Fitness Seller

150kg en hoger benchmovie dump

Ik denk dat als jij mijn trainingslog wat doorneemt een en ander helder wordt van hoe ik train, en waarom ik bepaalde dingen doe. Het werkt voor mij zo wat niet betekend dat het voor jou ook zo zou werken.

Maar meer drukken dan eigen lichaamsgewicht is natuurlijk al nice:)

Ik pas sinds ik aan BB doe het onderschrift toe van zo'n guru op dit forum: "Geloof niets, probeer alles."

Je weet pas of iets voor je werkt als je het zelf probeert! Om in shape te raken werkt UB/LB 4x per week KT voor mij heel goed, ik weet nu hoe ik moet cutten, maar hoe ik zieke krachtgains maak ben ik nog niet over uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik pas sinds ik aan BB doe het onderschrift toe van zo'n guru op dit forum: "Geloof niets, probeer alles."

Je weet pas of iets voor je werkt als je het zelf probeert! Om in shape te raken werkt UB/LB 4x per week KT voor mij heel goed, ik weet nu hoe ik moet cutten, maar hoe ik zieke krachtgains maak ben ik nog niet over uit.

ja over in shape raken weet ik niks;)
Maar je kunt je ook soms (waaronder ik) afvragen wil je echt in shape raken of vindt je het zo wel best.
Dit geld ook bij krachtgains maken ;)

Hey pol wanneer ga je echt sterk worden :roflol:

als jij eens een wedstrijd gaat doen....en die gewichten zoals je stats zeggen daar gaat drukken:D:D:D:D:D:D

Dan moet ik eerst een dikke powerlift pens krijgen haha misschien van de winter dan :p
Stats zijn onderrussen anders hoor ik hou dbb nooit meer bij

Beetje genant, niet? Als je een grap maakt waar niemand om lacht.
BTW, bedankt voor je zeer leerrijke bijdrage.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 01:09 ----------

ja degene die 15 mins voor je gepost heeft maar goed opgelet verder!

Ik had het clipje van Woopy reeds gezien maar had iets te snel gelezen en dacht gelezen te hebben dat hij de 150 suited had gedaan.
Ik had mijn vraag misschien anders moeten stellen.
Zijn er NOG anderen rond deze gewichtsklasse die 150 of meer benchen?

Laatst bewerkt:
very nice! helemaal voor je bw.

Vindt dat je hem wel wild laat zakken....iets wat ik niet doe gezien een oude schouder blessure

Valt wel mee hoor die snelheid

Ik had het clipje van Woopy reeds gezien maar had iets te snel gelezen en dacht gelezen te hebben dat hij de 150 suited had gedaan.
Ik had mijn vraag misschien anders moeten stellen.
Zijn er NOG anderen rond deze gewichtsklasse die 150 of meer benchen?

Zullen er vast nog wel een hoop zijn. Lijkt me sterk dat ik hier de sterkste bij dit lichaamsgewicht ben :p
Ik moet er niet eens ver voor kijken. Zit hier niet op het forum, maar bij ons in de gym zit er eentje van 75kg of minder die raw 160kg duwt. Dus in heel België + Nederland zullen er vast nog meer dan genoeg zo'n kerels zijn.

edit: zie nu de post van Othon pas. Dat is er dus al eentje van :)

Zullen er vast nog wel een hoop zijn. Lijkt me sterk dat ik hier de sterkste bij dit lichaamsgewicht ben :p
Ik moet er niet eens ver voor kijken. Zit hier niet op het forum, maar bij ons in de gym zit er eentje van 75kg of minder die raw 160kg duwt. Dus in heel België + Nederland zullen er vast nog meer dan genoeg zo'n kerels zijn.

edit: zie nu de post van Othon pas. Dat is er dus al eentje van :)

Bedankt!
Ik heb je ook iedere keer zien stretchen door je armen samen boven je hoofd wat naar achteren te duwen. Heeft dat een voordeel?

Ik hen eens zitten zoeken op Belgische en Nederlandse recordhouders inde gewicchtsklasse onder de 90 kilo maar ik denk niet dat ik de tabellen goed interpreteerde.
Om bijvoorbeeld tot de beste 10 van de BENELUX te horen, in deze gewichtsklasse, wat moet men dan
benchen, deadliften en squatten?
Kan men ook deelnemen aan slechts 1 van de onderdelen?

Denk dat jij zo nog eens een topic gaat openen in de zin van......200kg en hoger bench movie dump hahahah.
belachelijk sterk man... ben benieuwd wat jij jou eerst volgende wedstrijd gaat neerzetten!

Bedankt!
Ik heb je ook iedere keer zien stretchen door je armen samen boven je hoofd wat naar achteren te duwen. Heeft dat een voordeel?

Ik hen eens zitten zoeken op Belgische en Nederlandse recordhouders inde gewicchtsklasse onder de 90 kilo maar ik denk niet dat ik de tabellen goed interpreteerde.
Om bijvoorbeeld tot de beste 10 van de BENELUX te horen, in deze gewichtsklasse, wat moet men dan
benchen, deadliften en squatten?
Kan men ook deelnemen aan slechts 1 van de onderdelen?

Sorry, check dit topic niet zo vaak.
Dat "stretchen" is eerder gewoonte. Denk niet dat het echt iets uitmaakt :) Doe ik bij squat en deadlift ook :p

Op je andere vraag bestaan verschillende antwoorden omdat er verschillende bonden zijn. Denk ook niet dat er lijsten zijn die de benelux samen nemen. Voor de belgische records van de bond waar ik meestal aan deelneem, kan je kijken op nabba.be. De andere bonden hebben vast ook recordslijsten. Deze lijsten gaan ook over suited lifts uiteraard. Er bestaan ook wedstrijden voor de afzonderlijke lifts. Die records worden ook gewoon in dezelfde lijst opgenomen. De records voor de totaal-resultaten worden uiteraard enkel van totaal-wedstrijden genomen.

Sorry, check dit topic niet zo vaak.
Dat "stretchen" is eerder gewoonte. Denk niet dat het echt iets uitmaakt :) Doe ik bij squat en deadlift ook :p

Op je andere vraag bestaan verschillende antwoorden omdat er verschillende bonden zijn. Denk ook niet dat er lijsten zijn die de benelux samen nemen. Voor de belgische records van de bond waar ik meestal aan deelneem, kan je kijken op nabba.be. De andere bonden hebben vast ook recordslijsten. Deze lijsten gaan ook over suited lifts uiteraard. Er bestaan ook wedstrijden voor de afzonderlijke lifts. Die records worden ook gewoon in dezelfde lijst opgenomen. De records voor de totaal-resultaten worden uiteraard enkel van totaal-wedstrijden genomen.

Bedankt. Ik ga de lijsten eens bekijken. Geeft me een streefdoel, al moet ik me waarschijnlijk niet te veel illusies maken.

Leuk, een jongetje wiens pezen ze vernken.

Vraag: Wat doet het filmpje in dit elitaire topic?

Terug
Naar boven