MuscleMeat

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Waar ik dat op baseer? Dat veel van die kenmerken, voorkeuren etc uit die periode genetisch zo door zijn gegeven en nu nog steeds voorkomen. Daar basseer ik het op. Oftwel duizenden generaties zien steeds die zelfde patroon terug komen in wat hun aantrekkelijk vinden op gebied van voortplanting en dat nemen ze in hun dna mee en geven dat door. Tenminste als ik uit ga van de verhaal die kerel. Want persoonlijk vind ik lengte echt nergens op slaan op vruchtbaarheid selectie. Het ging vroeger om kracht, snelheid, instinct, jagen etc. en geen een van die factoren heeft direct voordeel met een langere lengte. Dus imo zowieso load of bull.

Lees je verhaal nog eens keer, dan zie je zelf ook wel in dat je theoretisch bijzonder hard uit je nek lult.


en waar the **** slaat dit op? je hebt wel echt veel moeten compenseren met je lengte of niet? Alsof lengte de enige is die meetelt. Als dat zo was mocht waarschijnlijk meer dan 95% van de mannen in een hoekje zitten huilen.
Ik wil ook een vrouw die cupmaat H heeft en niet meer dan 60kg weegt. Maar dat betekent niet dat een vrouw met een Cup C meteen kansloos is. Infinite factors die belangerijker zijn, en jij zit te pointen steeds naar lengte. Big deal.

Gaan we persoonlijk lopen doen omdat je het niet op de feiten wint. Nee hoor, ging over het feit wat het meest idealen is, puur gebaseerd op een lengte en dat was mijn conclusie. Als het zo big deal is waarom reageer je dan .
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, ging over het feit wat het meest idealen is puur gebaseerd op een lengte en dat was mijn conclusie. Als het zo big deal is waarom reageer je dan .

nevermind you win.
Ik ga niet eens meer in op mensen hier die alleen reageren of kunnen discussieren puur uit hun eigen persoonlijke voorkeur en standpunt. Ik heb hier over de reactie op de desbetreffende kerel en zijn cave man periode argument. Waar ik meerdere dingen naar voren haal en toelicht. En enige wat jij kan zeggen is wat de vrouwen op een forum aantrekkelijker vinden, dat jij beter uitziet dan dwergen, en dat mijn commentaar nergens op slaat zonder enige toelichting. Geweldig. Ik kap ermee.
 
nevermind you win.
Ik ga niet eens meer in op mensen hier die alleen reageren of kunnen discussieren puur uit hun eigen persoonlijke voorkeur en standpunt. Ik heb hier over de reactie op de desbetreffende kerel en zijn cave man periode argument. Waar ik meerdere dingen naar voren haal en toelicht. En enige wat jij kan zeggen is wat de vrouwen op een forum aantrekkelijker vinden, dat jij beter uitziet dan dwergen, en dat mijn commentaar nergens op slaat zonder enige toelichting. Geweldig. Ik kap ermee.

Snap je het nog wel?
Ik probeer je juist te laten in zien dat jezelf tegenspreekt en dat je uit je nek lult. Is juist heel nobel van mij. En laten we vooropstellen iedereen discussieert vanuit hun eigen persoonlijke voorkeur, jij ook. En vooral op dit onderwerp omdat dit geen feiten kennis vraag is maar een voorkeurs vraag een mening dus. Maar als jij net gaat doen of jou ''theoretische'' conclusie feiten kennis is, dan sla je de plank figuurlijk gezien heel erg mis natuurlijk.

caveman periode heb je het over? Dan wil ik nog wel eens bronnen zien hierover maar volgens mij was de gemiddelde lengte bij mensen vroeger een heel stuk lager. Zelfs in nederland is de gemiddelde lengte vergelijken met paar honderdjaar terug sterk toegenomen laat staan de cave man periode. In de middeleeuwen was de gemiddelde lengte 160cm. Dus je argument gaat in op niets. Er zullen wel uitschieters erin hebben gezeten maar zelfs al waren ze 20cm langer geweest kwamen ze niet verder dan 180cm. Dus theoretisch gezien zouden de vrouwen nu de mannen rond deze lengte het aantrekkelijkst vinden en niet hoe langer hoe beter. Dat heeft opgegeven moment ook zijn keer punt."
 
Laatst bewerkt:
dit is een midgets vs giants thread geworden.
 
wat is daar raar aan volgens jouw? het is natuurlijk een schatting en niet precies. Maar daarmee geef ik dus aan dat bijzonder weinig mannen zijn geweest die een lengte van boven de 1.80 hebben gehad in die periode als die er eens waren laat staan dat ze de lengtes boven de 1.90 eens hebben gezien. Dus logischerwijs heeft dat in die tijd de standaard gezet voor "aantrekkelijkheids niveau" om het maar voor jou zo te benoemen en die kenmerk wordt genetisch aan generaties doorgegeven. Moet ik nog specifieker zijn? En daarmee heeft dus de argument hoe langer hoe beter zijn keer punt. Of wacht wat lul ik nou....Probeer het moreel van de verhaal te begrijpen ipv steeds op een zin te richten en daarop vast te pinnen.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me verschrikkelijk om als een dwergje door het leven te moeten.

@ Kukishu Volgens mij zijn de vrouwen heel schaars die een partner willen hebben die kleiner zijn dan zij (en dan ook nog eens met hakken aan, zekers die onder de 1.65). Valt effe 90% af. Hoe meer kennis hoe meer rationele beslissingen er worden genomen en minder volgens het instinct/gevoel. Verklaar het is waarom vrouwen dan allemaal zeggen dat zij een partner willen hebben die groter zijn dan zij?
 
caveman periode heb je het over? Dan wil ik nog wel eens bronnen zien hierover maar volgens mij was de gemiddelde lengte bij mensen vroeger een heel stuk lager. Zelfs in nederland is de gemiddelde lengte vergelijken met paar honderdjaar terug sterk toegenomen laat staan de cave man periode. In de middeleeuwen was de gemiddelde lengte 160cm. Dus je argument gaat in op niets. Er zullen wel uitschieters erin hebben gezeten maar zelfs al waren ze 20cm langer geweest kwamen ze niet verder dan 180cm

Het gaat erom dat we vroeger leefden zoals dieren nu nog leven. De wet van de sterkste. Een groter mannetje (over het algemeen) zal beter z'n kroost kunnen beschermen tegen een indringer of wat dan ook. Gewoon puur door dat hij hoogstwaarschijnlijk meer massa heeft dan een kleiner mannetje en de intimidatie factor. (Dat veel dieren nu ook nog toepassen) Kort gezegd , de vrouwtjes voelden zich veiliger en ook voor hun toekomstige kroost.

En dat is precies waarom (veel) vrouwen liever een man hebben die groot is. Ookal is het niet meer (zo) nodig als in het verleden. Het is gewoon een genetische voorkeur.

Dus theoretisch gezien zouden de vrouwen nu de mannen rond deze lengte het aantrekkelijkst vinden en niet hoe langer hoe beter. Dat heeft opgegeven moment ook zijn keer punt.

De ideale lengte nu zal wss tussen de 1m80 en 1m90 zijn vandaag. Vrouwen zijn ook groter dan vroeger en ze willen (again over het algemeen) iemand die groter is dan hun. En dat komt terug uit hun genetische voorkeur vanuit die periode. (Ookal slaat het op niks de dag van vandaag)
 
Lijkt me verschrikkelijk om als een dwergje door het leven te moeten.

@ Kukishu Volgens mij zijn de vrouwen heel schaars die een partner willen hebben die kleiner zijn dan zij (en dan ook nog eens met hakken aan, zekers die onder de 1.65). Valt effe 90% af. Hoe meer kennis hoe meer rationele beslissingen er worden genomen en minder volgens het instinct/gevoel. Verklaar het is waarom vrouwen dan allemaal zeggen dat zij een partner willen hebben die groter zijn dan zij?

vrouwen die een partner willen die kleiner dan zij zijn is is idd schaars. Maar dat betekent niet dat de mannen meteen boven de 1.90 moeten zijn.

Daarnaast is de huidige gemiddelde lengte bij zowel vrouwen als mannen in nederland langer dan heel veel andere landen. Dus het is niet een algemene standaard dat kortere mannen meteen een probleem hebben. Want die komen uit ze zelfde generaties uiteindelijk waar de vrouwen een stuk korter zijn dan hier.

Verder zouden heel veel van deze vrouwen ook absoluut niet wakker liggen om een klein beetje lengte verschil. Dus de mannen rond gemiddelde lengte of net lager komen ook al snel in aanmerking. Alleen de hele korte mannen gaan deze probleem ondervinden of mannen van een normaal lengte bij een vrouw die een stuk langer is.

over die rationelle beslissingen en instinct gevoel geef ik je verder ook 100% gelijk in. Maar naar mijn mening zijn er genoeg andere dingen waar ze op die beslissingen kunnen maken die ook veel belangrijker voor de vrouw kunnen zijn. Dus het is niet meteen zo dat je direct doorslaggevend succes hebt. Het is maar een kleine bijdrage. Alleen als ik de reacties hier zo lees in de topic van de langere jongens komt het bijna op neer dat ze in de rij klaar staan voor hun.
 
Laatst bewerkt:
In BB ga je met 1.65-1.75 in de meeste gevallen competitief verder komen dan met 1.90. En genoeg voorbeelden van korte BB zelfs binnen de IFBB. Leer er nou maar mee leven of word basketballer.

Wat hij zegt.
 
Arnold is 1.88m. Toch geen onverdienstelijk bodybuilder dacht ik.
 
1.85




Jay Cutler is 1.75

2006 Mr. Olympia, 1st place
2007 Mr. Olympia, 1st place
2009 Mr. Olympia, 1st place
2010 Mr. Olympia, 1st place
 
Laatst bewerkt:
Buffe midgets in pantalons zijn baas! U maddd?
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier toch even niet om wel of geen massa, het gaat er gewoon om wat een idealere lengte is voor een man, vanuit vrouwelijk én mannelijk oogpunt. En dat is gewoon géén 1.65. Dat sommigen er absoluut geen problemen mee hebben vind ik goed van ze, dat is beter dan de rest van je leven jammeren en klagen over waarom je niet wat langer bent, maar ik ben iig blij dat ik niet zo klein ben. En daar zal iedereen van rond mijn lengte het mee eens zijn.

Er zullen zat mannen van 1.60-1.70 wel liever willen dat ze wat langer waren, andersom is dit vrij nihil.

Dat is mijn punt.

ook geen 1,90!!
 
Leuk om te zien dat Kukishi verhalen typt van 35 a4tjes, waar oneindig veel spelfouten in staan, om zo slim over te komen :roflol:
 
Ik vind het jammer dat ik hem niet gezien bij bodyshape :j
 
ook geen 1,90!!

Wel, 1.90 is niks mis mee, ik denk dat er bijna geen mensen van 1.90 zijn die wel eens iets gehad hebben van: "ik wou dat ik iets kleiner was".
 
Back
Naar boven