- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
edit in beginpostje hebt helemaal gelijk!
Maar geen flauw idee hoe ik dat aanpas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edit in beginpostje hebt helemaal gelijk!
Maar geen flauw idee hoe ik dat aanpas
CourseWil je alle pluspunten en minpunten die je merkte en nog merkt is op een rijtje zetten? Als je tijd hebt :>)

als je eerst minstens 3 weken neem om de beweging rustig te masteren?
in de lessen die ik geeft is het begingewicht voor mannen 16 kg en voor atleten/getrainde mannen 20kg. ik zou opzich geen 16kg bestellen want je groeit er snel uit!Abbo zodat ik het niet vergeet.Misschien ook maar eens proberen dit, heb het ooit al eens overwogen zo'n Kettlebell aan te schaffen. Maar zal eerst eens op de sportschool kijken wat een goed gewicht zal zijn.
![]()

in de lessen die ik geeft is het begingewicht voor mannen 16 kg en voor atleten/getrainde mannen 20kg. ik zou opzich geen 16kg bestellen want je groeit er snel uit!![]()
Ja tuurlijk,Heb je nog tips voor het uitvoeren van de swing? Heb wel een paar filmpjes bekeken en heb een boekje (van fitness-seller, zat bij mijn kettlebells) waar wat in staat. Heb zelf een 16kg en 24kg kettlebell in mijn praktijk liggen. 16 omdat ik het zelf nog aan het masteren ben en omdat patienten niet zo snel wat met 24kg doen.
Als ik wat verder in mijn cut zit zal ik het ook eens proberen. Maar dan rustig opbouwen, 500 per dag voor een week lijkt me al erg pittig!
Nee ik heb een kettlebell master opleiding gehad, geen youtube opleiding hahaThanks! Dan weet ik iig waar ik ongeveer moet beginnen te kijken in de gym, zal ook eerst eens wat oefeningen op youtube bekijken. Is er nog een bepaald kanaal op youtube die jij in het begin vaak heb geraadpleegd of een website met oefeningen? (Om een beetje aan de kettlebell te wennen)
na de 3e dag wen je eraan. dat ik gewoon een kwestie van door rammen en weten dat je na 7 dagen weer rust hebt. in de ring kan je ook niet zomaar stoppen dus hier ook niet!!!Ik neem aan dat je het goed in de glutes/schouders en traps gaat voelen. Hoe zit dat met de benen/schouders en traps training in die 10 dagen? Gewoon door de spierpijn heen trainen?
onderrug en quads zijn ondersteunings spieren in deze oefening, het is niet de bedoeling dat je daar echt last van krijgt. verder klopt ie jaOke tofIk ga vanavond na m'n training even 150x ofzo met de kettlebell op de gym zwaaien. Even de techniek onder de knie krijgen.
Wat zijn de hoofdspieren die worden aangesproken? Zoiets:?
Traps
Schouders
Onderrug
Romboids
Glutes
Hamstrings
Quads
Abs
Zoiets?

ik heb er 7000 gedaan omdat ik 4 dagen erna een taekwon-do toernooi moest winnen haha.Waarom deed jij 7 dagen i.p.v. 10 dagen, als ik vragen mag?
Ik heb er zaterdag 1000 gedaan maar mijn handen vonden dat niet zo aangenaam (9 bleinen)... Hier nooit last van gehad?
Ik heb ze wel alle 1000 met mijn 2 handen gedaan.
Das een goeie reden!
Zal wel aan mijn zachte handjes liggen dan![]()
![]()
)