XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Press training

Axle push press
10x35kg
6x55kg
5x80kg
4x100kg (5F, volume PR denk ik. Groove zat er wel niet echt goed in, had beter wat meer opwarmsetjes gedaan)

Log overhead squat
3x57,5kg
3x67,5kg
3x67,5kg
3x67,5kg (volume PR)

Strict log press
5x67,5kg
4x67,5kg (beetje te zwaar :) en weer wat last aan de ellebogen, vreemd)

Close grip bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Axle row
10x75kg
10x75kg
10x75kg

Goeie training. Had wel niet veel spirit vandaag, was beetje op automatische piloot allemaal.

Axle 4x100kg
http://www.youtube.com/watch?v=k0xS0ebcBpE

Log overhead squat 3x3x67,5kg
http://www.youtube.com/watch?v=EQ-VIRhoSfY
 
dit telt dan wel weer niet, ivm verschil axle/gewone baar;)
 
Jij had sowieso meer reps :p
 
Ok :p
 
Squat training

Squat
5x60kg (last van rechterknie, knee sleeve rond dat ding dan maar)
3x100kg (de warmte van de sleeve doet zijn werk, mooi, dan kan ik met een gerust hart verder)
2x140kg
1x160kg
5x170kg
5x170kg
7x170kg (volume PR!! heel tevreden mee, want elke rep voelde heel zwaar, vanaf de eerste set al. 8ste rep had er met wat gegrind ook wel ingezeten)

RDL
10x100kg
10x100kg (deze 2 sets pronated en zonder magnesium, laatste rep maar net kunnen houden)
10x100kg (mixed grip)
dikke pump in de onderrug!

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Goeie training :)
Bij de squat nog maar eens extra op techniek gelet. Bij de eerste paar reps van elke set zat het telkens wel goed, maar bij de latere reps begon het dan weer wat slechter te worden. Knieën naar binnen en richting good morning. Maar op zich valt het nog mee, en ik blijf er aan werken.

7x170kg squat:
http://www.youtube.com/watch?v=oGxped01UTs
 
jij blijft ook maar gaan met die squat!

Kan je trouwens die log wel normaal laten vallen als je failt op die oh squat?
 
Het gaat belachelijk goed de laatste tijd ja :D

Er liggen 2 autobanden voor me. Ik mag de log dan wel niet loslaten of hij botst misschien verder en door de ruit, maar dat lukt wel. Als ik echt vrees dat ik hem zal droppen, zet ik mijn free rack nog tussen de autobanden en de ruit als bumper. Is al eens gebeurd en werkt prima :)
 
Friggin nice man! super squats!
 
Hey Woopy, woon jij in gent? want denk iemand gezien te heben die als twee druppels water op jou lijkt.
Heb je een "Mayhem" tshirt?
 
Ik woon er niet zo heel ver van, maar ik kom zelden in Gent. En ik heb ook geen Mayhem shirt. :p
In Zaventem heb ik naar het schijnt ook een dubbelganger lopen. Maar ik durf wedden dat mijn benen toch lekker dikker zijn :mad:
 
In Limburg loopt ook een dubellganger rond :P :D


Hennig dikke squats mate!
 
Ik woon er niet zo heel ver van, maar ik kom zelden in Gent. En ik heb ook geen Mayhem shirt. :p
In Zaventem heb ik naar het schijnt ook een dubbelganger lopen. Maar ik durf wedden dat mijn benen toch lekker dikker zijn :mad:

Die kerel was echt wel baas! Met facking dikke benen!:trollface:
 
En ik durf wedden dat mijn benen ook dikker zijn dan die Limburgse dubbelganger!!! :mad:
 
Maar die Limburger heeft wel langere haren!
 
Kan goed zijn, want er gaat zondag een stuk af bij mij :p
Minder gewicht aan haar wat ik omhoog moet squatten = instant 5kg gain!
 
Gade voor kort haar ofwa? U trademark!
 
Je moet iets over hebben voor de sport maar dit gaat te ver! :sad:
 
Gade voor kort haar ofwa? U trademark!

Of course not! Maar als ik de helft van mijn staart haal, is hij nog steeds meer dan lang genoeg :p Het wordt eens stilaan tijd..
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven