doen!

ben echt zo trots! dat de contest voor mij al geslaagt is!....

( kreeg nog wel een preek, dat ik niet moet denken dat ik nu beter ben)
Jammer, maar de begin is er JOEPIE! straks kan ik misschien ooit zonder bekkenband naar buiten,en zonder stok wandelen!!!!!!!!!!!

15:00 rijstewafel
17:00 brood+ vis ( laat thuis )
19:00 rijstewafel
21:00 shake...

vandaag geen training, ben versleten (lang in de file gestaan).....
voel me wel schuldig hihi maar het is wel even goed!!:rolleyes:
Morgen ochtend Benen/kuiten.... en dan cardio.:D

Ben je niet een beetje te laat met je eerste maaltijd van de dag? 11:00, ik had allang van mijn graatje gegaan joh!
 
11:00 appel
13:00 3x brood+ kip ( in de auto gegeten)

Bij Jan Mens...... Jan Mens vind dat ik aanziendelijk vooruit bent gegaan!
heb nieuw oefeningen erbij gekregen....

En kracht traing is prima, benen trainen moet ik gewoon doen, (gewicht is niet belangrijk)
alleen moet elke keer eerst mijn navel in trekken en dan mijn oefening doen!

ben echt zo trots! dat de contest voor mij al geslaagt is!....

( kreeg nog wel een preek, dat ik niet moet denken dat ik nu beter ben)
Jammer, maar de begin is er JOEPIE! straks kan ik misschien ooit zonder bekkenband naar buiten,en zonder stok wandelen!!!!!!!!!!!

15:00 rijstewafel
17:00 brood+ vis ( laat thuis )
19:00 rijstewafel
21:00 shake...

vandaag geen training, ben versleten (lang in de file gestaan).....
voel me wel schuldig hihi maar het is wel even goed!!:rolleyes:
Morgen ochtend Benen/kuiten.... en dan cardio.:D

Super meid, dat je zo vooruit bent gegaan! :cool: Heerlijk hè!

Rustdagje mag je ook een keer pakken hoor, niets om je schuldig over te voelen.
 
Ik wil zeker niet lullig overkomen, maar je dieet lijkt meer een Sonja Bakker-crash dieet.
Je eet een redelijke maaltijd, slechte maaltijd, redelijke maaltijd, weer een slechte maaltijd.
Vrouwen hebben zeker minder nodig dan mannen, eens!
Maar eet je echt maar 1 appel of 1 rijstwafel als er staat, appel/rijstwafel?

Ik weet niet hoe het jou vergaat na je contest, misschien wel heel goed!
Maar laat ik het zo zeggen, ik heb veel mensen zulke voedingsschema's zien gebruiken en toen hun eet-frequentie weer wat omhoog ging, kwamen ze alleen maar meer aan als dat ze begonnen met het dieet. Dat wil je natuurlijk niet!

Wees niet bang om normaal, schoon te eten, maar ga NIET crashen, ervaring leert dat vele mensen daar slechter van terugkomen!
Iig succes.
 
Ik wil zeker niet lullig overkomen, maar je dieet lijkt meer een Sonja Bakker-crash dieet.
Je eet een redelijke maaltijd, slechte maaltijd, redelijke maaltijd, weer een slechte maaltijd.
Vrouwen hebben zeker minder nodig dan mannen, eens!
Maar eet je echt maar 1 appel of 1 rijstwafel als er staat, appel/rijstwafel?

Ik weet niet hoe het jou vergaat na je contest, misschien wel heel goed!
Maar laat ik het zo zeggen, ik heb veel mensen zulke voedingsschema's zien gebruiken en toen hun eet-frequentie weer wat omhoog ging, kwamen ze alleen maar meer aan als dat ze begonnen met het dieet. Dat wil je natuurlijk niet!

Wees niet bang om normaal, schoon te eten, maar ga NIET crashen, ervaring leert dat vele mensen daar slechter van terugkomen!
Iig succes.

Maar zij slikt temminste geen verboden middelen, zoals T3...;)
 
Ben je niet een beetje te laat met je eerste maaltijd van de dag? 11:00, ik had allang van mijn graatje gegaan joh!



Misschien moet je een pagina eerder lezen:p ??? Ik eet om 07:00 uur!
 
Ik wil zeker niet lullig overkomen, maar je dieet lijkt meer een Sonja Bakker-crash dieet.
Je eet een redelijke maaltijd, slechte maaltijd, redelijke maaltijd, weer een slechte maaltijd.
Vrouwen hebben zeker minder nodig dan mannen, eens!
Maar eet je echt maar 1 appel of 1 rijstwafel als er staat, appel/rijstwafel?

Ik weet niet hoe het jou vergaat na je contest, misschien wel heel goed!
Maar laat ik het zo zeggen, ik heb veel mensen zulke voedingsschema's zien gebruiken en toen hun eet-frequentie weer wat omhoog ging, kwamen ze alleen maar meer aan als dat ze begonnen met het dieet. Dat wil je natuurlijk niet!

Wees niet bang om normaal, schoon te eten, maar ga NIET crashen, ervaring leert dat vele mensen daar slechter van terugkomen!
Iig succes.
:thumb:Bedankt voor je tip!:D
 
:thumb:Bedankt voor je tip!:D

Graag gedaan!
Heb zelf ook vaak gedacht dat het zo werkt, maar toen ik een keer een dieet probeerde dat bijna alleen maar uit eiwitten bestond ging ik toch maar net niet out van een wandelingetje naar het winkelcentrum van misschien een half uurtje.

Je mag best eten. Ik heb het weekend bijvoorbeeld best gegeten en gejunkt, zondag weer superstrak in de voeding, maar toch weer aangekomen en vetpercentage verlaagd.

Eet gewoon, als het schoon is kan het geen kwaad ;)
 
Graag gedaan!
Heb zelf ook vaak gedacht dat het zo werkt, maar toen ik een keer een dieet probeerde dat bijna alleen maar uit eiwitten bestond ging ik toch maar net niet out van een wandelingetje naar het winkelcentrum van misschien een half uurtje.

Je mag best eten. Ik heb het weekend bijvoorbeeld best gegeten en gejunkt, zondag weer superstrak in de voeding, maar toch weer aangekomen en vetpercentage verlaagd.

Eet gewoon, als het schoon is kan het geen kwaad ;)


Sorry?.... maar ik eet om de 2uur!!:p
Goed van je dat je bf gedaald is!!:D
 
Sorry?.... maar ik eet om de 2uur!!:p
Goed van je dat je bf gedaald is!!:D

Ik bedoel dat ik zo laag in carbs zat om af te vallen, dat mijn lichaam daartegen protesteerde.

Om het maar simpel te zeggen:
Als je lichaam in zo'n spaarstand wordt gezet qua lage voeding, gaat het met de week langzamer verbranden omdat het probeert alle voedingsstoffen op te sparen om het gezond te houden. Het heeft weinig om te verbranden en daardoor kan je sneller gedemotiveerd raken omdat je weinig ziet gebeuren. Als je auto niets heeft, doet hij ook niets zeg maar.

Het voordeel is dat het de eerste 2 weken enorm hard gaat (vochtverlies).
Maar als het met vetverbranding erop aankomt, gaat het minder snel.
Met cardio lukt het wel, maar dan ga je juist ook de dingen verbranden waar je zo hard voor werkt (spiermassa).
Als je daarna klaar bent met je dieet, en weer wat meer gaat eten, is je lichaam zo toe aan meer voedingsstoffen, dat het meteen alles aan gaat grijpen om op te slaan, om te voorkomen dat het weer zo snel leegraakt in een dieet periode.
En in wat gaat het opslaan... Juist... Daar gaan je zuurverdie.. verloren kilo's :D

Zo werkt het ongeveer, daarom:
Lekker eten, mits schoon. Goed cardioën en verbranden!
 
26Mei
dag 16!


07:30 Eten.:D
09:30 Eten:D
Trainen: Benen en kuiten, Was wel pittig:eek: mijn benen waren aan het trillen:mad:..... ik wilde nog veder, maar het ging niet meer...
Maar goed weer wat gedaan! (denk ik maar:))...
Vanavond weer lekker stokdraaien!! heb er zin in .:D:D:D...
Misschien dat ik nog ga lopen, als mij been/heup weer uitgerust is... (kan wel een pijnstiller in nemen:rolleyes: maar mag het niet meer gebruiken!Alleen voor NOOD!)
Wel beter natuurlijk!!...
11:30 eten:D
Bij Oma ff koffie gedronken!:)
13:30 eten:D
15:30 eten:D
STRAKS MEER ! :p


17:30 eten
19:30 eten
21:30 shake met water .....
 
Lekker veel eten dus!! :D

Fijn dat je goed getraind hebt. Vergeet niet jezelf af en toe wat rust te gunnen he? ;)
:)
 
Lekker veel eten dus!! :D

Fijn dat je goed getraind hebt. Vergeet niet jezelf af en toe wat rust te gunnen he? ;)
:)


Ja lekker VEEL eten!;)...

Hihi eerder rust genoeg;)

Hoe is het met JOU??
 
Back
Naar boven