Fitness Seller

Chiels trainingslog

Bezoekers in dit topic

Met oefenen en cd-opnames wel ja. Ik ben van mezelf vrij strak (pa is drummer) dus laat het tempo niet al te veel fluctueren, maar er zijn drummers die het me soms lastig maken om de boel straight te houden ;)
 
Goed bezig, beest in wording ;)
 
Thanx Kwark! Verlang alweer naar de volgende training :D

@ Mcmenotrome: Okey, spelen die drummers zoveel uit de maat dan? ik dacht dat die juist altijd de maat hielden? Ik weet er verder ook niks van eigenlijk haha.
 
Drums 'n bass = ritmesectie ;) Elkaar scherp houden!
 
Hmm oke, ik heb echt geen verstand van dat soort dingen :roflol: Drum 'n bass is toch een soort muziek? Of heb ik dat mis? En wat speel jij vooral?
 
Morgen rug + biceps trainen, ga denk ik de deadlift bij m'n rugtraining voegen. Is toch wat fijner dan bij m'n benentraining want dan kan ik hier ook voluit op gaan.

Zal dan zijn: deadlift + bor + db rows + chins. En dan nog ff biceps oefeningen.
 
Hmm oke, ik heb echt geen verstand van dat soort dingen :roflol: Drum 'n bass is toch een soort muziek? Of heb ik dat mis? En wat speel jij vooral?

Ja ook dat, maar ik bedoelde gewoon een drummer + een bassist :P Ben zelf bassist.

Zou die deadlift idd bij je rugdag doen, je rug spreek je meer aan dan je benen met deadliften ;)
 
kijk ff hoe dat voor je werkt... ik vind zelf deadlift juist erg fijn bij de benen. het deadlift niet lekker met spierpijn van het squatten, en omgedraaid.
 
Ja ook dat, maar ik bedoelde gewoon een drummer + een bassist :P Ben zelf bassist.

Zou die deadlift idd bij je rugdag doen, je rug spreek je meer aan dan je benen met deadliften ;)

Haha oke. Bassist = basgitaar? Ik ben echt een noob op dat gebied :D Ja klopt inderdaad, en nu kan ik ook zwaar squatten + zwaar deadliften. Als ik 't tegelijk deed waren m'n benen al kapot van 't squatten en ging 't deadliften niet zo soepel.

kijk ff hoe dat voor je werkt... ik vind zelf deadlift juist erg fijn bij de benen. het deadlift niet lekker met spierpijn van het squatten, en omgedraaid.

Ik ben inderdaad van plan om op maandag dan de deadlift te doen en op woensdag benen, als ik woensdags dan nog spierpijn heb verschuif ik em waarschijnlijk naar donderdag ;)
Dat ik deadlift bij rug dag doe is omdat m'n benen na 't squatten juist al helemaal kapot zijn, dan kan ik niet echt fijn meer deadliften.. Ik zal het deze week eens testen!
 
Je kan ook eens in de 2 weken DL/SQ doen, ik doe nu zelf minder vaak zwaar deadlift en squat en het bevalt eigenlijk wel goed.
 
Je kan ook eens in de 2 weken DL/SQ doen, ik doe nu zelf minder vaak zwaar deadlift en squat en het bevalt eigenlijk wel goed.

voor mij precies andersom. Ik deed het te lang niet :rolleyes:
 
Is iets persoonlijks denk ik :) Lijkt me verrot als je eens in de twee weken maar deadlift en je dan een keer een k*tdag hebt trouwens. Hoe doe jij dat Corpaul?
 
Hmm het deadliften beviel me wel goed, alleen die vorm is niet goed zodra ik meerdere lifts achter elkaar doe. 2 reps dan is de vorm nog wel goed, maar zodra ik meer doe gaat 't elke keer mis :S Hoe licht ik het gewicht ook doe. Echt k*t. De gewichten gaan makkelijk omhoog maar de vorm is gewoon bereslecht dan.

Deadlift

2 x 10 x lege barbell
2 x 5 x 60
1 x 100
5 x 100
3 x 110
2 x 100

Pendlay Rows

5 x 8 x 54 kg

Dumbbel row

8 x 16 kg
2 x 8 x 22 kg
3 x 8 x 24

Toen een of andere vreemde oefening tussendoor. Met gestrekte armen een cable row naar beneden maken???

5 x 8 x 40 kg

Chins heb ik niet gedaan ivm druk op m'n pees @ elleboog, voelde em al toen ik de eerste keer ging hangen.

Lat pulldown

3 x 8 x 55 kg
2 x 8 x 50 kg

Dumbbel curl

3 x 8 x 10 kg

21en

2 setjes, met 15 kg ofzo? was heavy iig.

Oja dit op denk ik 3 uurtjes slaap, viel me nog mee dit. Maar ga zo wel naar bedje toe hehe.
 
Laatst bewerkt:
Training van vanavond: Borst + triceps

Benchpress

5 x 5 x 54

Incline dumbbell bench press

10 x 10
8 x 14
3 x 8 x 18
2 x 8 x 16

Incline fly's

4 x 8 x 10 kg

Triceps pushdown, met zo'n metalen handvatje

3 x 8 x 25 kg

Skullcrushers

3 x 8 x ... weet 't gewicht eigenlijk niet eens ;o
 
Is iets persoonlijks denk ik :) Lijkt me verrot als je eens in de twee weken maar deadlift en je dan een keer een k*tdag hebt trouwens. Hoe doe jij dat Corpaul?

Is niet erg, dan DL je een keer niet :) Ben de laatste tijd wat makkelijker met m'n compounds.. ik dacht eerst dat je echt elke week moest squatten, deadliften enz. Maar je lift wordt er soms zelf sterker van als je ff een keer overslaat. (niet te vaak overslaan natuurlijk, maar als het een keer niet lekker gaat is geen ramp)


en ik heb nooit k*tdagen :D
 
en ik heb nooit k*tdagen :D

Niiiice :D:D

Tsja, ga em zelf 1x in de week doen nu. Ben benieuwd hoe het uitpakt, vandaag ging ie in ieder geval wel lekker na een hele tijd niet meer te hebben gedeadlift. Maja, nieuw schema heeft altijd effe tijd nodig natuurlijk, dus kan er nog niet heel veel over zeggen.

Lekker bezig Chiel btw :thumbs:
 
Bedankt! Zit nu nog op m'n werk, maar ga vanavond samen met Kevin (The Mistery) benen trainen in Deventer bij Ibo D., die hier ook logt. Ben benieuwd, heb er zin in :D
 
Vnv benentraining gedaan met Ibo D. en Kevin, heavy. Weet de exacte gewichten ook niet meer maar 't was zwaar.

Oefeningen

21en squats

3 setjes

Walking lunges + squat apparaat

WL zonder dumbbells, viel anders om ivm evenwichtsproblemen.

Legpress

3 setjes van 8 reps & 1 dropset als ik 't goed heb.

Leg curl

3 setjes

Leg extensions

3 setjes

Na die leg curl & tijdens die leg extensions kwam 't zuur wel even omhoog, maar heb niet gekotst haha :D

Was een leuke training, ook nice om Ibo even te ontmoeten, topgozer verder!
 
21en met squats, focking hell, moet er niet aan denken! Sterk hoor! En bijna-kotsen is goed :D
 
Lekker bezig kerel.

Had ook de log van Ibo gelezen. Met trillende beentjes voorzichtig de trap aflopen....
 
Back
Naar boven