Zelfde als eerst, dit is prima voor normale keto'ers maar aangezien je veel trained kun je beter een van de volgende dingen doen;
*Meer eten er bij toevoegen (Eiwitten) en de extra kcal met cardio eraf trainen
*Vet naar 100-110 laten vallen om je eiwitten naar ~200 te stampen.
Het is op zich geen drama als je het niet doet, maar in mijn ogen beter.
Zaterdagavond had ik een feestje van een maat van me, en had daar besloten maar een avondje schijt te hebben aan m'n no-alcohol en nooit cheaten. Maat had speciaal voor mij nog een fles tullamore dew, en jameson gehaald.
Ook lopen vreten voor m'n leven, ik zou niet eens durven zeggen hoeveel, maar ik denk wel zo'n 2-3 zakken chips en heel wat worst. Na flink wat shotjes wodka en glaasjes whiskey toch gemerkt dat waarschijnlijk door het lagere gewicht en 6 maanden geen alcohol gedronken te hebben mijn grens toch ergens anders ligt.
Resultaat dat ik uiteindelijk van 2m hoog een bergje naar beneden gepleurt ben, en ja hoor.
M'n ribben waarschijnlijk weer gekneust.
Toen ik richting huis ging voelde ik me niet zo fit, hele bende uit lopen kotsen.
Bed in gegaan, en volgende ochtend gigantisch lopen stressen voor de evt. gewichtstoename (vocht) door al het alcohol en snaaien. 86.2, afgevallen

haters gonna hate.
Vandaag even met wat vrienden naar het strand gegaan dus mooi 25km gefietst met extra ballast. (meid achterop)
Dus cardio ook weer gehad vandaag.
Wel zo brak als de mallen en overal pijn, maar morgen gaan we er weer tegenaan.