donbonnema
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 12%
oke ben nu helemaal opnieuw begonnen heb er wat tijd in gestoken ik heb alles ongeveer goed behalve de calorien, ik zou echt niet weten hoe ik meer calorien binnen zou moeten krijgen, tips welkom! (moet er ong 2500-2600 hebben
ik ben geen veteraan maar alvast een uitleg over hoe en wat.
1.neem al die shit niet persoonlijk die hier wordt gezegd.
2.de reden waarom mensen zo reageren is omdat elke dag 1-10 mensen zulke korte en crappy forum topics aanmaken. het lijtk dan alsof ze een easy way out zoeken.
3.als je zo iets kort typt dan gaat niemand serieus reageren omdat het gewoon respectloos is.
maarja effe on topic voor je.
het is belangrijk om veel te lezen en veel te proberen.
van wat ik lees wil je 2 dingen tegelijk: spier aankomen en vet verliezen.
het is lastig om dit tegelijk te doen maar het is mogelijk.
hieronder maak ik wel een soort stappen plan.
1.maak een basis van een voedingsschemaheb je al ongeveer maarja, blijven lezen en leren is belangrijk want voeding is een lastig onderwerp.iedereen is anders dus iedereen doet ook dingen net iets anders.
2. zoek je schema. zelf was ik liever begonnen met 1 van deze schema's
Starting strength ---- of ---- Stronglifts 5x5
3.maak een voedings dag boek. dit kost veel tijd maar is het makkelijkst om je voeding goed te regelen.
hou dus elke dag je voedings dagboek bij.
4. als je je schema hebt gekozen en denkt dat je bijv ong 2500 kcal moet eten.
dan moet je gewoon gaan trainnen en elke week wegen.
5.als je veel afvalt en weinig omhoog gaat in strength dan moet je bijv 200 cal erboven omgooien.
ga je dan teveel aankomen kwa vet dan ga je weer iets omlaag in je kcal en andersom ook.
dat was het eigenlijk. ga eten ga trainnen en zorg dat je dingen eerst opzoekt voordat je het vraagt. maak je post respectvol naar andere dan zijn ze ook respectvol naar jou.
succes met trainnen en het bereiken van je doelen.