MuscleMeat

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

• 1.65m met droomfysiek

Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

Stemmen: 16 6,3%

• Totaal stemmers
    253

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Twistofchaos

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2009
Waardering
420
Lengte
1m75
Praktisch is mijn 1.74 wel ideaal. Kan overal in op onder door langs bij.

Meest last van m'n gebrek aan lengte heb ik als ik de pit in wil bij een metal festiviteit, dan staat die pit vol met boomlange boomstevige vochtige vikingen en dan stuiter ik daar gewoon vanaf zo met m'n neus in hun rug/borst.
Anders eigenlijk niet en lengte doet er niet zo toe, langere vrouwen vind ik ook geen probleem want lengte zit niet zo hoog in m'n criteria. En zie genoeg mensen met een lange dikke kop maar zijn toch heel simpel.

KaasKoeKje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2010
Waardering
43
Lengte
1m91
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Wel, 1.90 is niks mis mee, ik denk dat er bijna geen mensen van 1.90 zijn die wel eens iets gehad hebben van: "ik wou dat ik iets kleiner was".

Heb er alleen maar voordelen mee, en trouwens zo veel langer ben ik niet als andere, als ik zo om me heen kijk. Maar nu dat ik wat massa op me frame heb, zie dat er stukken beter uit. Daarom moeten 1,90ers wel trainen, skinny ass 1,90er is ook geen gezicht.

En weet vrij wel zeker dat ik door mijn lengte +massa wel meer pussy heb gekregen ja, gaat allemaal stukken makkelijker haha :p. Verder wil ik het hier ook zo bij laten, want de kleintjes veranderen toch niet van gedachte en de grote ook niet ;)

Primo Victoria

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
227
Lengte
1m92
Massa
85kg
1.90 is leuk, totdat je achterin een auto moet zitten en de persoon voor je z'n stoel ver naar achteren heeft. Maar meer voordelen dan nadelen.

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Heb er alleen maar voordelen mee, en trouwens zo veel langer ben ik niet als andere, als ik zo om me heen kijk. Maar nu dat ik wat massa op me frame heb, zie dat er stukken beter uit. Daarom moeten 1,90ers wel trainen, skinny ass 1,90er is ook geen gezicht.

En weet vrij wel zeker dat ik door mijn lengte +massa wel meer pussy heb gekregen ja, gaat allemaal stukken makkelijker haha :p. Verder wil ik het hier ook zo bij laten, want de kleintjes veranderen toch niet van gedachte en de grote ook niet ;)

Klein en skinny is ook geen porem, ken er een paar en het beeld van een jongetje van 12 gaat er toch niet zo snel vanaf, ziet er niet uit, dan maar lang en skinny.

Als je 23+ bent en je legitimatie wordt gevraagd overal, of je wordt soms geweigerd bij discotheken, zit er iets niet goed :D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 13:36 ----------

1.90 is leuk, totdat je achterin een auto moet zitten en de persoon voor je z'n stoel ver naar achteren heeft. Maar meer voordelen dan nadelen.

Dat zijn van die kleine dingen dat interesseert je niet als je lang bent.

Woopy

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Waardering
1.783
Lengte
1m65
Massa
82kg
Ligt voor sommigen wel gevoelig zo te zien :)

Primo Victoria

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
227
Lengte
1m92
Massa
85kg
Klein en skinny is ook geen porem, ken er een paar en het beeld van een jongetje van 12 gaat er toch niet zo snel vanaf, ziet er niet uit, dan maar lang en skinny.

Als je 23+ bent en je legitimatie wordt gevraagd overal, of je wordt soms geweigerd bij discotheken, zit er iets niet goed :D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 13:36 ----------

Dat zijn van die kleine dingen dat interesseert je niet als je lang bent.
Vind het toch aardig k*t als ik langer dan 15 minuten in zo'n kleine auto moet zitten. Je hele benen worden beknelt en in 9/10 auto's zit je met je hoofd tegen het dak. Voor de rest weinig op te merken ja.

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waardering
889
Lengte
1m93
Massa
106kg
1.85

Jay Cutler is 1.75

2006 Mr. Olympia, 1st place
2007 Mr. Olympia, 1st place
2009 Mr. Olympia, 1st place
2010 Mr. Olympia, 1st place

Cutler: bruut op het podium, maar knullig wanneer hij staat te poseren met modellen van 1M75.

Niemand opgevallen dat bijna alle IFBB nodybuilders, die toch wat aardig succes hebben bij het publiek meestal lelijke vriendinnen hebben?

Laatst bewerkt:

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Vind het toch aardig k*t als ik langer dan 15 minuten in zo'n kleine auto moet zitten. Je hele benen worden beknelt en in 9/10 auto's zit je met je hoofd tegen het dak. Voor de rest weinig op te merken ja.

Ik vraag altijd gewoon aan degene voor me of hij met zn stoel naar voren gaat, dan gaat ie maar lekker met zn knieen tegen het dashboardkasje zitten. Maar meestal zit ik wel ruim, ook achterin kleine auto's, zolang mn knieen maar niet tegen de achterstoel zitten vind ik het best.

Maargoed ik ben dan ook 1.85, geen 1.90 ;)

jiep

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 aug 2008
Waardering
67
Praktisch is mijn 1.74 wel ideaal. Kan overal in op onder door langs bij.

Meest last van m'n gebrek aan lengte heb ik als ik de pit in wil bij een metal festiviteit, dan staat die pit vol met boomlange boomstevige vochtige vikingen en dan stuiter ik daar gewoon vanaf zo met m'n neus in hun rug/borst.
Anders eigenlijk niet en lengte doet er niet zo toe, langere vrouwen vind ik ook geen probleem want lengte zit niet zo hoog in m'n criteria. En zie genoeg mensen met een lange dikke kop maar zijn toch heel simpel.
alleen een mooi lang meisje van 1.72 met hakken gaat em niet worden :( ook al is het voor jou geen probleem ;p
zou zelf nooit een langer meisje willen hebben btw, ziet er niet uit.. maar gelukkig ben ik 1.97 dus np

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
alleen een mooi lang meisje van 1.72 met hakken gaat em niet worden :( ook al is het voor jou geen probleem ;p
zou zelf nooit een langer meisje willen hebben btw, ziet er niet uit.. maar gelukkig ben ik 1.97 dus np

En, zou je niet liever wat kleiner willen zijn?

:roflol:

Reda

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 okt 2003
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Wel, 1.90 is niks mis mee, ik denk dat er bijna geen mensen van 1.90 zijn die wel eens iets gehad hebben van: "ik wou dat ik iets kleiner was".

jawel bro, 1,90 is wel lang hoor,,als je van bodybuilding houd, heb je een probleem..Ik zou eerlijk gezegd geen 1,90 willen zijn, 1,80 of zo teken ik wel voor..ik kom 2 cm tekort.

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
sinds ik 1.65 ben, maak ik de gains van me leven

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Cutler: bruut op het podium, maar knullig wanneer hij staat te poseren met modellen van 1M75.

Niemand opgevallen dat bijna alle IFBB nodybuilders, die toch wat aardig succes hebben bij het publiek meestal lelijke vriendinnen hebben?

ook kwestie van smaak:) en die PROgasten zijn ook geen 20 meer.
die van jay is toch niets mis mee bijvoorbeeld?
ja veel PRO hebben een vrouwtje aan de zij dat al in verhouding al bijna even gruwelijk is als hun

Twistofchaos

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2009
Waardering
420
Lengte
1m75

Heb een vriendin gehad van 1.80 ;) Met hakken soms (ja ik dan hé, eh) , maakt mij allemaal niks uit. Als het klikt is het vreemd om maar te zeggen van oh maar die lengte, doei! Wat scheelt het wat anderen zeggen? Is wel fijn hoor van die lange armen en benen om je heen. ;) Voelde me hartstikke veilig.

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
jawel bro, 1,90 is wel lang hoor,,als je van bodybuilding houd, heb je een probleem..Ik zou eerlijk gezegd geen 1,90 willen zijn, 1,80 of zo teken ik wel voor..ik kom 2 cm tekort.

Met de juiste motivatie kan iedereen groot worden :D

dannyz

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jun 2010
Waardering
1.534
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
12%

Hoezo een probleem?
Ja het duurt misschien iets langer om het frame op te vullen maar een probleem vind ik het niet hoor eerlijk gezegd..

bascross

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Heb een vriendin gehad van 1.80 ;) Met hakken soms (ja ik dan hé, eh) , maakt mij allemaal niks uit. Als het klikt is het vreemd om maar te zeggen van oh maar die lengte, doei! Wat scheelt het wat anderen zeggen? Is wel fijn hoor van die lange armen en benen om je heen. ;) Voelde me hartstikke veilig.

Ziet er ****ing triest uit. (no offence)

Reda

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 okt 2003
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hoezo een probleem?
Ja het duurt misschien iets langer om het frame op te vullen maar een probleem vind ik het niet hoor eerlijk gezegd..

dat het iets langer duurt vind ik dus een probleem.

Bovenaan