AndroidHealthClinic

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Peiling Peiling Wel?

• 1.65m met droomfysiek

Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

Stemmen: 16 6,3%

• Totaal stemmers
    253
Ben liever lang en skinny dan voel ik me nog enigszins alpha. Het komt niet heel vaak voor dat mensen langer zijn dan ik maar als er toevallig 1 langs komt lopen dan voel ik me gelijk klein en nietig en ook al ben ik 9 vd 10x buffer alsnog voel ik me gelijk klein. Respect voor manlets dat ze nog geen zelfmoord hebben gepleegd (srs).

Dat komt omdat niet iedereen zo onzeker is dat ze zich meteen klein en nietig voelen als ze iemand zien die groter is dan zichzelf.

Ben liever lang en skinny dan voel ik me nog enigszins alpha. Het komt niet heel vaak voor dat mensen langer zijn dan ik maar als er toevallig 1 langs komt lopen dan voel ik me gelijk klein en nietig en ook al ben ik 9 vd 10x buffer alsnog voel ik me gelijk klein. Respect voor manlets dat ze nog geen zelfmoord hebben gepleegd (srs).
Wtf :roflol: Jij hebt dan zeker wel een hele kleine penis, ofniet?

Lange mensen zijn arrogant. Kleine mensen zin grappig. Gelukkig heb ik een gemiddelde lengte.

Laatst bewerkt:
1.65m is wel heel klein, ik ga zeker voor 1.90m :).

komop, hoe kun je een iemand van 1.65 die heel buff is serieus nemen, dat ziet er toch niet uit man.

Bij 1,65m ben je op een gegeven moment uitgegroeid in de breedte en een langere persoon die redelijk gebouwd is ziet er imho beter uit als een uitgegroeide 1,65m lange persoon.
Laat de 1 maar eens voor de ander gaan staan en vice versa. Kijk maar wie het meest zichtbaar is. De langere persoon natuurlijk en je kunt als langere persoon qua borstomvang veel meer blijven groeien.:)
Had een maat van 1,60m en 74kg en een van 2,04m en 94kg. Die langere zag er gewoon veel beter uit. Bij een korte lengte vind ik het meer een boomstam-look. Maar nogmaals is gewoon mn eigen mening.;):D

Bij 1,65m ben je op een gegeven moment uitgegroeid in de breedte en een langere persoon die redelijk gebouwd is ziet er imho beter uit als een uitgegroeide 1,65m lange persoon.
Laat de 1 maar eens voor de ander gaan staan en vice versa. Kijk maar wie het meest zichtbaar is. De langere persoon natuurlijk en je kunt als langere persoon qua borstomvang veel meer blijven groeien.:)
Had een maat van 1,60m en 74kg en een van 2,04m en 94kg. Die langere zag er gewoon veel beter uit. Bij een korte lengte vind ik het meer een boomstam-look. Maar nogmaals is gewoon mn eigen mening.;):D

Kan jij wel lezen ?

Ik citeer nogmaals: "In BB ga je met 1.65-1.75 in de meeste gevallen competitief verder komen dan met 1.90.". Jay Cutler is ook maar 1.75 en Lee Priest maar 1.63

Dus die kletskoek dat je bij 1.65 eerder uitgegroeid bent kun je in het vervolg wat mij betreft achterwege laten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven