Fitness Seller

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

• Topic Starter Topic Starter
ze vouwt wat ver dubbel naar mijn smaak, maar dat doe ik ook als ik 30x 40kg swing doe, dit zo ook nogweleens een zware kunnen zijn

Voor zover ik weet en gelezen heb is dat de perfect vorm. Alle kracht komt uit haar glutes contractie en zonder hulp van bijvoorbeeld schouders. Hou er ook rekening mee dat vrouwen over het algemeen leniger zijn en verder naar voren kunnen met een rechte rug.

Ik heb gewoon al spierpijn overgehouden in de traps en romboids na 100 herhalingen gister xD Wat ben ik een mietje zeg..

het is een hele andere belasting eh!!
Haha. went snel, ofterwijl je word er snel sterker van

Ik dacht ik kijk even naar een kettlebell van kilootje of 20-24. €60,- oh crap.

je kan het ook met een DB doen hoor ;)

ach koop je een keer zon ding, dingen gaan levenslang mee hoor haha.
is die 60 euro je t niet waard?
Even in perspectief, die meeste hier shaken zo 40 tot 60 euro per maand aan eiwit weg. en dat beaar je niet levenslang zoals een kettlebell haha

Het is inderdaad een schijntje als je kijkt naar hoe lang het mee gaat.

Handle is natuurlijk ook een oplossing ;-)

lijkt me k*t eerlijk gezegd.

ik wil ook geen snatches :p alleen swings :p

maar idd, die schroefsluiting lijkt me niet alles
ik snap je interesse ook wel hoor:P
Ik moest er ook ff over nadenken.
Het is wel geining voor heavy swings, maar dan zijn de platen zo groot dat je knieen eraan gaan haha

wat is die kettlebell hype ineens dan

Dus met kettlebells kan je spieren opbouwen en vet verliezen? Een wondermiddel dus, want dit is normaal gezien zo goed als onmogelijk. En op het filmpje in de beginpost zie ik gewoon een uitvoering van cheated front raises, dus ik heb mijn twijfels bij deze hype.

Dus met kettlebells kan je spieren opbouwen en vet verliezen? Een wondermiddel dus, want dit is normaal gezien zo goed als onmogelijk. En op het filmpje in de beginpost zie ik gewoon een uitvoering van cheated front raises, dus ik heb mijn twijfels bij deze hype.

er bestaan geen wondermiddelen in deze sport

Terug
Naar boven