Fitness Seller

150kg en hoger benchmovie dump

• Topic Starter Topic Starter
Wordt hier nog een keer (vaker) gepost of moet ik dit topic maar sluiten......

Begin ik een nieuw topic: 80kg barbell curl en hoger

Nice!
zat nog wel 1x in

ik maak morgen wel filmpje van 80 kilo barbell curls, als jij er een topic voor opent

Vet goede bank man.
Die 200 gaat zeker lukken met de extra wedstrijd motivatie!

Dat zag eruit als appeltje eitje voor je..

Had je dat kloontje aangemaakt om jezelf complimentjes te kunnen geven in je logje?

heb jij die banden en slingshot nou al eens geprobeerd....:D
Dan kun jij ook eindelijk je filmpje hierin posten

Nee, volgens mij heb ik al eens gezegd dat ik liever sterf dan dat ik kuurtjes of rare elastiekentoestanden ga gebruiken. Maar je vergat me vraag te beantwoorden.

Oja om antw op mijn vraag te geven...ja ben niet de minste:)

Ik miste de complimenten van jou, alleen maar gezeik van jou in me log, en dacht dan moet ik het zelf maar doen. En trouwens zo viel het jou ook niet op dat ik Neopren was ;) of wou je zeggen van wel?

Trouwens hoe is het met je maatje de bankdrukker (ik hoor niks meer van hem..hij is boos op mij), en hoe gaat het met jouw zicht?

Oja om antw op mijn vraag te geven...ja ben niet de minste:)

Ik miste de complimenten van jou, alleen maar gezeik van jou in me log, en dacht dan moet ik het zelf maar doen. En trouwens zo viel het jou ook niet op dat ik Neopren was ;) of wou je zeggen van wel?

Trouwens hoe is het met je maatje de bankdrukker (ik hoor niks meer van hem..hij is boos op mij), en hoe gaat het met jouw zicht?

Was niet echt als gezeik bedoelt hoor, behalve dat ene dan misschien wat je ook in mijn log had gezet. Ik vind het leuk om lompe debiele opmerkingen te maken, dat kan misschien kwetsend overkomen maar dat is niet me bedoeling.
Vaag trouwens dat je onthouden had dat ik jaren terug een zakje noten voor het slapen gaan opat.
Dat is me maatje niet nadat hij het vrij hardhandig uit heeft gemaakt, volgens mij is hij boos op iedereen behalve zichzelf.
Het lijkt me niet zo'n groot verlies dat je niks meer van hem hoort, of wou je ook een paar onverwachte stompen voor je bek hebben?

Terug
Naar boven