AndroidHealthClinic

100 kg eind jaar

Push:
Bench Press 3x 3 - 62.5 kg
Incline Dumbbell Press 2x 11 - 20 kg
Shoulder Press 3x 8 - 18 kg
Tricep V pushdown 3x 8 - 59 kg
Cable Lateral Raise 3x 13 - 9 kg

Pull, Abs:
Lat Pulldown - 3x 10 - 54.5 kg
Hammer Curls 2x 5 - 14 kg
Incline Curls 2x 9 - 10 kg
Rear Delt Fly 3x 8 - 45.5 kg
Crunches 3x 9 - 5 kg

Nieuw schem, Incline Press is heel laag maar doe ik ook rustig aan. Vergeleken met Flat Press vind ik het laag. Mijn push lifts gaan opzich wel omhoog. Maar voor mijn Biceps worden niet echt sterker, vind ik wel jammer want ik vind Chest en Biceps het leukst om te trainen. Zou nog leuker zijn als ze een beetje sterker wordsn
Ik train alleen maar chest en biceps...

• Like
Waarderingen: K82
Nou, nog bijzonderheden aan deze kant?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, nog bijzonderheden aan deze kant?
Eigenlijk niet man, en ik voel ook niet echt dat ik sterker word met 3x3. Ik doe het ook nog maar pas alleen ik weet niet wanneer ik naar 65 kan. Maar over 2 weken probeer ik 80 dat weet ik wel dan zien we wel

• Bicep
Waarderingen: K82
Eigenlijk niet man, en ik voel ook niet echt dat ik sterker word met 3x3. Ik doe het ook nog maar pas alleen ik weet niet wanneer ik naar 65 kan. Maar over 2 weken probeer ik 80 dat weet ik wel dan zien we wel
Je bent goed bezig man. Je hebt nog mooi 7 maand om te trainen, het gaat je lukken.

Vandaag 75 gehit. 77.5 lag dood op me chest

18 april en 6 mei, 2.5 kg erbij (ja dat rijmt).
Bijna 3 weken ertussen. Nu ben je weer 4 weken verder en nog geen 2.5 kg erbij.

Als je morgen 80 kg haalt, is dat dus elke 4 weken + 2.5 kg. Zeg elke maand.
Je moet nog 20 kg erop hebben. Als je zo door gaat en elke maand 2.5 kg erbij kan gooien, heb je over 8 maanden de 100 kg bench :thumb:

Als je elke paar weken/elke maand gaat maxen, dan maak je het jezelf wel lastiger.

Ik sta hier nog steeds achter.

Verder voel ik me weer goed en weet ik zeker dat ik die 80 deze maand heb. Voeding is gewoon nog hetzelfde maar zolang mijn lifts omhoog gaan vind ik het niet erg. En ik weeg elke Week en kom zo'n halve kilo per maand aan

Halve kg per maand is niks.

Succes 💪

Terug
Naar boven