Fitness Seller

Chiels trainingslog

Bezoekers in dit topic

Met oefenen en cd-opnames wel ja. Ik ben van mezelf vrij strak (pa is drummer) dus laat het tempo niet al te veel fluctueren, maar er zijn drummers die het me soms lastig maken om de boel straight te houden ;)
 
Goed bezig, beest in wording ;)
 
Thanx Kwark! Verlang alweer naar de volgende training :D

@ Mcmenotrome: Okey, spelen die drummers zoveel uit de maat dan? ik dacht dat die juist altijd de maat hielden? Ik weet er verder ook niks van eigenlijk haha.
 
Drums 'n bass = ritmesectie ;) Elkaar scherp houden!
 
Hmm oke, ik heb echt geen verstand van dat soort dingen :roflol: Drum 'n bass is toch een soort muziek? Of heb ik dat mis? En wat speel jij vooral?
 
Morgen rug + biceps trainen, ga denk ik de deadlift bij m'n rugtraining voegen. Is toch wat fijner dan bij m'n benentraining want dan kan ik hier ook voluit op gaan.

Zal dan zijn: deadlift + bor + db rows + chins. En dan nog ff biceps oefeningen.
 
Hmm oke, ik heb echt geen verstand van dat soort dingen :roflol: Drum 'n bass is toch een soort muziek? Of heb ik dat mis? En wat speel jij vooral?

Ja ook dat, maar ik bedoelde gewoon een drummer + een bassist :P Ben zelf bassist.

Zou die deadlift idd bij je rugdag doen, je rug spreek je meer aan dan je benen met deadliften ;)
 
kijk ff hoe dat voor je werkt... ik vind zelf deadlift juist erg fijn bij de benen. het deadlift niet lekker met spierpijn van het squatten, en omgedraaid.
 
Ja ook dat, maar ik bedoelde gewoon een drummer + een bassist :P Ben zelf bassist.

Zou die deadlift idd bij je rugdag doen, je rug spreek je meer aan dan je benen met deadliften ;)

Haha oke. Bassist = basgitaar? Ik ben echt een noob op dat gebied :D Ja klopt inderdaad, en nu kan ik ook zwaar squatten + zwaar deadliften. Als ik 't tegelijk deed waren m'n benen al kapot van 't squatten en ging 't deadliften niet zo soepel.