Fitness Seller

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Leuk om te zien dat Kukishi verhalen typt van 35 a4tjes, waar oneindig veel spelfouten in staan, om zo slim over te komen :roflol:

lol ga jij maar bitchen om wat spelfouten omdat je niets beters te zeggen hebt. Ik typ sneller dan jij kan praten.

om even ontopic te komen weer.
Beide voorbeelden in de poll zijn uitersten van elkaar.
Heel kort zijn is k*t maar je hebt tenminste een droomfysiek.
Maar heel lang zijn is niet perse bijzonder en zelfs extra k*t en extreem als je super skinny bent.
 
Laatst bewerkt:
lol ga jij maar bitchen om wat spelfouten omdat je niets beters te zeggen hebt. Ik typ sneller dan jij kan praten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zou liever ook 10cm korter zijn, maarja niks aan te doen.
 
Haha yes, ****ing dodelijk.
 
Arnold is 1.88m. Toch geen onverdienstelijk bodybuilder dacht ik.

:):)

Ligt voor sommigen wel gevoelig zo te zien :)

Haha indd :')

Heb een vriendin gehad van 1.80 ;) Met hakken soms (ja ik dan hé, eh) , maakt mij allemaal niks uit. Als het klikt is het vreemd om maar te zeggen van oh maar die lengte, doei! Wat scheelt het wat anderen zeggen? Is wel fijn hoor van die lange armen en benen om je heen. ;) Voelde me hartstikke veilig.

:roflol:
Ik heb nog nooit een vriendin langer als mij gehad maar dat lijkt me toch echt 3x niks.. En volgens mij is het juist de bedoeling dat het meisje zich bij jou veilig voelt.. :o
 
:):)



Haha indd :')



:roflol:
Ik heb nog nooit een vriendin langer als mij gehad maar dat lijkt me toch echt 3x niks.. En volgens mij is het juist de bedoeling dat het meisje zich bij jou veilig voelt.. :o

Benen in je nek en neuqen maar.
 
Ik vraag altijd gewoon aan degene voor me of hij met zn stoel naar voren gaat, dan gaat ie maar lekker met zn knieen tegen het dashboardkasje zitten. Maar meestal zit ik wel ruim, ook achterin kleine auto's, zolang mn knieen maar niet tegen de achterstoel zitten vind ik het best.

Maargoed ik ben dan ook 1.85, geen 1.90 ;)
Doe ik ook vaak, maar als de persoon voor je ook lang is is het soms echt persen. Heb echt een hekel aan achterin zitten dus bijna iedereen vraagt ondertussen wel of ik voorin wil zitten.

OT:
Een vriend van me is 15 cm kleiner dan z'n vriendin en ik kan je vertellen dat het er echt niet uit ziet. Het lijkt wel of ze met haar kleine broertje loopt.
 
Wat maakt het uit of het er uit ziet of niet?
 
Ik zou liever ook 10cm korter zijn, maarja niks aan te doen.

das is wel een tendens die je vaker bij de big boys ziet, ofwel willen ze kleiner zijn en schamen ze zich voor hun lengte, ofwel komen ze slungelig en goofy over.

een lengte van +1m90 moet je verdienen vind ik, keihard trainen, je impressionante uiterlijk hanteren om succes te behalen in het leven en de chickies te versieren. Dat je kleiner wil zijn zegt meer dat je in de grijze massa wil opgaan, niet in de picture wil staan, ... **** that: ubermensch for the win.
 
geen van beide, wil niet skinny zijn dus zou auto voor 1,65 met droomfysiek kiezen maar mijn droomfysiek staat niet op 1,65 maar op 1,85 dusja niet mogelijk...
 
Heb een vriendin gehad van 1.80 ;) Met hakken soms (ja ik dan hé, eh) , maakt mij allemaal niks uit. Als het klikt is het vreemd om maar te zeggen van oh maar die lengte, doei! Wat scheelt het wat anderen zeggen? Is wel fijn hoor van die lange armen en benen om je heen. ;) Voelde me hartstikke veilig.
fcking beta

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 17:11 ----------

En, zou je niet liever wat kleiner willen zijn?

:roflol:
nee hoezo?
long jab is long en strong open guard is strong
 
Ik ben 1m84 en voel me nog vaak in de klas/ werk als een midget.
Vooral als ik in NL stap valt het me nog meer op.
Daar zijn de meeste mensen toch rond de 1m85 waardoor ik er helemaal niet meer uitspring.
 
Ik heb me echt nog nooit een slungel of weetikveel gevoeld hoor:roflol:
Zorg er gewoon voor dat je zelfverzekerd bent en een goeie bouw hebt dan ben je een baas op hoogte.
 
Toch liever 1.90. Ben nu 1.87 , heb maten die 2.10 zijn, ik val echt in het niets als ik daarnaast loop. Voelt gewoon niet goed. Bij 1.65 dwarft iedereen je dus, ik pas.
 
mijn eigen lengte :)
alleen nog 10 kilo pure spiermassa er op.
 
Back
Naar boven