simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes bezig simson, je blijft bij de basisoefeningen, mss niet slecht als beginner, met de tijd zal je wel de goesting beginnen te voelen van er hier en daar wat assistance bij te voegen. Zolang je progressie boekt met je trainingsschema, blijven gaan zou ik zeggen! Goed bezig, je stats zijn de lucht in aan het gaan!

Ben benieuwd of het je lukt!
Hey Simson,
85 kilo bij 10% voor 2011 is in ieder geval uitdagend genoeg. Chapeau als je dat lukt, want er zullen ook nog wat vakanties en feestdagen langskomen waar je uiteraard ook gewoon van moet genietenBen benieuwd of het je lukt!
In je introductie staat dat je MP 55 is. Is dat echt zo? Want ik zie in je log setjes van 35. Knap als je 55 aankan, want dat is behoorlijk sterk voor een beginner.
En ik denk dat je wel meer kan deadliften, hoppa, kilo's dr bij
Verders succes!
Vandaag weer lekker getraind. Weer gewicht er bij! Ik had nog wat spierpijn van de vorige keer, maar ik had gelezen dat dat niet zo heel erg is. Inderdaad had ik er geen last van tijdens het trainen.
BIj het benchpressen kreeg ik kramp in men duim/hand. Kennen jullie dat?
Hier wat er gedaan is:
begin vorige week nu
Squat: 65 kg --> 70 ---------> 80
Benchpress:45 kg --> 50 ---->55
Deadlift:55 --> 60 ------------> 80
Daarna nog wat bicep en triceps. Niet noemenswaardig.
kan wel dat je biceps, triceps, borst, schoulderen sterker zijn maar je pols is steeds dezelfde en niet gewend aan zulke gewichten bij BP... ff rusten of ietsje minder bij BP pakken, ga niet voor Personal Rekord maar voor je lichaam goed aangaan
Hey Simson,
ziet er goed uit man, mooie gains.
een beetje kramp, tja dat kan, gaat wel over, doe anders handschoentjes aan dat vermindert het ook wel wat.
Thanks, ik ben er zelf ook blij mee![]()
Staat net een reply over de polsen,
Dat is wel een puntje dat je zal gaan merken, een aantal gewrichten en aanhechtingen kunnen na een tijdje wat gaan zeuren met zware gains.
Als je dat gaat voelen moet je iets rustiger doen en een paar weekjes niet hoger willen. Zodat de aanhechtingen en gewrichten ook wat kunnen wennen aan de zware belasting.
Bedankt voor de tip!
Maar ga zo door verder man, ziet er top uit.
hoi simson, kom ook af en toe is ff langs hier
wat betreft die bor....probeer zo veel mogelijk in de spiegel te kijken of je rug recht is...
train je thuis of?
grtjes
eerste keer dat ik ochtends train, ik had het idee dat ik smiddags meer energie heb.Dat blijft aardig gaan simson, goed vent! Welke oefeningen voor de triceps gedaan?
Ha, triceps pushdown. 0p 35 kilo keer 8 h keer 4 setjes