XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.821
  • #13.822
By the way, heeft Pjotr hier niet in het verleden onder de naam "weak" gelogd?
Hij was best wel een sterke powerlifter...800kg unequipped en 977,5 equipped met een bdw van rond de 100kg en daarmee destijds de meeste wilkspunten van Nederland als ik me niet vergis.
Volgens mij is hij bondscoach bij de KNKF voor junioren en masters. Geen idee of hij zelf nog wedstrijden doet?

By the way, heeft Pjotr hier niet in het verleden onder de naam "weak" gelogd?
Hij was best wel een sterke powerlifter...800kg unequipped en 977,5 equipped met een bdw van rond de 100kg en daarmee destijds de meeste wilkspunten van Nederland als ik me niet vergis.
Volgens mij is hij bondscoach bij de KNKF voor junioren en masters. Geen idee of hij zelf nog wedstrijden doet?

Op openpowerlifting.org kun je vrij snel dit soort dingen vinden

• #13.824
Op openpowerlifting.org kun je vrij snel dit soort dingen vinden
Klopt, had ik reeds gekeken 😉..zag dat zijn laatste wedstrijd van 2023 dateerde...echter weet ik dat bij openpowerlifting.org niet alle wedstrijden en resultaten vermeld worden. Zo mis ik er van mezelf ook diverse...er staat ook bij mij vermeld dat mijn beste resultaat met equipped bench 250kg is...dat klopt niet...ik heb op een officieële wedstrijd van de NPB destijds 255kg gedrukt om een voorbeeld te noemen.

• #13.825
Training 23/10

Bench Press Light Day:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90 & 5x5x120kg

Seated single arm row:
5x10x ATX resistand level 6, Blue.

Comment:
5x5x120 was zeer goed te doen, maar daarom is het ook een light day.
I.p.v. laatste set een amrap set, heb ik de laatste rep circa 10 tellen stil op mijn borst laten liggen alvorens uit te drukken...voel je ook goed de spanning.

Fijn weekend allen 😊

Light is my middle name! 💪🏻🤪

• #13.827
🤣

• #13.828
Zaterdag 25/10

Regen, regen en nog eens regen...met paar krachtsport kompels wat op whatsapp ouwehoeren en elkaar wat opjutten 😉...de kelder in gedoken...6x10 seated rows gedaan en griptraining 3x10x Trainer en 3x10 nummer 1...binnenkort verzwaren en toch eens regelmatig blijven doen...zou mooi zijn als ik de 2 van Captains of Crush weer gesloten krijg in 2026 👊

Leuk artikel over "balans" en "complexe en simpele lifts"

• #13.829
Training 27/10

Heavy Day Benchpress:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90, 1x5x120 & 5x4x150kg.
Seated single arm band rows:
5x10 ATX resistance bands level 6, blue band.

Comment: vorige week 5x3x150 en gisteren 5x4x150 en dat was best nog redelijk goed te doen, dus geen reden tot klagen.
Desondanks begin ik te merken dat de rek er bijna uit is...5x5x150 zal nog een pittige uitdaging worden, maar zeker niet onrealistisch. Dus we gaan ervoor....maakt niet uit hoe lang het duurt!

Hier nog het filmpje van het laatste set:

kijk: https://youtu.be/Dfv42EM1h7k?si=zBm7e9TDXtGNP1NH

Met sluiters, en mechanische vangers zie ik nu. Vond het al gewaagd. Goed bezig.👍

• #13.832
Met sluiters, en mechanische vangers zie ik nu. Vond het al gewaagd. Goed bezig.👍
Hoi Sjaak, bedankt, ik doe altijd sluiters erop en gebruik ook safetybars, veiligheid eerst, zeker als je zoals ik thuis alleen traind.
Train jij ook nog?
Meen me te herinneren dat je in verleden vrij succesvol in de Strongman wereld bezig was, toch? En meen ook dat je familie bent van de (inmiddels helaas overleden) legendarische judoka Wim Ruska?

Thx, doel is 5x5x150...ik neem me er de tijd voor 😊

Goedemiddag Huggybear, ja ik train nog steeds. Voornamelijk thuis in mijn garage. Had ik al voor onderdelen in de strong man tijd. In coronatijd de boel uitgebreid omdat er toen niet getraind mocht worden in de sportschool. Dat nooit meer die afhankelijkheid. Ben in 2006 gestopt met strong man. Daarna alleen krachttraining en judo toen mijn jongste dochter naar de sportschool ging voor Taekwondo. In 2017 begonnen met hardlopen erbij ,3 a 4 keer in de week en daarbij krachttrainig. Eigenlijk alle dagen train ik. En wim is een oom van mij.

• #13.834
Een homegym heeft idd zo zijn voordelen, 24/7 open, ongeacht wat er in de wereld speelt.
Mooi dat je ook nog altijd bezig bent en goed dat je zowel kracht- als duursport doet 👍
Mijn echte naam is overigens René (Hamers), huggybear vond ik wel toepasselijk als nickname 😉

Ja, die vraag over je oom zul je wel tot vervelens toe te horen krijgen 🤭, maar Wim was de beste Judoka van Nederland beter zelfs dan zijn "rivaal" Anton Geesink, alleen Wim had het hart op de tong en Anton wist zich beter te verkopen als ik het goed in herinnering heb, toch?

In elk geval heel leuk van jou wat te horen! 👊

• #13.836
By the way...leuk dat je ook aan Judo doet en je dochter aan Taekwondo...hoef je je minder zorgen te maken als ze alleen onderweg is 😉👊.

Ik heb overigens ooit ook op een blauwe maandag aan Judo gedaan...maar was te zachtaardig van aard voor wedstrijden.
Voordat ik me eens begon kwaad te maken was de wedstrijd voorbij 🤣
Ik zou overigens niet graag randori met je willen doen, denk dat ik alle hoeken van de dojo zou zien 🤭

Mijn dochter zit nog steeds op Taekwondo. Al 13 jaar. Bracht haar altijd 4 keer in de week naar de sportschool. Omdat ik altijd moest wachten ben ik daar judo gaan doen. Samen met een maatje( 5de dan jujitsu). omdat hij ongeveer 80 kilo woog was hij een ideale partner voor mij om hem te gooien op technieken. Jammer genoeg moet hij vanwege gezondheidsklachten stoppen , vlak voor de corona. Mijn dochter heeft nu zelf een auto dus ben nu gelukkig vrij.

Nog geprobeerd weer in de gym bij haar op de sportschool te trainen( krachttraining) maar heb niet veel merr met de jeugd.
Zitten de hele tijd op de telefoons de toestellen te bezetten en hebben niet echt de mentaliteit van vroeger.

En thuis heb ik alles , met eigen muziek en 24 u/ p dag open.

• #13.838
Zeer herkenbaar 🤭 ik train ook het liefste thuis, kan ik mijn eigen ding doen!
Volhouden Sjaak, maar dat zal wel lukken, je lijkt me sowieso niet iemand die de hele dag alleen maar in de zetel zit 👍

• #13.840
💪👊👍

Terug
Naar boven