AndroidHealthClinic

150kg en hoger benchmovie dump

• Topic Starter Topic Starter
Was niet echt als gezeik bedoelt hoor, behalve dat ene dan misschien wat je ook in mijn log had gezet. Ik vind het leuk om lompe debiele opmerkingen te maken, dat kan misschien kwetsend overkomen maar dat is niet me bedoeling.
Vaag trouwens dat je onthouden had dat ik jaren terug een zakje noten voor het slapen gaan opat.
Dat is me maatje niet nadat hij het vrij hardhandig uit heeft gemaakt, volgens mij is hij boos op iedereen behalve zichzelf.
Het lijkt me niet zo'n groot verlies dat je niks meer van hem hoort, of wou je ook een paar onverwachte stompen voor je bek hebben?

Een tip voor jou is dat als je dingen in andermans log zet je het ook terug moet kunnen incasseren..tenminste dat vind ik.

Verder weet ik nog meer dingen over jou, maar vind het niet de moeite waard weer een ''conflict'' aan te wakkeren. Dat met die nootjes moet je maar als positief zien

Verder heb ik geen behoefte meer om in de toekomst aandacht te besteden aan bepaalde mensen.
Heb nu goede trainingsmaatjes om me heen voor zolang dat duurt.

Wel bizar dat dit ''gedoe'' op dbb zo'n wending heeft gekregen in real life.

Een tip voor jou is dat als je dingen in andermans log zet je het ook terug moet kunnen incasseren..tenminste dat vind ik.

Verder weet ik nog meer dingen over jou, maar vind het niet de moeite waard weer een ''conflict'' aan te wakkeren. Dat met die nootjes moet je maar als positief zien

Verder heb ik geen behoefte meer om in de toekomst aandacht te besteden aan bepaalde mensen.
Heb nu goede trainingsmaatjes om me heen voor zolang dat duurt.

Wel bizar dat dit ''gedoe'' op dbb zo'n wending heeft gekregen in real life.

Dat gedoe had niks te maken met de klappen die ik heb gehad.
De dingen die ik jouw logje zette waren gebaseerd op de waarheid, die van jou niet.

Ik ben nu wel enorm benieuwd wat voor dingen je over mij weet? Misschien kun je ze vertellen want ik weet niet of ik ze al weet.

En zoals ik in me logje ook al zei, je mag alles tegen me zeggen en het boeit me niks want ik heb een enorme vette huid. Maar ga niet lopen beweren dat ik kuur, want ik haat kuurders en kuurtjes.

• Topic Starter Topic Starter
Dat gedoe had niks te maken met de klappen die ik heb gehad.
De dingen die ik jouw logje zette waren gebaseerd op de waarheid, die van jou niet.

Ik ben nu wel enorm benieuwd wat voor dingen je over mij weet? Misschien kun je ze vertellen want ik weet niet of ik ze al weet.

Als jij in jezelf zou geloven betekent dat jij ook in sprookjes geloofd :)
Als ik die dingen zou vertellen zou jij waarschijnlijk misschien met mensen in je omgeving ruzie krijgen. Dat wil ik niet meer man!:)

Ik maak hier geen woorden meer aan vuil.
Ik wens jou het aller beste.

Jongens geef elkaar een knuffel en een kusje, het is nota bene Valentijnsdag.

Je maakt me nu toch niet uit voor een sprookjesfiguur he? Ik heb echt een enorme hekel aan sprookjes.

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Jongens geef elkaar een knuffel en een kusje, het is nota bene Valentijnsdag.

Ik wil jou wel knuffelen en kusjes geven

Laatst bewerkt:
Jezus echt sterk, zoveel squat ik nog niet eens haha

Jezus echt sterk, zoveel squat ik nog niet eens haha

René ook niet denk ik! :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Mooie, sterke serie René!
Je gaat maar door.
Als een diesel, Kompel! :thumbs:

René ook niet denk ik! :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Mooie, sterke serie René!
Je gaat maar door.
Als een diesel, Kompel! :thumbs:

Ik weet het wel zeker dat me dat met squat niet lukt...wellicht 5x70kg :o
Ben er in elk geval blij mee en voel me in vorm...net als een diesel die een beetje op temperatuur is ;)

Vandaag mijn (theoretische) 1RM bepaalt, na een week nachtdiensten (7x10 uur...) weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken.
Het viel me niet tegen.

3x155 ( = 165-170 denk ik)
https://www.youtube.com/watch?v=odt0hfSn_xw

Terug
Naar boven