Mixedathlete
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat dere celltech ?Ik begrijp de hype alleszins niet. Met betere belichting in foto 1 had je er ook meer shredded uitgezien.
Kan iemand mij biochemisch verklaren waarom je met pure anaerobe training vetmassa gaat verbranden (en tegelijk gewicht bijkomen?).
weet ik het, het werkt. bewijst zich over en over bij mijIk begrijp de hype alleszins niet. Met betere belichting in foto 1 had je er ook meer shredded uitgezien.
Kan iemand mij biochemisch verklaren waarom je met pure anaerobe training vetmassa gaat verbranden (en tegelijk gewicht bijkomen?).
Haha, leuk dat iemand t ziet!

Ik begrijp de hype alleszins niet. Met betere belichting in foto 1 had je er ook meer shredded uitgezien.
opwarmen is rekken strekken 3 minuten trampoline en dan 100 swings met 16 kg.Wat doe je voor opwarming? Of gewoon direct aan de slag ermee?