Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is ook helemaal niets mis met die lengte, in tegenstelling tot wat bepaalde arrogante mensen hier lijken te denken.![]()
"Ermee leren leven", je doet het klinken alsof ik aids heb ofzo
Of ik nu 1m65 of 1m90 ben interesseert me simpelweg geen drol. Het is zoals het is. Je gaat je toch ook niet druk maken omdat je liever groene ogen gehad had ofzo![]()
zeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt"Ermee leren leven", je doet het klinken alsof ik aids heb ofzo
Of ik nu 1m65 of 1m90 ben interesseert me simpelweg geen drol. Het is zoals het is. Je gaat je toch ook niet druk maken omdat je liever groene ogen gehad had ofzo![]()
Maar diep van binnen had je het liever anders gezienzeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt

Maar diep van binnen had je het liever anders gezienzeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt

Dat vind jij.
Iedereen weet dat 1.86 tot 1-87 de perfecte lengte is. Iedereen die daarbuiten valt heeft gewoon de genen niet mee.