XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
goeie hemel.... daar valt mijn bek van open!
 
goeie hemel.... daar valt mijn bek van open!

Oeps dankjwel. :eek: Valt toch wel mee Dinky :cool:

Horizontale legpress is deze.
1zq4hur.jpg

Old school legpress
32zlw9c.jpg


Enne deze kost enorm veel startkracht. Vandaar ook maar 180kg.
 
vind jij dat meevallen ??? oow... nou... oké.... als jij het zegt...
als ik het je maar niet moet nadoen ;)
 
vind jij dat meevallen ??? oow... nou... oké.... als jij het zegt...
als ik het je maar niet moet nadoen ;)
Uhmmmmm ja :o Althans ik vind mezelf geen beest ofzo. Heb ook niet het lijf van een beest. :cool:
 
Dat zijn flinke weights die je verplaatst daar Mister Ron, die ga je voelen:D
 
je vindt jezelf geen beest.. maat ben je wel! :D
je gaat me daar tekeer met die gewichten! WOW! dat is nogal wat!
morgen bed uitrollen.. heel langzaam..... ;)
 
Dat zijn flinke weights die je verplaatst daar Mister Ron, die ga je voelen:D
Wow gepromoveerd naar MISTER :o
je vindt jezelf geen beest.. maat ben je wel! :D
je gaat me daar tekeer met die gewichten! WOW! dat is nogal wat!
morgen bed uitrollen.. heel langzaam..... ;)
Ik zal misschien wel een beest zijn. Ik zie mezelf niet zo hoor. Sta niet te showen ofzo. ;)
En die beentjes ga ik zaker voelen. Misschien kan ik wel niet slapen.

Note to myself! Need massage after heavy weights day's. :p
 
Een best zijn hoeft niet te betekenen dat je staat te showen hoor! ;)
kan ook gewoon lekker tekeer gaan in jezelf he!
Slapen zal vast wel lukken hoor.. beentjes komen morgen wel.. dat gevoel.

Hmmm.. nice.. lekkere massage is nooit weg.. zegt mijn man ook wel eens. :rolleyes:
 
Een best zijn hoeft niet te betekenen dat je staat te showen hoor! ;)
kan ook gewoon lekker tekeer gaan in jezelf he!
Slapen zal vast wel lukken hoor.. beentjes komen morgen wel.. dat gevoel.

Hmmm.. nice.. lekkere massage is nooit weg.. zegt mijn man ook wel eens. :rolleyes:

Je man heeft gelijk. Ik moet nog iemand vinden die weet wat hij of zij doet.
Massage is een goede manier om je spieren tot rust en groei te brengen.
 
Of ik weet wat ik doe.. nou geen idee. :rolleyes:
maar als ik klaar ben heeft hij geen last meer van zijn rug. Dus ik zal vast wat goed doen! :D
Moet zeggen dat ik nu ook wel een ontspannende massage zou kunnen gebruiken....
 
Of ik weet wat ik doe.. nou geen idee. :rolleyes:
maar als ik klaar ben heeft hij geen last meer van zijn rug. Dus ik zal vast wat goed doen! :D
Moet zeggen dat ik nu ook wel een ontspannende massage zou kunnen gebruiken....

Hahaha dat geloof ik gelijk. Dat van je man he.
Enne voor die ontspanningsmassage moet zeker niet bij mij zijn hihihi
Ken je dus echt geen klap van. :D
 
Hahah.. nou mijn man ook niet hoor! :D
heb dat 1 keer gevraagd.. mijn rug werd er niet beter van..... :rolleyes:
 
En? Kan je nog lopen :)
 
En? Kan je nog lopen :)
Moeizaam maar het gaat goed. De hams doen verrotte pijn. :eek: En de glutes daar durf ik niet eens naar te kijken, laat staan aanraken. :p
Maarja moet er wel op zitten. :sad:
ben ook wel benieuwd ja! :D
Nou het voorgaande dus. :D

Time; 10:00 - 11:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de rug/schouder training

Andere manier van trainen een andere aanpak van de spieren. :) Ben benieuwd of ik nieuwe hoogtes bereik.

- Wide grip pulldown 80kg :p

- Wide grip optrekken, helemaal uithangen. 3x3 pffff heavy, maar wel gedaan. :D

- Reverse grip pulldown op machine, one handed 117kg ;)

- Barbell row 30kg :D

- Seated machine row, smal grip 70kg :p

- Front raises, relaxt uitvoeren en concentratie op de spiergroep 12kg :p

- Sholder presses op machibe 60kg :)

- Side raises 12kg :p

- Upright row elleboog hoog en schouder breedte 30kg :p


Lekker getraind en tijdens de training ook de zoon van mijn maatje begeleidt. En hem op grotere hoogte gebracht. ;) Jonge gozer die heel snel te zwaar pakt. En bij aanwijzingen en juiste uitvoer van de oefening gaan er rap kilo's af. :p

En nu aan de kip met boontjes. Sambal erbij, hmmm zalig.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Beentjes liggen dus effe dwars he.... maar zal vast snel beter gaan toch? Je trainig was er ook naar dat e het flink zou voelen. :D

Mooie training! en ja.. goede techniek... dan gaat het gewicht omlaag...
zal ik ook nog wel mee gaan maken met je.... :rolleyes:

eten klinkt jummie! eet jij low carb?
alleen voor mij wel graag met rijst... :lick: mag ik komen eten?? :D
 
Goede uitvoering is gewoon zwaarder omdat je de bewuste spiergroepen beter isoleert
Maar vandaag heb ik ook af en toe een beetje gesmokkeld want dat schijnt ook af en toe ook wel goed te zijn

Toch weer een lekkere training Ron euhhh mister Ron
 
Laatst bewerkt:
Beentjes liggen dus effe dwars he.... maar zal vast snel beter gaan toch? Je trainig was er ook naar dat e het flink zou voelen. :D

Mooie training! en ja.. goede techniek... dan gaat het gewicht omlaag...
zal ik ook nog wel mee gaan maken met je.... :rolleyes:

eten klinkt jummie! eet jij low carb?
alleen voor mij wel graag met rijst... :lick: mag ik komen eten?? :D
Ik eet een aantal dagen low on carbs (bijna nul, enkel de carbs als bij-product) En daarna eet ik een dagje high carb. :D Ik ga er goed op en verlies geen energie. ;) Sterker nog, mijn beentraining was op een low carb dag. :p
Goede uitvoering is gewoon zwaarder omdat je de bewuste spiergroepen beter isoleert
Maar vandaag heb ik ook af en toe een beetje gesmokkeld want dat schijnt ook af en toe ook wel goed te zijn

Toch weer een lekkere training Ron euhhh mister Ron
Zeg begin jij ook al met mister ;). Ik smokkel alleen als ik tot vermoeiheid en spierfalen ga. En dat is niet vaak.
Die jochies moeten gewoon veel leren. Ze zijn 21 en 22jr en beide zijn het ecto's. Dun lang en pezig. :)
Die zoon van mijn maat, Jim heet hij, wil breed en vol met spieren de zomer in. :D
Heb hem de droom laten vergeten. Ze zijn van het type dat je vaker in de gym tegenkomt. Stoer, petje, niet douchen, snel oefeningen draaien en dan vooral alles.
Ging de vorige keer schouders met ze doen. En direct smoesjes dat het erg zwak is en dat de arm al eens uit de kom is geweest. :)
Anyway. Frontraises laten doen. Ze pakken 10 en 12 kg dumbbells en beginnen te zwaaien en te gooien, vanuit de rug en vooral de nek erbij gebruiken.
Laten stoppen en de oefening laten zien. Ietsjes door de knieën, borsst vooruit en omhoog, schouders breed en armen laten hangen.
Vanuit de schouder de arm omhoog trekken en de nadruk op kracht op de voorste schouderkop.
De gewichten gingen rap naar 3 en 4 kg.
Zo ook met sideraises en de machine press. En als laatste upright row brede grip en elleboog hoog. :)

De dagen erna kreeg ik whatsappjes of de spierpijn altijd zo erg moet zijn en of het altijd 3 dagen duurt. :p
Nouja je begrijpt dat deze jochies snel in de gaten kregen dat ego niets te zoeken heeft in de gym.
Overigens, bij mijn uitleg staan er altijd wel gasten mee te luisteren. :D Zelfs de PT's die daar werken staan in mijn buurt. :p

De jongens hebben er zin in en willen graag met me trainen. Misschien toch nog een job die wat voor me is. Hahaha:cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik eet een aantal dagen low on carbs (bijna nul, enkel de carbs als bij-product) En daarna eet ik een dagje high carb. :D Ik ga er goed op en verlies geen energie. ;) Sterker nog, mijn beentraining was op een low carb dag. :p
Het zal vast aan mijn gewicht dan nog liggen wat nog wat laag is dat ik echt wel flink wat carbs nodig heb. Als ik dat niet doe ben ik slap en wee.... Mocht willen dat ik me soms even wat energieker voel.. denk dat dat toch aan mijn eten/gewicht zal liggen
Maar fijn dat jij er zo goed bij gaat. :)

Anyway. Frontraises laten doen. Ze pakken 10 en 12 kg dumbbells en beginnen te zwaaien en te gooien, vanuit de rug en vooral de nek erbij gebruiken.
Laten stoppen en de oefening laten zien. Ietsjes door de knieën, borsst vooruit en omhoog, schouders breed en armen laten hangen.
Vanuit de schouder de arm omhoog trekken en de nadruk op kracht op de voorste schouderkop.
De gewichten gingen rap naar 3 en 4 kg.
Zo ook met sideraises en de machine press. En als laatste upright row brede grip en elleboog hoog. :)

De dagen erna kreeg ik whatsappjes of de spierpijn altijd zo erg moet zijn en of het altijd 3 dagen duurt. :p
Nouja je begrijpt dat deze jochies snel in de gaten kregen dat ego niets te zoeken heeft in de gym.
Overigens, bij mijn uitleg staan er altijd wel gasten mee te luisteren. :D Zelfs de PT's die daar werken staan in mijn buurt. :p

De jongens hebben er zin in en willen graag met me trainen. Misschien toch nog een job die wat voor me is. Hahaha:cool:
Hmm... tja.. ik zie ook vaak van dat soort jongens bij ons. Het hele lichaam gaat heel en weer en met zwaaien bij DB curl. Ik pak ze maar licht met 6 kg. maar trek ze echt vanuit mijn arm....
Maar nu ik dat zo hoor.. ik kan me zo irriteren dat ik bij bent over side raise net aan 4 kg haal...als ik dan anderen inderdaad 12 zie doen.. maar zij zwaaien en er beweegt meer dan armen... ik heb het idee dat dat bij mij niet/veel minder (ik zeg het voorzichtig want zie mezelf niet.. ) is... maar goed.
Ik pak liever lichter gewicht dat ik het voel. :D
maar ik zie het al helemaal gebeuren! :roflol:

t is jammer op zich dat Den helder wat ver is voor training.. had best graag one of those guys geweest. ;)
 
Het zal vast aan mijn gewicht dan nog liggen wat nog wat laag is dat ik echt wel flink wat carbs nodig heb. Als ik dat niet doe ben ik slap en wee.... Mocht willen dat ik me soms even wat energieker voel.. denk dat dat toch aan mijn eten/gewicht zal liggen
Maar fijn dat jij er zo goed bij gaat. :)


Hmm... tja.. ik zie ook vaak van dat soort jongens bij ons. Het hele lichaam gaat heel en weer en met zwaaien bij DB curl. Ik pak ze maar licht met 6 kg. maar trek ze echt vanuit mijn arm....
Maar nu ik dat zo hoor.. ik kan me zo irriteren dat ik bij bent over side raise net aan 4 kg haal...als ik dan anderen inderdaad 12 zie doen.. maar zij zwaaien en er beweegt meer dan armen... ik heb het idee dat dat bij mij niet/veel minder (ik zeg het voorzichtig want zie mezelf niet.. ) is... maar goed.
Ik pak liever lichter gewicht dat ik het voel. :D
maar ik zie het al helemaal gebeuren! :roflol:

t is jammer op zich dat Den helder wat ver is voor training.. had best graag one of those guys geweest. ;)

Komt wel Marina. En als je in de buurt zou wonen, was het wel makkelijker. :D
Maar het komt goed hoor.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven