MuscleMeat

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

• Topic Starter Topic Starter
jazekerr

Respect voor die 1000 per dag 7 dagen lang, je bent gek man!:eek:

Heb jij die cursus bij die gasten van de overload principle gevolgd? Zo ja, ist wat?

die ga ik in november weer doen, veel goed over gehoord!

Ik begrijp de hype alleszins niet. Met betere belichting in foto 1 had je er ook meer shredded uitgezien.
Kan iemand mij biochemisch verklaren waarom je met pure anaerobe training vetmassa gaat verbranden (en tegelijk gewicht bijkomen?).

:) Wat zit er in het terrarium? :)

Ik begrijp de hype alleszins niet. Met betere belichting in foto 1 had je er ook meer shredded uitgezien.
Kan iemand mij biochemisch verklaren waarom je met pure anaerobe training vetmassa gaat verbranden (en tegelijk gewicht bijkomen?).
dat dere celltech ?

roids

Ik moet zo'n ding ook hebben. :D

LOL at the kettlebell rage. Wees er snel bij, straks zijn alle 16 - 24kg kettlebells uitverkocht :D

weet ik het, het werkt. bewijst zich over en over bij mij

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 11:20 ----------

:) Wat zit er in het terrarium? :)
Haha, leuk dat iemand t ziet!
Koningsphyton. special breed:)

Special breed / morphje? Leuk! Werd je afgelopen zondag aardig mee doodgegooid!

geen verschil begin and after pic

nee dat is ook vrijwel onmogelijk in 1 week

veel verschil in kracht, en droger stond ik ook sws:)

Ik verkoop mn 24kg kettlebell voor 45 euro, mocht er iemand geintresseerd zijn. Ophalen in Midden-Limburg, grens met Noord-Brabant.

Enige wat ik mij kan bedenken is dat door de 1000 reps per dag zijn neurale aansturing sterk verbeterd is. Dit heeft als gevolge dat hij sterker is geworden zonder daar extra spiermassa voor nodig te hebben, een naar mijn idee direct gevolg van een verbeterde neurale aansturing is dus dat er zwaarder getraind kan worden. Hierdoor zou je kunnen stellen dat je weer een hogere belasting op de spier kan leveren en dus weer meer groei kan stimuleren.

Wat doe je voor opwarming? Of gewoon direct aan de slag ermee?

Wat doe je voor opwarming? Of gewoon direct aan de slag ermee?
opwarmen is rekken strekken 3 minuten trampoline en dan 100 swings met 16 kg.
aan het eind compenseer is die 100 met 50 swings van 32kg.
effecties doe ik intotaal 1050 swings plus die compensatie

Terug
Naar boven