Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom is dit zo geweldig dan, lijkt mij gewoon een mooie verkooptruc voor mensen die kettlebells aanbieden.
Topicstarter beweert spiermassa gewonnen te hebben en vetmassa verloren te hebben. Dan is dat wel degelijk magisch, ja.

Kettlebells were developed in Russia in the 1700s.[8] The Soviet army used them as part of their physical training and conditioning programs in the 20th century. They had been used for competition and sports throughout Russia and Europe since the 1940s. Though kettlebells had been in the United States in some form since the 1960s or earlier, Dragon Door Publications and Pavel Tsatsouline developed the first instructor certification program in the USA in 2001.
Niks magisch aan hoor en die "truuk" van de TS lukt maar even, het is gewoon een korte zeer grote overbelasting die door de conditioning component voor een recomp zorgt. Lees het TNation artikel uit de OP anders even voordat je over cheated front raises begint, OMG.![]()
serieus? echt?Dus met kettlebells kan je spieren opbouwen en vet verliezen? Een wondermiddel dus, want dit is normaal gezien zo goed als onmogelijk. En op het filmpje in de beginpost zie ik gewoon een uitvoering van cheated front raises, dus ik heb mijn twijfels bij deze hype.
nee niet bruiner,die 2 foto`s eerste no pomp, 2de ben je stuk bruiner beter licht met pomp

thanks haha,Kettlebells were developed in Russia in the 1700s.[8] The Soviet army used them as part of their physical training and conditioning programs in the 20th century. They had been used for competition and sports throughout Russia and Europe since the 1940s. Though kettlebells had been in the United States in some form since the 1960s or earlier, Dragon Door Publications and Pavel Tsatsouline developed the first instructor certification program in the USA in 2001.
Niks magisch aan hoor en die "truuk" van de TS lukt maar even, het is gewoon een korte zeer grote overbelasting die door de conditioning component voor een recomp zorgt. Lees het TNation artikel uit de OP anders even voordat je over cheated front raises begint, OMG.![]()
zou dit imo nooit doen, bah 1000x met zon ding swingen..

volgens mij was dfie oook niet veel afgevallen ofwel?Bah tientallen keren je arm buigen met een dumbbell
Ieder zijn meug.
Wie? ik?volgens mij was dfie oook niet veel afgevallen ofwel?
jah jij, waar stonden de pics?
dit zijn een beetje de trainingen die ik deed buiten de 1000 swings op, verder gewoon staal in de fitness
http://www.youtube.com/watch?v=lsAvYkBqSwg&feature=youtu.be

haha,