- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm oke, ik heb echt geen verstand van dat soort dingenDrum 'n bass is toch een soort muziek? Of heb ik dat mis? En wat speel jij vooral?
Ben zelf bassist.
Ja ook dat, maar ik bedoelde gewoon een drummer + een bassistBen zelf bassist.
Zou die deadlift idd bij je rugdag doen, je rug spreek je meer aan dan je benen met deadliften![]()
Ja klopt inderdaad, en nu kan ik ook zwaar squatten + zwaar deadliften. Als ik 't tegelijk deed waren m'n benen al kapot van 't squatten en ging 't deadliften niet zo soepel.kijk ff hoe dat voor je werkt... ik vind zelf deadlift juist erg fijn bij de benen. het deadlift niet lekker met spierpijn van het squatten, en omgedraaid.
Je kan ook eens in de 2 weken DL/SQ doen, ik doe nu zelf minder vaak zwaar deadlift en squat en het bevalt eigenlijk wel goed.

Is iets persoonlijks denk ikLijkt me verrot als je eens in de twee weken maar deadlift en je dan een keer een k*tdag hebt trouwens. Hoe doe jij dat Corpaul?
Ben de laatste tijd wat makkelijker met m'n compounds.. ik dacht eerst dat je echt elke week moest squatten, deadliften enz. Maar je lift wordt er soms zelf sterker van als je ff een keer overslaat. (niet te vaak overslaan natuurlijk, maar als het een keer niet lekker gaat is geen ramp)