MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Mocht je Engels willen praten zeg het dan goed. (En als je 172cm ben moet je niet zn grote smoel hebben)
Dank voor je melding.

Namens de taalpolitie wil ik zeggen dat wij "this u" in deze context goedkeuren, als spreek/app-taal voor hen die menen een beetje "from tha Hood" over te moeten komen.

We hebben meer moeite met "zn", dat schept verwarring, maar laten het dit keer bij een waarschuwing, u werd immers gementioned.

Fijne dag!
:trollface:
 
Laatst bewerkt:
Mocht je Engels willen praten zeg het dan goed. (En als je 172cm ben moet je niet zn grote smoel hebben)
Als een korte lichaamslengte betekent dat je geen grote smoel mag hebben, dan mag je zelf met 1.75m ook wel oppassen. En als ik dan met mijn 1.75m ook mijn smoel houd dan kunnen we dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is: Foto’s plaatsen.
 
Dan bij deze mag ik een grote smoel hebben.
 
Misschien dit shirt maar eens aandoen bij de volgende DBB meet.
1631775419986.jpg
 
Lucifer met littekens?
 
Altijd makkelijk praten als je er niks van ervaren hebt, dat is een soort naiviteit, wat ik wel kan begrijpen. Je leven zomaar argeloos op het spel zetten is wat anders als er een betekenis aangeven. Mijn motto van tegenwoordig is : no woman no cry ( niet tegen mijn vrouw zeggen)
 
Back
Naar boven