Fitness Seller

Chiels trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ik denk dat Mistery gelijk heeft. Al gaat dat chinnen meestal ook niet zo lekker omdat ik nog helemaal koud ben, misschien toch maar eens proberen. Dan maar assisted ;)

Gister nog even borst + triceps getraind, nadat ik een massage van anderhalf uur had gehad hehe.

BP

3 x 5 x 50

Incline dumbbell press

3 x 8 x 12
2 x 8 x 14

Geen fly's gedaan ivm tijdsnood, zou om 1 uur al vertrekken richting bevrijdingsfestival.

Close grip bench press

3 x 8 x 40

Skullcrushers

5 x 8 x ... weet 't gewicht niet meer.

Vanavond met The Mistery getraind, als hij z'n training gepost heeft doe ik 't ook want het was ongeveer hetzelfde alleen weet niet meer hoe al die oefeningen heten :roflol: Heb ****ing spierpijn al in m'n benen.

Chiel, hoe staat het nu met de neus?

Hey Ice!

Ik kreeg bericht van de verzekeringsmaatschappij dat ze dus foto's wilden en dat ik een paar vragen beantwoordde. Dat dus gedaan maar nog geen reactie op eigenlijk.

Hey Ice!

Ik kreeg bericht van de verzekeringsmaatschappij dat ze dus foto's wilden en dat ik een paar vragen beantwoordde. Dat dus gedaan maar nog geen reactie op eigenlijk.
Raar, bij mij werd het allemaal door het ziekenhuis (roden kruis) geregeld..
tenminste, via de dokter afspraken laten maken voor foto's, daarna is alles verder geregeld via het ziekenhuis.. maar als ik het zo hoor zal het nog wel even duren;)

Ben onderhand alweer lekker aan het vlammen richting m'n oude niveau:)

Ja ik vind het ook allemaal nogal opmerkelijk. Dat verzekeringsmaatschappijen traag waren wist ik al wel, maar dat het zo lang moet duren vind ik ook nogal raar.

Het is natuurlijk ook een deel cosmetisch, maar ik heb in ieder geval de foto's opgestuurd waarop het het meest erg lijkt. Lijkt net alsof m'n neus gebroken is, zo scheef staat dat op 1 foto :D

Training @ GYM ( met The mistery)
Knallen voor mij

Squat

3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg

Stiflegg deadlift

10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

One leg press

12x 60kg L en R
12x 60kg L en R
12x 60kg L en R
12x 60kg L en R

Back extensions

15x
15x
15x
15x

Abzzz shizzle

Lekker branden die wheelz morgen :thumbs: Hoe bevallen die sets van 3 reps op je squat?

Joo

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

nadat ik een massage van anderhalf uur had gehad hehe.

Nomnomnom :thumbup:

Yoo Chiels, ff met the Mistery afstemmen voor onze beentraining:mc:

Hehe ik moet volgende week gewoon werken, alleen donderdag en vrijdag ben ik wel vrij! Hele donderdag staat al ingeplanned.. dus wat mij betreft? Of anders een keer 's avonds?

@ McMetronome, wat een moeilijke naam trouwens :D

Die 3 reps waren omdat ik niet zwaarder kon, leek wel alsof m'n hamstrings helemaal vast zaten ofzo. Ging niet helemaal relaxed.

3 reps opzich is wel fijn, daar niet van.

Laatst bewerkt:
Moeilijk? :P Je bent toch de enige die dat vind geloof ik :nut: ;)

Haha heeft dat trouwens nog een betekenis die naam?

Vanavond wederom getraind, schouders + traps

MP

Opwarming
3 x 5 x 40

Dumbbel shoulder press

4 x 8 x 14 kg
2 x 8 x 16
2 x 12 x 10

Side raises

4 x 8 x 7 kg

Front raises

4 x 8 x 5 kg

Nog een oefening waarvan ik de naam niet weet, leek wel reverse rows met cable ofzo

gewicht weet ik ook niet

Shrugs

3 x 8 x 70
2 x 8 x 100

Volume weet ik niet meer precies, was in ieder geval dit ;)

Upright rows

4 x 8 x geen idee. Was niet zo heavy, maar wilde even de techniek nog goed onder de knie krijgen.

Je gaat vooruit gozer de eerste keer dat je kwam trainen lukte je de 12kg db's nog geen 10keer :),

Jemig, wat een enorm volume op die "dumbbell">dumbbell shoulderpress. Zou je niet gewoon een warmingup doen en dan 3 setjes van 5-10 reps met een gewicht wat je dan goed voelt?

Nette shrugs btw :thumbs:

Mechanisch
De mechanische uitvoering van de metronoom bestaat uit een uurwerk met een omgekeerde slinger. De slinger beweegt regelmatig heen en weer en geeft elke cyclus twee duidelijk hoorbare tikken. Door verstelling van een gewichtje op de slinger kan de slingertijd veranderd worden. Sommige metronomen kunnen ook ter aanduiding van de maatsoort een belsignaal laten horen aan het begin van een maat. Niet alleen de tikken, maar ook de regelmatige beweging van de slinger, helpen de musicus bij het bepalen van het juiste tempo en het aanhouden van de maat. De eerste mechanische metronoom werd in Amsterdam rond 1812 uitgevonden door de Nederlander Dietrich Nikolaus Winkel.
Elektronisch
De elektronische metronooms kunnen vaak meer, zoals ritmes weergeven binnen een puls. Ook geven ze vaak een lichtsignaal. Sommige elektronische metronooms kunnen tevens als stemapparaat gebruikt worden. Geavanceerde elektronische metronooms zijn zelfs programmeerbaar in elk gewenst ritme of metrum.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://metronomeonline.com/

En dan één van de rondjes in de circel aanklikken, volume lekker hard :hedbang:

Goed bezig geweest Chiel, alleen vind ik 3x5x40 MP meer een oefeningen dan warming up (zeker in vergelijking tot je DB press (no offence) hehe) :)

Goed hoor! :thumbs:

Haha die MP was ook de oefening, de warming up setjes wist ik niet meer dus had ik het er maar zo boven gezet :)

@ Mistery, bedankt! Ik denk dat ik nog wel meer kan maar mn triceps geven het telkens op. Heb ik bij alle press oefeningen eigenlijk wel ;)

@ McMenonogwat: Bij de dumbbell shoulder press heb ik altijd dat ik na 3 x 8 x 14 niet meer kan, maar als ik dan een zwaarder gewicht pak lukt die altijd nog wel. Best wel vaag eigenlijk. Daarom doe ik dat dus nog extra + omdat mn schouders ook nog wel heel wat aandacht nodig hebben.

Okay, apart verhaal. Spoilertje gelezen btw? :D

Ja ikv ind het zelf ook nogal raar. Die laatste set met 14 kg dumbbells ging erg moeizaam, maar die met 16 ging dan weer easy. Weet niet wat het is :D

Jaa haha ik snap nu wat t is, dat gebruik je dus in je band? :)

Terug
Naar boven