Fitness Seller

15 Jaar en hulp nodig

dat is nu juist het probleem.. overal waar ik kijk word alles super ingewikkeld uitgelegd, als je een site kan noemen waar alles staat is het super maar die kan ik zelf niet vinden.

en verder snap ik dat het een beetje raar eruit ziet wat ik heb gepost maar ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk te verwoorden.

dus je wilt zeggen dat je de stickies op dit forum gelezen hebt?
dan weet je inmiddels ook hoe je ongeveer een voedingsschema en trainingschema moet maken aangezien hier een uitgebreide stappenplan in staat. Je doet geen fl**ker, dus dan word er ook geen fl**ker voor je gedaan. Met zo'n instelling stop je toch na 5 dagen je abs getraind te hebben.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 23:01 ----------

:hello:

Zou hij ondertussen de stickys gelezen hebben? :p :p

Nou om 120kg aan puur spier te wegen bende wel heel lang bezig haha maar een ambitie is altyd goed om te hebben :-p

• Topic Starter Topic Starter
oke mensen ik snap dat het begin wat slordig van me was, had me er beter in moeten verdiepen. maar kunnen we dit achterwegen laten?

ik heb via de link uitgerekend dat ik (metabolisme ofzo)? 1700 kcal verbruik (als ik dus niets doe)
is de volgende stap bepalen hoeveel ik verbruik met bijvoorbeel hardlopen, trainen, en ook gewoon fietsen en lopen daarnaast?

meesten beginners zeggen meteen ik wil niet zo op die en die prof lijken.. haha.
maar je wilt over een jaar 2x je gewicht wegen????
knap als je dat zou lukken.. ik heb al moeite mee om 12 kg aan te komen in een jaar en dan wel op spier gericht.. je kan ook 6x per dag bij de mac zitten misschien doe je er dan een half jaar over, SUCCES!

meesten beginners zeggen meteen ik wil niet zo op die en die prof lijken.. haha.
maar je wilt over een jaar 2x je gewicht wegen????
knap als je dat zou lukken.. ik heb al moeite mee om 12 kg aan te komen in een jaar en dan wel op spier gericht.. je kan ook 6x per dag bij de mac zitten misschien doe je er dan een half jaar over, SUCCES!

Dat zei ik. En enkele jaren niet een jaar. :cool:

Hallo

ik ben Kevin, 15 Jaar en nieuw hier

ik zal meteen met de deur in huis vallen
ik wil een ''oke gespierd lichaam'' mijn vetpercentage zit nu tussen de 11% en 13%
als ik op internet kijk zie ik de bomen door het bos niet meer, ik denk niet dat ik voor een ''oke'' lichaam een serieus hardcore dieet nodig heb, (oke bedoel ik gewoon tank top armen, een beetje ripped je kent het)
ik zou het erg op prijs stellen als iemand een beetje kan zeggen wat ik kan doen om dit te bereiken, en wat ik erg hard nodig heb is een beschrijving wat ik ongeveer moet eten op een dag.

ik heb nu beschikking tot een pull up bar, en verder kan ik natuurlijk gewoon push ups en situps en crunches enzo doen.

Kevin
Ik heb een sixpack. Van het lachen.

je kent het wel ,tanktop armen beetje ripped :P. leuk om te zien wat de jeugd voor een taal gebruikt
vandaag de dag ;).

hele lange afstanden lopen en krachttraining en massive gains gaat hem zowiezo niet
worden denk ik. het is het een of het ander hiit training en interval trainingen zijn wel goed
volgens mij

oke mensen ik snap dat het begin wat slordig van me was, had me er beter in moeten verdiepen. maar kunnen we dit achterwegen laten?

ik heb via de link uitgerekend dat ik (metabolisme ofzo)? 1700 kcal verbruik (als ik dus niets doe)
is de volgende stap bepalen hoeveel ik verbruik met bijvoorbeel hardlopen, trainen, en ook gewoon fietsen en lopen daarnaast?

je moet je activiteit meenemen in je berekening, je zit toch niet heel de dag op de bank aan je kont te krabben???

doe dat en maak een voedingsschema, post hem vervolgens hier voor opmerkingen. niet zomaar wat op papier zetten maar de voedingswaardes erbij vermelden.!!

oke maar ik weet dus niet hoe ik dat moet berekenen, ik verbruik dus zonder iets te doen 1700, maar wat verbruik ik incl op school zijn en gewoon leven(fietsen naar school de trap op en af) hoe bereken ik dat, als ik dat weet kan ik een voedingsschema maken

oke dank je, ik heb uitgerekend dat ik ongeveer 2500kcal per dag ga eten, ik ga 4 dagen in de week trainen en als ik na een maand geen resultaat zie doe ik er 150-200 kcal bij, is dit oke? als het oke is ga ik beginnen met mn voedingsschema.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 13:09 ----------

ik ga trouwens dit schema gebruiken voor de trainingen, ga namelijk pas vanaf september beginnen met de sportschool
[Link niet meer beschikbaar]

ik wil geen supplementen gebruiken, ik wil idd niet echt super groot worden zoals sommigen hier :P
wat jij hebt in je foto, ik weet niet of jij supplementen gebruikt maar wel minder dan dat, ik ben nu 63 en ik wil rond de 75 komen. ik heb een voedinsschema gemaakt maar ik weet niet hoe ik dat moet posten?

Zo rap zal je wel niet "groot" worden ;)

ik heb niet gezegd dat ik het snel wil, ik heb alle tijd. al is snel groter worden natuurlijk wel beter,

maar goed, hoe plaats ik zon excel document in een post?

hier (alleen de bulk, heb het voedingsschema van iemand anders aangepast naar wat ik ongeveer nodig heb en de cut van die persoon is veel groter)

Bijlagen

oke, waar ik op doelde is dat het leuker is als je snel groot word,
kunnen we verder on topic

niemand die even wilt kijken naar mn voedinsschema dat een paar posts hierboven staat? ^

oke ben nu helemaal opnieuw begonnen heb er wat tijd in gestoken ik heb alles ongeveer goed behalve de calorien, ik zou echt niet weten hoe ik meer calorien binnen zou moeten krijgen, tips welkom! (moet er ong 2500-2600 hebben

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven