Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Komt wel Marina. En als je in de buurt zou wonen, was het wel makkelijker. :D
Maar het komt goed hoor.
Ja dat zeker... ik ga ervan uit dat het goed komt (beetje prositief bliven he! :) ). Ga genieten van mijn vakantie... het staat vast.. we gaan toch... ben spullen aan het klaarleggen... en daar veel zien.. lekker genieten van eten (ze kennen alleen geen groente.. dus ja.. zal dat wel missen) en misschien kom ik dan met wat extra's terug! ;)
vooral ook energie. Dan ben ik klaar om te knallen! dus ja.. Gaat goedkomen!
maar blijft wel wat ver ja...
 
Nog 3 dagen................


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done.
I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Dan kan ik je een dag tevoren nog feliciteren! :D
 
haha nog nooit iemand gezien die zo blij is om ouder te worden :P
 
haha nog nooit iemand gezien die zo blij is om ouder te worden :P

Sssst ben ik ook niet echt. Maar er tegenin gaan heeft geen zin. Dan maar omarmen en er maximaal van genieten. :p
Maar dan behoor ik wel bij de Masters 50+ hahaha.
 
Doet geen pijn hoor.... 50 worden
Heb er helemaal niets van gemerkt
 
Hahaha Nee er voor al
Had dus niets met 50 jaar te maken maar gewoon een toevallig verloop van een vervelende omstandigheid
Uiteraard zijn we geen 20 meer maar toch denk ik dat wij stoere 50tigers een aantal jonge mannen nog een heel vies poepie kunnen laten ruiken :)


Ja dat komt door al die eiwitten :)
 
Nog 2 dagen................


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done.
I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!

Hahahaa.. kon het niet laten... :p

Nog trainen vandaag?
 
Hahaha Nee er voor al
Had dus niets met 50 jaar te maken maar gewoon een toevallig verloop van een vervelende omstandigheid
Uiteraard zijn we geen 20 meer maar toch denk ik dat wij stoere 50tigers een aantal jonge mannen nog een heel vies poepie kunnen laten ruiken :)


Ja dat komt door al die eiwitten :)
Ja daar hebben ze thuis ook last van hahahaha :p
Hahahaa.. kon het niet laten... :p

Nog trainen vandaag?
En bedankt Marina ;) Vandaag weer even back to basic. Rug & schouders op herhaling. :)
 
Overigens, bij mijn uitleg staan er altijd wel gasten mee te luisteren. Zelfs de PT's die daar werken staan in mijn buurt.

De jongens hebben er zin in en willen graag met me trainen. Misschien toch nog een job die wat voor me is. Hahaha

klinkt alsof jij de PT's gaat opleiden.... kan ik me ook wel iets bij voorstellen met jou ;)
 
En bedankt Marina ;) Vandaag weer even back to basic. Rug & schouders op herhaling. :)
Graag gedaan! :D
Hier hopelijk zo ook nog even rug en borst... als ik eraan toekom tijdens het pakken. :rolleyes:
 
klinkt alsof jij de PT's gaat opleiden.... kan ik me ook wel iets bij voorstellen met jou ;)

Tja ligt er ook wel aan bij welke sportschool je komt
bij mijn oude sportschool stonden ook jonge gasten zonder spieren die in theorie wel een hoop wisten.
Maar als je echt een goed schema wou dan keken ze je aan:eek:
Qua voeding wisten ze al helemaal niets.

Heb nu ook een cursus thuis liggen voor beginnend sportinstructeur van de ALO (hiervoor kan ik een certificaat halen) maar dat gaat meer over hoe je met de klanten moet omgaan dan over trainingen.
En dan al die latijnse namen van botten en spieren - leuk maar heb je er echt iets aan?? wel iets maar je hoeft toch geen fysio te zijn?
Ben niet van plan mijn werk er van te maken want zoveel verdien je ook weer niet in de sport maar ik vond het ook leuk om iets meer te weten van ons fysiek en de werking er van.

Merk dat bij mijn huidige sportschool Kneetsgym dat daar wel genoeg kwaliteit loopt en dat zijn ook hele brede jongens - dus ervaringsdeskundig en daar heb ik ook meer geloof in.
Als een man met vette spierballen zegt als je dit doet dan krijg je spieren dan kijk je naar die spieren en denk je hij zal het wel weten.
Het is dat ik er geen geld voor over heb want soms kriebelt het wel om met een echte goede PT samen te trainen en te kijken wat ik allemaal kan verbeteren (vooral voeding daar ben ik nieuwsgierig naar)
Wie weet ... als ik me helemaal top voel
 
klinkt alsof jij de PT's gaat opleiden.... kan ik me ook wel iets bij voorstellen met jou ;)
Hahaha is het zo duidelijk. :o
Graag gedaan! :D
Hier hopelijk zo ook nog even rug en borst... als ik eraan toekom tijdens het pakken. :rolleyes:
Inpakken is een training op zich toch? ;)
.......Het is dat ik er geen geld voor over heb want soms kriebelt het wel om met een echte goede PT samen te trainen en te kijken wat ik allemaal kan verbeteren (vooral voeding daar ben ik nieuwsgierig naar)
Wie weet ... als ik me helemaal top voel
Je leert er heel veel van. :)


Time; 10:15 - 11:30
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de borst/triceps/biceps

Mind muscle connection Willem style (kijk maar bij Grosje zijn log) :p.

- Incl db fly's 20kg laatste set low reprange :p

- Incl db presses 32kg :D

- cable cross over 30kg beide zijde

- BP 65kg. was ook al een beetje leeg hahaha maar goed ego hoort hier niet. :rolleyes:

- French press 28kg EZ bar :)

- straight bar push down 35kg :D

- Pushdown rope 20kg :)

- Incl db curl 20kg :p

- DB curls 20kg :)

- Bent over hammer concentration curls 8kg


Lekkere training en helemaal vol nu. Mijn bakje rijst, boontjes en vis staat tussen mij en mijn toetsenbord. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Mooie training en een welverdiende lunch!
Eet ze! ik ga zo nog effe trainen. :)
 
Ziet er goed uit Ron! en je gaat voor YBF of gaat enercup nog lukken? :P
 
Mooie training en een welverdiende lunch!
Eet ze! ik ga zo nog effe trainen. :)
Dankjewel en train ze. :p
Ziet er goed uit Ron! en je gaat voor YBF of gaat enercup nog lukken? :P
Ik heb mijn focus op de YBF. De Enercup komt voor mij te vroeg denk ik. :o Maar ik laat alles aan mijn trainer. Ik moet er staan, maar hij brengt me daar. En als hij zegt no go dan blijf ik dus thuis. :D
Alle vertrouwen in hem en hij in mij. :)
 
Dankjewel en train ze. :p

Ik heb mijn focus op de YBF. De Enercup komt voor mij te vroeg denk ik. :o Maar ik laat alles aan mijn trainer. Ik moet er staan, maar hij brengt me daar. En als hij zegt no go dan blijf ik dus thuis. :D
Alle vertrouwen in hem en hij in mij. :)

Dat is zeker al optijd, dan zou je nu de voorbereiding al wel in mogen gaan. YBF is inderdaad nog ffies later.

Niet met je uitspraak eens ron. Jijzelf brengt je daar, jij moet het doen. Jij moet hard trainen, voor je eten zorg en belangrijkste discipline en motivatie ervoor houden! Hij kan je adviezen geven over alles. Maar je zult toch 90% zelf moeten doen.
 
Dat is zeker al optijd, dan zou je nu de voorbereiding al wel in mogen gaan. YBF is inderdaad nog ffies later.

Niet met je uitspraak eens ron. Jijzelf brengt je daar, jij moet het doen. Jij moet hard trainen, voor je eten zorg en belangrijkste discipline en motivatie ervoor houden! Hij kan je adviezen geven over alles. Maar je zult toch 90% zelf moeten doen.

Ligt iets genuanceerder. :) Ray zorgt voor de juiste training en trainingsmethode. De voeding wordt daarop toegepast. Daarnaast zijn er gezamenlijke trainingen waarbij de principes worden uitgelegd. ;)
Het trainen en voorbereiden doe ik wel zelf ja. Maar zonder mijn begeleiding haal ik de ontwikkeling niet, die ik nu wel heb.
Dus als hij zegt not ready dan ga ik niet. :D
 
Maar toch.. niet alleen veren in Ray zijn reet steken.. zet er ook maar een paar bij jezelf!
Want ook al wordt alles uitgelegd. Jij bent nog steeds degene die de discipline opbrengt om het tot uitvoering te brengen! dus niet zo bescheiden oke?
Je doet het samen! Dus ook de eer mag gedeeld worden toch? ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven