MuscleMeat

16-18 kilo vetmassa in 4 maanden challenge!

• Topic Starter Topic Starter

Mh?
Not sure waar het srs om gaat.
7% redden in september zal natuurlijk gigantisch lastig worden.
Maar ik heb nog 3.5 maand voor september afgelopen is.
Sinds ik maanden geleden begonnen ben, ben ik altijd 1 kilo per week afgevallen.

3.5*4= ~14 kilo afgevallen voor eind september.
Moet te doen zijn. Als je jezelf makkelijke doelen geeft kan je je ook niet pushen :')

Laatst bewerkt:
stiekem heb ik kuit-dysmorphia en ben ik snel gelei op dikke mensen/wielrenners/andere kuiten en vind ik mijn eigen veel te klein ;__;

7% gaat wel lastig worden, maar is zeker niet onhaalbaar. Vind het meer een vp voor contests of zo, of als je enorm graag een beachboy wilt worden. Je gaat wel wat massa verliezen en de laatste lootjes gaan minder snel dan in het begin natuurlijk.
Als je het graag wilt; go for it. Mijn advies: als jij buff wilt worden gewoon lekker gaan (clean)bulken zodra je op een vp zit waar je je goed bij voelt.

Ik ook, vind grote, gespierde kuiten er echt mooi uitzien.
Gelukkig heb ik van mezelf redelijk grote kuiten dus die zullen wel flink groot kunnen worden.
7% is natuurlijk een laag vetpercentage maar mijn streven is gewoon flink droog staan met zichtbare abs.
Beetje verlepte genen dus m'n buik staat pas erg laat droog genoeg.
Dus het zal wel ergens tussen de 7 en 10% worden.

Maargoed, vetpercentage zegt ook niks. Sommige zien er geweldig uit op 15%, en anderen pas op 7%.
Heb wel zin om te bulken man pfoeee.

Vandaag zo nog even 15km skaten als cardio en miss vanavond nog even 5km hardlopen.

@valandinz

Ik heb ook ff een schemaatje gemaakt. Heb jij onderhoud zonder inspanning - 500 calorieën gedaan of heb je inspanning er bij opgesteld?

@valandinz

Ik heb ook ff een schemaatje gemaakt. Heb jij onderhoud zonder inspanning - 500 calorieën gedaan of heb je inspanning er bij opgesteld?

M'n onderhoud heb ik eerst berekend met een calculator en gewoon op "onderhoud" gegeten maar toen bleef ik maar aankomen. Ben ik daarna wat gedaalt, weer wat gedaalt, weer wat gedaalt..
Toen kwam ik erachter dat mijn eigen onderhoud op 2000 kcal (Zonder inspanning) ligt.
Als ik dan eet tel ik er bij wat ik bij het sporten teveel verbrand.

Dus stel ik ben eens niet lui en verbrand zo'n 300 kcal eet ik 1500+300 kcal.
Maar meestal doe ik altijd 1.5-2u krachttraining en daar verbrand ik maar 200 kcal mee dus eet ik 1600-1700

oke, op basis van de berekeningen zou dit moeten werken voor mij

Bijlagen

ik heb hem wat aangepast aan de hand van nieuwe berekningen. Dit is dus zonder sporttoeslag - 500 cals voor de cut.

24/M/6'0" | CW 205 | 22% BF | little to no exercise
* 1800 kcal Goal (1091 min, 2352 max)
* 20g Carbohydrates
* 163g Protein (103g min, 199g max)
* 119g Fat (40g min, 179g max)

1800kcal Daily Calorie Intake20g Carbohydrates (4%)163g Protein (36%)119g Fat (60%)

Laatst bewerkt:
Zelfde als eerst, dit is prima voor normale keto'ers maar aangezien je veel trained kun je beter een van de volgende dingen doen;

*Meer eten er bij toevoegen (Eiwitten) en de extra kcal met cardio eraf trainen
*Vet naar 100-110 laten vallen om je eiwitten naar ~200 te stampen.
Het is op zich geen drama als je het niet doet, maar in mijn ogen beter.

Zaterdagavond had ik een feestje van een maat van me, en had daar besloten maar een avondje schijt te hebben aan m'n no-alcohol en nooit cheaten. Maat had speciaal voor mij nog een fles tullamore dew, en jameson gehaald.

Ook lopen vreten voor m'n leven, ik zou niet eens durven zeggen hoeveel, maar ik denk wel zo'n 2-3 zakken chips en heel wat worst. Na flink wat shotjes wodka en glaasjes whiskey toch gemerkt dat waarschijnlijk door het lagere gewicht en 6 maanden geen alcohol gedronken te hebben mijn grens toch ergens anders ligt.

Resultaat dat ik uiteindelijk van 2m hoog een bergje naar beneden gepleurt ben, en ja hoor.
M'n ribben waarschijnlijk weer gekneust. :roflol:

Toen ik richting huis ging voelde ik me niet zo fit, hele bende uit lopen kotsen.
Bed in gegaan, en volgende ochtend gigantisch lopen stressen voor de evt. gewichtstoename (vocht) door al het alcohol en snaaien. 86.2, afgevallen :roflol: haters gonna hate.

Vandaag even met wat vrienden naar het strand gegaan dus mooi 25km gefietst met extra ballast. (meid achterop)
Dus cardio ook weer gehad vandaag.
Wel zo brak als de mallen en overal pijn, maar morgen gaan we er weer tegenaan.

Volgens mij kost 1kg vet verbranden 7000kcal en eraan eten 9000kcal, ik kan het verkeerd hebben.
Ik ben nu ook 17 kilo afgevallen in 2 en een half maand dus succes.

Het lijkt me natuurlijk niet, want 7000 kcal is gewoon gelijk aan een kilo vet.
In werkelijkheid zul je natuurlijk wel meer dan 7000 moeten eten om een hele kilo vet er aan te krijgen omdat voeding natuurlijk ook een thermische waarde heeft. Maar dan kom je denk ik eerder rond de 8000.

Weeg huidig 85.9, had zoals 'beloofd' maar even wat vooruitgang foto's gemaakt.
Vind de foto's zelf teleurstellend, k*t belichting laat me er helemaal opgezwollen uit zien.
Maar ik maak over een maandje wel wat betere foto's met betere belichting, ziet het resultaat er meteen weer beter uit :roflol:

Zoals je ziet begint het vet rond mijn buik eindelijk weg te gaan, en eindelijk een heel klein beetje abs zichtbaar.

Foto1_zps8a4a71cd.jpg

nice! je gaat goed!
enne.. misschien een keer een foto van voor en nu zetten! dan zie je pas echt wat voor gigaweg je al hebt afgelegd!!
TOP! :thumb:

1) ongeveer 5 maandjes geleden
2) ongeveer 3 maandjes geleden
3) nu

Foto3_zpsc25fb9c9.jpg
Fptp3_zps20f83f07.jpg
Foto1_zps8a4a71cd.jpg

Gewoon doorzetten en goed bezig blijven en het zal lukken (:
Thanks

Zie je nu zelf ook het verschil? soms moet je gewoon echt even vergelijken met hoe het was. Want soms zie je dan misschien even geen progressie maar kijk waar je vandaan komt he! TOP!

nice man!

je scheelt niet veel meer met mij!

denk dat ik nog een procentje lager zit. heb jij ook last van slappe huid bij buik?

Heb nauwelijks slappehuid bij m'n buik. Ik heb ook nooit een gigantisch opgezette buik gehad.
Meeste vet zat altijd in m'n armen, love handles, billen enzo.
Maar ik kan inderdaad wel een handje vol huid pakken en een stuk er uit trekken, maar sinds ik m' rug zwaarder train heb ik het idee dat het snel strakker begint te worden.. kan ook gewoon zo lijken.

Maar als ik bijv mijn bicep grijp kan ik echt een gigantische partij vel wegtrekken :roflol:
gelukkig is dat een van de plekken op het lichaam dat toch niet boeit, groeit toch wel.

Heb nauwelijks slappehuid bij m'n buik. Ik heb ook nooit een gigantisch opgezette buik gehad.
Meeste vet zat altijd in m'n armen, love handles, billen enzo.
Maar ik kan inderdaad wel een handje vol huid pakken en een stuk er uit trekken, maar sinds ik m' rug zwaarder train heb ik het idee dat het snel strakker begint te worden.. kan ook gewoon zo lijken.

Maar als ik bijv mijn bicep grijp kan ik echt een gigantische partij vel wegtrekken :roflol:
gelukkig is dat een van de plekken op het lichaam dat toch niet boeit, groeit toch wel.

haha bij mijn zijn armen gewoon strak, buik meer een probleem. maar dat gaat vanzelf wel weg idd. flink massa plakken :)

Terug
Naar boven