AndroidHealthClinic

150kg en hoger benchmovie dump

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
sterk! op naar de 200....

Steve gaat eindelijk een beetje leren z'n shirt te gebruiken!

Pas 150 bench, nu met sleeves even 155 gedaan.
Voor de kerst nog 160 kg !
Was wel even bang met unracken, bleef beetje hangen.
Maar ging toch goed.
Moet je maar kunnen concentreren met een gek broertje erbij :p

[youtube 8cgYU086MI0]

Video van Friese kampioenschap bankdrukken waar ik de eerste prijs heb gewonnen bij senioren tot 83kg, 160kg gedrukt.

Zelf ben ik 82 kg zwaar.
Daarbij wil ik Tymboo echt bedanken voor de tips die hij mij jaar of 2 geleden heeft gegeven, dankzij zijn tips ben ik elke keer als eerste weer geëindigd :) Thnx hombre

http://www.youtube.com/watch?v=di2ZH76MP48&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Video van Friese kampioenschap bankdrukken waar ik de eerste prijs heb gewonnen bij senioren tot 83kg, 160kg gedrukt.

Zelf ben ik 82 kg zwaar.
Daarbij wil ik Tymboo echt bedanken voor de tips die hij mij jaar of 2 geleden heeft gegeven, dankzij zijn tips ben ik elke keer als eerste weer geëindigd :) Thnx hombre

Mooie bench man en leuk om te horen.
Ik moest t topic even terug zoeken, was leuk om weer terug te lezen :)

Mooie bench man en leuk om te horen.
Ik moest t topic even terug zoeken, was leuk om weer terug te lezen :)

Haha thnx :) ik heb toen die pm van jou goed zitten bestuderen en heeft uiteraard geholpen, heb nu 3x op een rij de eerste prijs binnengesleept en zit nu denken aan NK? maar hoe gaat dat te werk? is dat veel anders? en kwa concurentie? ik ben in de klasse van de 82-83 kg en als ik dus tegen 160 wedstrijd en in gym 170 druk raw zou ik dan een kans maken op de nk?

o last and not least.. doping controle? hoe streng etc. want ik kuur wel uiteraard.

Haha thnx :) ik heb toen die pm van jou goed zitten bestuderen en heeft uiteraard geholpen, heb nu 3x op een rij de eerste prijs binnengesleept en zit nu denken aan NK? maar hoe gaat dat te werk? is dat veel anders? en kwa concurentie? ik ben in de klasse van de 82-83 kg en als ik dus tegen 160 wedstrijd en in gym 170 druk raw zou ik dan een kans maken op de nk?

o last and not least.. doping controle? hoe streng etc. want ik kuur wel uiteraard.

Je zou zeker een kans maken, maar "uiteraard"? Alsof dat zo logisch is. Niet doen dan, het is een dopinggecontroleerde sport, dus je hebt niet alleen je tegenstanders maar ook jezelf er mee. Schorsingen en boetes zijn niet mis. En je moet 't gewoon niet willen vanuit sportief oogpunt imo.

of bij PLH gaan

Haha ! Toekomstige power lifter zo te zien;)

Wie weet :)

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Had deze nog niet gepost hier zie ik

http://www.youtube.com/watch?v=VOwGJWpadj4

Hm I guess ur right, was ook niet zo bedoeld zoals het overkwam. Maar ik vat je idd.

Aan je reacties in het vorige verhaal te zien, vind ik het nog een wonder dat Tymboo je wilde helpen. Bij mij was de kous al lang af...

En op het andere zal ik beter niet reageren. We weten allemaal waar dit toe leidt...

Aan je reacties in het vorige verhaal te zien, vind ik het nog een wonder dat Tymboo je wilde helpen. Bij mij was de kous al lang af...

En op het andere zal ik beter niet reageren. We weten allemaal waar dit toe leidt...

Dan reageer je beter niet.

Bedankt ;)
Ik was niet ontevreden na zo lang "niks" doen.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Mooie beurt man.
Goede pauze.
Mooie controle.
Je kan nog wel meer kilo 's aan denk ik.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Mooie beurt man.
Goede pauze.
Mooie controle.
Je kan nog wel meer kilo 's aan denk ik.

Terug
Naar boven