MuscleMeat

150kg en hoger benchmovie dump

Erg mooi Jeroen! op naar die 250!

Dat zal nog een tijdje duren vrees ik en als het sneller gaat zal het zijn als ik toch beslis om me naar de -120 te vreten :D

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 17:53 ----------

Ga wel over 3 weken voor 225.5 in een fullmeet :D

Mooie reps met die 170! sterk

Sterk Polletje!

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik ga goed zie ik weer zo'n filmpje!
gefeliciteerd met je vpr man.

Thanks pol, jij gaat ook hard.

sterk man, en zo netjes uitgevoerd ook nog die 9 reps

Kan de filpjes van pol niet zien? De rest well weer

9x150 ... DAMN

Dan heb ik lekker de eer, heerlijk om overal filmpjes van mijzelf als zelfverheerlijking neer te zetten!

http://www.youtube.com/watch?v=gGXE...DvjVQa1PpcFOBnIzwx7JA7U-dszm3di76J-poekdoR1o=
http://www.youtube.com/watch?v=ftyiwxUVW5Y

Eind dit jaar komt er hier een geared bench van 200+ binnenkort een betere suit aanschaffen

Mooie filmpjes man. Maar had je looks toch wel gespierder verwacht voor iemand van 2 meter en 130 kg.
Scoob is 2.17 en ook 130 kg en lijkt een stuk meer gespierd.

Voor de rest respect man! Ik doe je het niet na.

ja dirk, wat ben je toch een ecto

Mooie filmpjes man. Maar had je looks toch wel gespierder verwacht voor iemand van 2 meter en 130 kg.
Scoob is 2.17 en ook 130 kg en lijkt een stuk meer gespierd.

Voor de rest respect man! Ik doe je het niet na.

Heb ook gewoon gelogen over mijn stats hoor, en die video's zijn ook niet van mij.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 12:39 ----------

Helaas wel :(

Dit is een beetje het niveau van Ripped dj:

''vetz*k die je bent man! In de ring sla je nog geen deuk in een pakje boter, schijtbak!''

Gefrustreerd pubertje

Dit is een beetje het niveau van Ripped dj:

''vetz*k die je bent man! In de ring sla je nog geen deuk in een pakje boter, schijtbak!''

Gefrustreerd pubertje

Kneus die je bent. Dat was naar aanleiding van zijn agressieve reactie in het topic van Huggybear. Toen heb ik dat geschreven inderdaad.
Daarna is alles daar uitgesproken dus niets meer aan de hand.

Kneus die je bent. Dat was naar aanleiding van zijn agressieve reactie in het topic van Huggybear. Toen heb ik dat geschreven inderdaad.
Daarna is alles daar uitgesproken dus niets meer aan de hand.

Wat is de reden dan geweest dat jij dat niet gewoon in dat topic zo tegen mij had gezegd...Ik denk dat ik het wel weet en jij zelf ook wel. Je bent gewoon een zielig achterbaks trolletje man:D en je kunt niet boksen;)

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 11:05 ----------

Vond hem daar ook nog wat magertjes:D;)

Wat is de reden dan geweest dat jij dat niet gewoon in dat topic zo tegen mij had gezegd...Ik denk dat ik het wel weet en jij zelf ook wel. Je bent gewoon een zielig achterbaks trolletje man:D en je kunt niet boksen;)

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 11:05 ----------

Vond hem daar ook nog wat magertjes:D;)

Ja ga maar janken wijf :D Ik heb wel gebokst op amateurniveau maar al weer een tijd gestopt.
Wie is hier trouwens eigenlijk de trol? Trollen verraden zichzelf altijd door hun sneaky gedrag. Gefeliciteerd man! :D

@Ripped DJ

Laat ze maar lullen bro, je hebt een punt dat ziet een blinde nog ****in gefake hier altijd door die DG80.
Heb hem eens irl gezien, zat hij bier te drinken ipv te liften de dikz*k!

Terug
Naar boven