AndroidHealthClinic

100 kg eind jaar

Ben je een beginner of gym je al langer? En heb je naast smolov nog Back en biceps getraind
Ik trainde destijds al vier jaar en had een maximum van 110kg op bankdrukken. Inmiddels ben ik gegroeid naar een maximum van 130kg. Naast het volgen van het Smolov-programma, trainde ik ook nog mijn armen achteraf. Dit kost echter wel veel tijd, dus je houdt de bench lang bezet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik trainde destijds al vier jaar en had een maximum van 110kg op bankdrukken. Inmiddels ben ik gegroeid naar een maximum van 130kg. Naast het volgen van het Smolov-programma, trainde ik ook nog mijn armen achteraf. Dit kost echter wel veel tijd, dus je houdt de bench lang bezet.
Ah oké dat is netjes

Ja dat is meestal wel hetzelfde, maar in sommige dingen kan ik nooit weten hoeveel kcal het is. In een halve bak mihoen kan 200 kcal zitten maar ook 800. Ik zal het niet weten
Meer eieren, meer vlees, meer havermout, meer melk, meer noten dan nu.
eet extra krentenbollen, mueslibollen, drink extra volle chocomelk .....

• Bicep
Waarderingen: K82
Meer eieren, meer vlees, meer havermout, meer melk, meer noten dan nu.
eet extra krentenbollen, mueslibollen, drink extra volle chocomelk .....
Dit!

En in die witte bollen zit al 130 kcals, dikke laag pindakaar erop, 4 witte bollen met pindakaas. Lekker veel kcals, eiwit, vet!
KrentenMueslie bollen met kaas zijn ook grandioos in kcals.

Ja dat is meestal wel hetzelfde, maar in sommige dingen kan ik nooit weten hoeveel kcal het is. In een halve bak mihoen kan 200 kcal zitten maar ook 800. Ik zal het niet weten
Ik vraag mama altijd wat in het recept zit en kan dan dat totaal delen door de portie grootte.

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkort doe ik nog een x de 80 kg en dan film ik het en laat ik het hier zien

• Like
Zou zelf isolatie oefeningen 10/15+reps doen en compounds een top/backoff aanpak met top 6/10 reps en backoff 10/15.

• Like
Kleine kans dat hij advies zal aannemen.

Hz ik doe niks voor niks weinig oefeningen want mijn spieren worden snel moe. Ik train lage reps voor kracht en omdat mijn spieren minder verzuurd raken

Iedereen heeft je al vaker advies gegeven maar je doet er niks mee, behalve dat je nu bench press daadwerkelijk in je schema hebt gezet.

Weinig oefeningen want spieren worden snel moe..voordat ik hier antwoord op geef; heb je een spierziekte/aandoening?

Hz ik doe niks voor niks weinig oefeningen want mijn spieren worden snel moe. Ik train lage reps voor kracht en omdat mijn spieren minder verzuurd raken
Je spieren hebben ook voeding nodig heb ik al eerder gezegd. als het echt ' erg' is zou ik langs HA gaan en je bloed eens na laten kijken. normaal moet iemand van 17j makkelijk een volledige training kunnen doen

Je spieren hebben ook voeding nodig heb ik al eerder gezegd. als het echt ' erg' is zou ik langs HA gaan en je bloed eens na laten kijken. normaal moet iemand van 17j makkelijk een volledige training kunnen doen
Want dat zie je in de sportschool de hele tijd voor je gebeuren?

Terug
Naar boven