MuscleMeat

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

Bezoekers in dit topic

Magnesium gebruiken om je handen te beschermen, minder frictie is minder blaren (bleinen? ???)

Ik heb na 400 reps magnesium gebruikt, maar voor de helft was het toen al te laat.
Volgende keer ook proberen wat harder in de KB te knijpen zodat er ook nog minder wrijving is.

Blaren = bleinen inderdaad.
 
Ik heb na 400 reps magnesium gebruikt, maar voor de helft was het toen al te laat.
Volgende keer ook proberen wat harder in de KB te knijpen zodat er ook nog minder wrijving is.

Blaren = bleinen inderdaad.
ligt bij veel jongens aan de grip
Kan wel ff filmpje maken en droppen?
 
Die dingen zijn wel duur zeg :(
 
Haha, ik ga dit eens overwegen als ik weer wat vet wil shredden. Cool dat je het geprobeerd hebt! Mooi resultaat ook!
 
Dus als ik je goed begrijp heb je vet verbrandt en kracht en spieren op weten te bouwen?

Ik heb het artikel grofweg gelezen op TNation, en heb ook die tabel gezien met de vergelijking op die cliënten die ook de kettlebell trainingen hebben gedaan en die zagen er aardig uit moet ik zeggen. )sommige waren een paar pond aangekomen terwijl hun vet% gelijk was of was gedaald
 
Super nice en idd ook goed vol gehouden!
 
ik heb ook altijd dat lied als ik ga trainen!
 
Dus als ik je goed begrijp heb je vet verbrandt en kracht en spieren op weten te bouwen?

Ik heb het artikel grofweg gelezen op TNation, en heb ook die tabel gezien met de vergelijking op die cliënten die ook de kettlebell trainingen hebben gedaan en die zagen er aardig uit moet ik zeggen. )sommige waren een paar pond aangekomen terwijl hun vet% gelijk was of was gedaald
Thanks guys!:)

Klopt inderdaad ja
 
Als ik dit een weekje zou doen kan ik bij mijn 5/3/1 schema beter geen assistence doen! :D
 
De tering, onderschatting ten top. Wat is dit zwaar zeg!

Ik dacht vandaag na m'n training even lekker te gaan oefenen met de katjesbal. Ik heb dat ding nog nooit eerder aangeraakt. Ik pak vrolijk de 24 kger op en begin te zwaaien, het werd al snel de 20kger om af te sluiten met de 16. Ik denk dat ik in totaal 100 reps heb gemaakt en het zweet kwam er aan alle kanten uit. Ik moet nog veel oefenen wil ik die 10 dagen challenge in gaan. En wat voel je dit in je onderarmen zeg!

Nog veel meer respect voor jou!
 
De tering, onderschatting ten top. Wat is dit zwaar zeg!

Ik dacht vandaag na m'n training even lekker te gaan oefenen met de katjesbal. Ik heb dat ding nog nooit eerder aangeraakt. Ik pak vrolijk de 24 kger op en begin te zwaaien, het werd al snel de 20kger om af te sluiten met de 16. Ik denk dat ik in totaal 100 reps heb gemaakt en het zweet kwam er aan alle kanten uit. Ik moet nog veel oefenen wil ik die 10 dagen challenge in gaan. En wat voel je dit in je onderarmen zeg!

Nog veel meer respect voor jou!
Hahaha! thanks! dat filmpje is al 75x 24 eh!
Kettlebells zijn hell-bells. niet voor niets dat we zoveel afvallen haha.
voor het kettlebell master certificaat moet je de snatch test doen.
60 snatches met 24 kg achteralkaar. dat, is echt echt ziek. de laatste 5 is pure pijn. ik doe dan 15 links 15 rechts 15 links 15 rechts.

Maar anyway, ik ga 5 november tien dagen lang als extreme cut op een lege maag elke ochtend 250 snatches doen in sets van 40 en 1 keer 50 en dat 10 dagen lang. ik laat ook een filmpje monteren en ofcourse weer een foto:)
 
Mijn techniek zal nog wel niet 100% in orde zijn (maak binnenkort wel een filmpje) Maar ik lette vooral op kracht vanuit de hoop, blokkeren met de buik, niet te ver door de knieen zakken, kont naar achteren en kettlebell totaan de neus. Klopt dit allemaal zo'n beetje?

Bij single arm swings merkte ik wel dat ik niet helemaal recht stond. Maar dit kan ook niet lijkt me.
 
Maar anyway, ik ga 5 november tien dagen lang als extreme cut op een lege maag elke ochtend 250 snatches doen in sets van 40 en 1 keer 50 en dat 10 dagen lang. ik laat ook een filmpje monteren en ofcourse weer een foto:)

Nice man. Houd ons op de hoogte, ben zeer benieuwd.
 
Nice man. Houd ons op de hoogte, ben zeer benieuwd.
Doe ik zeker weten!:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 15:39 ----------

Mijn techniek zal nog wel niet 100% in orde zijn (maak binnenkort wel een filmpje) Maar ik lette vooral op kracht vanuit de hoop, blokkeren met de buik, niet te ver door de knieen zakken, kont naar achteren en kettlebell totaan de neus. Klopt dit allemaal zo'n beetje?

Bij single arm swings merkte ik wel dat ik niet helemaal recht stond. Maar dit kan ook niet lijkt me.
klinkt goed!
Maar snel ff dat fimlpje ind, zij en voor aanzicht zijn belangrijk.
ook belangrijk, houd je oksels tight( alsof je er iets tusen houd dat er niet uit mag vallen) en gebruik die Hammies

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 15:41 ----------

oh en single arm recht betekent corigeren met heup links, die trek je naar voren
 
Grote teen vermeld dat hij dit sterk voelde in zijn onderarmen ???

Ik heb namelijk dunne onderarmen en zoek een nieuwe manier (als variatie) om die te trainen. Mixedathlete kan jij bevestigen dat z'n workout onderarmen goed meepakt?

Edit: Kan je eens een link geven van type kettlebels die je aanraad aub? Net effe gekeken en er zitten wel wat verschillen in en vooral qua prijs!!!
 
Laatst bewerkt:
als je extra stevig de kettlebell knijpt word het echt onderarm werk.
Ik heb ondertussen vrij royale onderarmen gekregen van de kettlebells.

geef de linkjes maar tussen welke je twijfelt, dan help ik je wel verder ;)
 
Mooie kont, maar is dat goeie vorm?
 
Back
Naar boven