AndroidHealthClinic

1 arm optrekken

Niks show, erop trainen opzich is al een manier om sterker te worden. Ben er toevallig sinds gister mee begonnen, zal wel even duren aangezien ik ook de lichtste niet ben.

ik vind het zo belachelijk dat mensen doen alsof trainen voor de one-armed pull up nutteloos is.

een one-armed pull up is een vertoon van enorme kracht.

tevens vind ik het een stuk minder show dan een hoop mannetjes die hun bench probeert te verhogen.

---------
ONTOPIC:

Je kunt ook dingen proberen zoals een riem aan de stang vastmaken, dan pak je de riem (steeds lager op de riem) en dan zal je ene hand steeds meer doen.

Verder inderdaad langzame negatieve herhalingen en weighted pull ups.

sonja bakker dieetje icm 3 uur cardio per dag en wat geduld.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Ik zag het hem duidelijk met 1 arm doen. Ik vroeg mij alleen af of je het kan trainen met die polstechniek, alleen dat is dus niet het geval. Ik zal inderdaad niet mijn reps verhogen, maar het gewicht. Ook is de negatieve trainingsmethode iets wat ik zeker ga proberen!
En tuurlijk weet ik dat het o.a. is om te showen. Maar het is ook tegelijkertijd een manier om je biceps, rug e.d. goed aan te pakken. Dus het heeft een mooie bekomstigheid. Ik vind het gewoon interessant aangezien vrij weinig mensen het kunnen.
Bedankt voor de reacties! :)

Ps: Ik was een paar dagen weg. Vandaar mijn late reactie.

Terug
Naar boven