MuscleMeat

10 vragen aan de gelovigen op dit forum

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
:roflol:
Dit filmpje is zo lachwekkend, ik weet niet waar ik moet beginnen
Hij praat over intelligentie, en being smart en science
Maar zijn ''betoog'' zit zo ongelofelijk vol met insinuaties en veronderstellingen die een persoon kunnen beinvloeden
En dan wil hij ook nog objectief overkomen :haha:
Wat een crap

Laatst bewerkt:
edit. wegwezen uit deze sectie..

Je kan gelovigen confronteren met alles wat je wil, ze zullen overal wel een uitleg voor verzinnen. Het is gewoon zinloos om je tijd eraan te verspillen. Mensen worden nu eenmaal graag bedrogen/hebben graag iets om zich aan vast te houden in het leven.

Hier een filmpje met 10 vragen die ik wel graag weerlegt zal willen hebben..

mijn doel is om jullie kant van het verhaal te horen, niks flamen etc.

graag geen OT. gebrabbel over waar de meeste topics in overslaan, maar alleen over het filmpje!

ook niet persoonlijk worden.

haha heb een respons gevonden van een kerel

best grappig

dat beginfilmpje is gewoon dom en het beste antwoord dat je kan geven is dan ook een antwoord van hetzelfde niveau. Dat filmpje is dus geniaal!
@ spiertje: tuurlijk is dat antwoord crap maar dat was ook de bedoeling van de maker.

waarom lijden mensen honger? Was iedereen maar moslim of christelijk .. dan leed niemand honger lijkt mij ..'' aalmoezen geven '' iedereen zou aan elkaar denken ! en niet alleen om zichzelf

Stomme vragen naar mijn mening. Maar misschien wilt klausmier zijn vragen toch wel beantwoorden .. ( wat toch wel zinloos is) wat als deze vragen beantwoord worden ? word je dan gelovige ?

Wat nogal opvallend is dat het merendeel van de mensen zich aangevoelen en bedreigt voelt als een gelovige iemand wil bekeren. Maar visa versa gebeurt het constant op deze forum, ongelovige die er alles aan doen om alle punten af te kraken is het via wetenschappelijke feiten dan wel via vragen die onmogelijk te beantwoorden zijn.

Big T heeft gelijk, het is zinloos. Kap er dan ook mee. Als je toch al zo’n moraalridder wilt zijn pak dan deze regering aan die constant hun eigen volk bedriegt. Nee daar ergert niemand zich aan, dat mijn pak kwark van 0,45 cent naar 0,65 cent stijgt binnen een maand is dood normaal. Stelletje graaiers…

Bullshit filmpje om bullshit mensen uitleg te vragen over hun bullshit levensstijl.

waarom lijden mensen honger? Was iedereen maar moslim of christelijk .. dan leed niemand honger lijkt mij ..'' aalmoezen geven '' iedereen zou aan elkaar denken ! en niet alleen om zichzelf

Het is logistiek gezien onmogelijk om niemand in de wereld honger te laten lijden.

Trouwens vind ik je uitspraak typisch op eigenschappen en gedachten achter het communisme lijken. En we weten allemaal dat communisme alleen kan werken in de ideale wereld.

Ennn waarom is dat onmogelijk leg uit

Ennn waarom is dat onmogelijk leg uit

Omdat het geld, tijd en mankracht dat nodig is om alle voedseloverschotten te vervoeren naar landen waar voedsel tekorten zijn veel te hoog ligt.

Trouwens zou het een bodemloze put zijn, want als er quasi geen mensen sterven waar er voedseltekort is en die mensen kweken zelf ook nog eens, zit je in de volgende generatie met NOG meer voedseltekort dat weer van ergens anders moet komen.

Wat nu aan het gebeuren is in delen van Afrika. Puur de schuld van hulporganisaties die enkel op korte termijn hebben gedacht.

Laatst bewerkt:
@ Enjee
Zet al die tien vragen, en alle andere vragen die je nog hebt aan christen maar neer in een post en dan zal ik ze, zo goed als mogelijk, proberen te beantwoorden.

Omdat het geld, tijd en mankracht dat nodig is om alle voedseloverschotten te vervoeren naar landen waar voedsel tekorten zijn veel te hoog ligt.

En dat hebben wij niet ?

[/quote]Trouwens zou het een bodemloze put zijn, want als er quasi geen mensen sterven waar er voedseltekort is en die mensen kweken zelf ook nog eens, zit je in de volgende generatie met NOG meer voedseltekort dat weer van ergens anders moet komen.[/quote]

Misschien kunnen we al die monden wel voeden of is er dan niet genoeg eten ofzo voor ons allen ?

Wat nu aan het gebeuren is in delen van Afrika. Puur de schuld van hulporganisaties die enkel op korte termijn hebben gedacht.

Dat is waarschinlijk voor u een excuus om hulporganisaties niet te steunen...

Trouwens vind ik je uitspraak typisch op eigenschappen en gedachten achter het communisme lijken. En we weten allemaal dat communisme alleen kan werken in de ideale wereld.

Dit is toch onzin man. Oh me god, hij denkt aan andere mensen, dus dat is een communistisch eigenschap en communisme is fail.
Dus denken aan andere mensen is fail! Communisme heeft misschien gefaald als systeem, maar niet alle punten van communisme was onzinnig natuurlijk.

Trouwens zou het een bodemloze put zijn, want als er quasi geen mensen sterven waar er voedseltekort is en die mensen kweken zelf ook nog eens, zit je in de volgende generatie met NOG meer voedseltekort dat weer van ergens anders moet komen.

BULLSHIT.

Geloof me of niet als iedere mens op aarde met GENOEG inkomen elke maand is zou doneren dan was er bijna geen mens op aarde die dood zou gaan aan te kort aan voedsel. Denk hier bij aan rijke mensen ( Billgates bijv) die gozer heeft alleen voor ZICH ZELF al meer dan 30 miljard :S ... Denk ook aan gezinnen die bijv 2000 euro per maand verdienen die ook nog is 50 euro kunnen doneren elke maand,geloof me JIJ zult niks van die 50 euro missen maar euro kan weer een familie in afrika 3-4 weken te eten geven
dus het is geen bodemloze put en het is niet de SCHULD van de hulporganisaties
Dus het is niet schuld van GOD maar van de mensen zelf. Het is op te lossen alleen word er niks aan gedaan en maar GOD de schuld geven.(zoals in het filmpje boven)

hoeveel doneer jij per maand als ik vragen mag ?

Niet erg bijzonder boeiende vragen. Alleen de 1e is wel een interessante, waarom zou god alleen dingen genezen die niet met het blote oog zichtbaar zijn?

[FONT=arial, Helvetica][/FONT][FONT=arial, Helvetica]Table of contents [/FONT] [FONT=arial, Helvetica]Executive Summary [/FONT]
[FONT=arial, Helvetica]Introduction [/FONT]
[FONT=arial, Helvetica]Section 1 - prayer [/FONT] [FONT=arial, Helvetica]Section 2 - The Bible [/FONT] [FONT=arial, Helvetica]Section 3 - Jesus [/FONT] [FONT=arial, Helvetica]What it means [/FONT];)

The way to change the world is to change people's minds. As more and more people openly discuss the fact that "God" and "Allah" are completely imaginary, the world becomes a better place. The people who believe in "religion" look sillier and sillier. Eventually, religion becomes a fringe activity that is meaningless.
:mad:

original author of this site: satan
:roflol:

@ Enjee
Zet al die tien vragen, en alle andere vragen die je nog hebt aan christen maar neer in een post en dan zal ik ze, zo goed als mogelijk, proberen te beantwoorden.
Ist zo moeilijk om dat filmpje te bekijken?

Klusmier, ipv van een copypaste mss een vraag beantwoorden? Of nog beter, ze allemaal?

Terug
Naar boven