XXL Nutrition

16-18 kilo vetmassa in 4 maanden challenge!

• Topic Starter Topic Starter
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mijn-rug-fokt-op-g-333716

Ik sta gewoon rechtop in een normaal postuur zoals je aan m'n nek en schouders kan zien.
Echter zie je aan de onderkant dat hij naar binnen buigt en vervolgens als een mother****ing omgekeerde Quasimodo naar buiten springt.

Dit is toch wel echt mijn aller-aller-aller-aller grootste ergernis aan mijn lichaam.
Het zorgt er niet alleen voor dat ik gigantisch vadsig lijk (Wat ik overigens ook wel ben), laat het lijken alsof ik de kont heb van een nigeriaanse vrouw en ziet er ook gewoon debiel uit als ik een shirt aan heb dat niet tot over mijn kont gedragen word.

Zal vast natuurlijk weer iets zijn dat niet te fiksen is, en gewoon geboren zijn met een ruggengraat die niet zo vriendelijk is.

PS. Heb ook al van geboorte een natuurlijk dikkere kont vanwege surinaams bloed.
FIJN.

Ben nu aan het stoeien met mn voeding schema om te kijken of het rendabel is voor mij om te doen.

Nice, ben benieuwd!
Volgens mij begin ik langzaam uit de PISS-Zone te komen..
Van eergister op gister 0.1 kilo kwijtgeraakt en van gister tot vandaag opeens 1.5 kilo verdwenen.

Nice, ben benieuwd!
Volgens mij begin ik langzaam uit de PISS-Zone te komen..
Van eergister op gister 0.1 kilo kwijtgeraakt en van gister tot vandaag opeens 1.5 kilo verdwenen.

Ja daar schijn je vanzelf rustig weer uit te komen he..
1.5kg is toch wel weer een hoop!
En wat drink jij zoal op een dag, ik bedoel daar mogen natuurlijk ook geen kh. in zitten.
En gebruik jij ook van die strips?

Ik ben nu hierop uit gekomen:

kcal:2756 Ei:271 Kh:47 Vet:168

Of

Kcal:2500 Ei:234 Kh:47 Vet:156

Laatst bewerkt:
Strips zijn overrated. Je weet vanzelf wel als je in ketosis zit of niet.
Als je onder de 20-30gr blijft zitten ben je 100% gegarandeerd in ketosis.
Drink thee, koffie, en water. Niks anders. Probeer rond zo'n 5l per dag te zitten.
1.5 kilo is een hoop, maar puur weer water dat vast heeft gezeten ;P.

En voor je macro's

2500 kcal Daily Calorie Intake
25 g Carbohydrates (4%)
180 g Protein (29%)
187 g Fat (67%)

of

2750 kcal Daily Calorie Intake
25 g Carbohydrates (4%)
180 g Protein (26%)
214 g Fat (70%)

Zijn de streefgetallen, wat je hebt is prima zo.
Behalve de koolhydraten, mogen echt wel wat minder.

Begin de eerste weken sowieso >20, dan went je lichaam sneller.
Wil je later uitbouwen naar meer koolhydraten kan je ketostix aanschaffen en steeds wat meer koolhydraten eten en kijken of je in ketosis blijft.
Maakt niet uit hoe donkerblauw de ketostix is, alleen sporen = al in ketosis en alles dat uitmaakt.

Laatst bewerkt:
Foto update dag.
Helaas niet gek veel verschil, meeste deze weken is verloren op m'n rug, kont, en bovenbeen.
Buik een beetje, is iets minder geworden net zoals m'n lovehandles.

Moet nog naar de dokter voor m'n rug, een 'flinke' lordose. Wss lukt a.s. woensdag het wel om een afspraak te maken en v.a. dan fysio om het weer een beetje recht te bouwen, zal meteen honderd keer slanker ogen als dat gefixt is.

Been
cl3ip.jpg

Papbuik
ji16i1.jpg

Zijaanzicht+Lordose
i3gpqf.jpg

Je zou die 2 foto's van je buikaanzicht eens naast elkaar moeten zetten. Dan zie je echt beter het verschil! :)
ga door he! Het zal langzamer gaan maar langzaam is wel blijvend he!

Goed bezig, blijven volhouden en aan het eindresultaat denken.
Kom op!

Je zou die 2 foto's van je buikaanzicht eens naast elkaar moeten zetten. Dan zie je echt beter het verschil! :)
ga door he! Het zal langzamer gaan maar langzaam is wel blijvend he!

Langzaam is ook goed! Alleen de afgelope 2 weken zat ik in de PISS-Fase van Keto, dus veel water vasthouden en weinig vooruitgang, nu begint het er weer te komen. Samen met fysio voor m'n rug (Buik staat dus naar buiten, rug naar binnen, kont naar achter) zal het verschil gigantisch zijn.

Goed bezig, blijven volhouden en aan het eindresultaat denken.
Kom op!

Thanks man! Komt goed!

Laatst bewerkt:
shit, veel resultaat naise!

Tja, geen taart he! :trollface:
Kan niet wachten tot ik van die hyperlordose afben - Dan heb ik zo goed als geen buikje meer over en staat het mooi recht. Als het goed is over een maandje weg.

Zie je nu hoe goed je gaat als je het naast elkaar ziet! zo kan je echt je progressie zelf ook goed zien!
Top en ga zo door he!
Lukt het nu wat beter met afwisselen met de grillworst?

Zie zelf echt geen verschil tussen de buik foto van vorige week en deze week, is natuurlijk ook maar een week ;')
Afwisselen met grillworst lukt prima, ik vervang het zo nu en dan met gekookte worst / droge worst / gerookte kipfilet(Wel grillworst er nog bij voor vet)

Toch vind ik grillworst wel fijn aangezien ik niet zo'n grote eter ben, vooral s'morgens niet.
Is wel fijn om om 7 uur s'ochtonds even 200 gram (700kcal) in een kwartiertje naar binnen te kunnen schuiven.

Tja, geen taart he! :trollface:
Kan niet wachten tot ik van die hyperlordose afben - Dan heb ik zo goed als geen buikje meer over en staat het mooi recht. Als het goed is over een maandje weg.

hahahha, klopt.

ps: daaaaaarn, das veel tuna that u got there

in tegenstelling tot jou ben ik echt een grote eter (voor een vrouw *sigh*)

Dat deeereee tuna!
Ach, ik zou best met je willen ruilen hoor.
Als ik aan bulken denk krijg ik al nachtmerries, nooit dat ik zoveel kan eten op een dag ;(

En als je echt last hebt van een grote eter zijn raad ik je aan om Dexaprine te halen.
gebruik het zelf voor wat meer energie tijdens het sporten maar dayum, de weinige eetlust die ik al had is nu al helemaal verdwenen.

Dat deeereee tuna!
Ach, ik zou best met je willen ruilen hoor.
Als ik aan bulken denk krijg ik al nachtmerries, nooit dat ik zoveel kan eten op een dag ;(

En als je echt last hebt van een grote eter zijn raad ik je aan om Dexaprine te halen.
gebruik het zelf voor wat meer energie tijdens het sporten maar dayum, de weinige eetlust die ik al had is nu al helemaal verdwenen.

naast dat ik ook goeie verhalen hoor, hoor ik ook best veel slechte (op het forum)..
maar ik wil het liever op de natuurlijke manier doen (dus niet met dexaprine)

mijn maag is soms erg gevoelig, vanwege de beperkte voer en mijn rare eetgewoontes ......... >_<

Dexaprine is gewoon legaal en natuurlijk hoor, geen aas ;).
En tja, zelfde tijdstippen eten zal daar al gigantisch mee helpen D:

niks natuurlijks aan dexaprine.. :p vooral de oude versie was enorme troep. Zal nu wel niet veel anders.

mirin' grilworst cut :D zo lekker

Als avondeten vandaag 500 gr kipdrumsticks.
Omnomnomnomnomnomnomnomnom.

En ach, krijg al genoeg troep aan meds binnen, dexaprine mag er wel bij ;')

Toch zie ik op die 2 foto's die je gepost hebt echt wel verschil.

Ik ben wel een grote ochtend eter.. geen probleem met 2 bth en een bak zuivel met brinta en muesli... en dat do eik ook allemaal in 10 minuten. :D je moet het kunnen he... maar ja.. als je het redt met de grillworst!

hahaha.. drumsticks.. zo af en toe hebben wij borrelhapjes. van die hele pittige kiphapjes! lekker bij Kippie gehaald! :lick:

Terug
Naar boven