AndroidHealthClinic

150kg en hoger benchmovie dump

• Topic Starter Topic Starter
Vooralsnog ben ik nooit verder gekomen dan 210 kg. En ik geloof niet dat ik ooit beloofd heb dat ik 300 kg zou gaan banken. Ik denk dat je mij voor een ander aan ziet

Dacht ff aan Jelle... jij bent een maatje van hem...

Hoop dat ik dit topic nieuw leven in kan blazen;)
moet 1 van mijn eigen opgestelde regel daarvoor wel overtreden, maar ach;)

in :o

****ing sterk man!, en dat zonder gear!

check ;)

netjes en vlot die 3x150!

Belachelijk sterke triceps die Vergil!
Ooit eens gedacht bankdruk-/powerlifting wedstrijden te doen?

Dat zal wel PLH moeten worden dan vrees ik :D

Vermoed dat er nog weinig van PLH zal overblijven...

Waarom? Gaan ze eindelijk dopingtests invoeren?

Damn das wel erg smal ook vergil of niet?

in.

ben nog geen filmpje waardig(120kg babbies first 1rm) maar mijn focus is wel bankdrukken, en vert/hirzontale pull beweging doe ik enkel om een gezonde schoudergordelbalans te behouden :D

welke progressie schema heeft voor jullie gewerkt? ik volgde lang wendlers 5/3/1 wat inhoudt:
Week 1. Warmup, 75% x 5, 80% x 5, 85% x 5+ ---\
Week 2. Warmup, 80% x 3, 85% x 3, 90% x 3+ ---- > na deze top sets kan je wat backoffsets doen en assistance
Week 3. Warmup, 75% x 5, 85% x 3, 95% x 1+ ---/
Week 4. (deload) -- 60% x 5, 65% x 5, 70% x 5

na de 4e week add je 2.5 kg aan je 1rm en begin je opnieuw.,maar moet zeggen dat ik hier niet echt tevreden mee ben, dus heb het ook een tijdje met autoregulation gedaan, wat inhoudt dat ik bij de warmup aanvoel hoe het gewicht aanvoelt, en op basis daarvan een pr probeer voor je 5rm/3rm of 1rm. en na een tijdje voel je wel k*t(meestal na 5-6 weken) en dat was dan teken voor een deload. dat is ook wat studies aangeven, na 5-6 weken boven 90% van je 1rm trainen gaat je CNS er juist op achteruit :D

sorry voor het lange verhaal, maar wat ik vraag is welke progressie schema's hebben voor jullie gewerkt(gericht op lays naturel lifters nomsayin)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven