MuscleMeat

16-18 kilo vetmassa in 4 maanden challenge!

Morgen verplicht cheaten:mad:
2 döners en een waterfiets

Kwam via je chocolade vraag op je log :p toch maar even volgen :) ook al ben ik geen fan van keto.
Ik vind dat je goed bezig bent!
Aan je stats te zien heb je ook echt al heel veel vooruitgang geboekt in korte tijd maar volgens mij werk je er ook super hard voor.

Keep up the good work :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!
Ik raad Keto in de eerste instantie ook niet aan omdat de eerste periode vrij lastig is, en het schommelende vochtniveau soms demotiverend kan zijn en je progressie kan doen lijken stilstaan. Dat en het is gewoon zwaarder dan een ander dieet.

Helaas is het tot op heden het enigste wat bij me aansloeg ;)
Heb er geen spijt van, doe met veel plezier keto.

Bedankt!
Ik raad Keto in de eerste instantie ook niet aan omdat de eerste periode vrij lastig is, en het schommelende vochtniveau soms demotiverend kan zijn en je progressie kan doen lijken stilstaan. Dat en het is gewoon zwaarder dan een ander dieet.

Helaas is het tot op heden het enigste wat bij me aansloeg ;)
Heb er geen spijt van, doe met veel plezier keto.

Ja had wel vaker dingetjes van je gelezen maar je log nog niet echt helemaal gevold zeg maar :p
Vind het knap dat je het volhoud, het lijkt me erg heftig. Kan me wel voorstellen dat die goede resultaten het een stuk aangenamer maken en genoeg motivatie geven om het vol te houden :D

Wat is een waterfiets nou weer dan ;')

Weet je toch wel.. :rolleyes:
Exciting-water-bike-aqua-bike-equipment.jpg

Weet je toch wel.. :rolleyes:
Exciting-water-bike-aqua-bike-equipment.jpg

Hahahahhaha oh mijn god, ik lig hier dubbel door die foto ;').
Toch maar even gegoogled met 'waterfiets eten'
Kennelijk bedoelt originele dit;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst Kapsalon, nu waterfiets.
Waar gaat het heen met de snackbars ;(

Het enige nadeel van vetverliezen is dat je er magerder in kleding uit gaat zien inderdaad. Was zelf ook een stuk meer massive toen ik op 18% stond in kleding (lange mouwen).

vroegah toen het nog patatje oorlog was.

vroegah toen het nog patatje oorlog was.

Precies :(

Anyhow - Huidig gewicht is 99.4 geen zin om vet percentage te meten, doe ik over een tijdje wel.
Trainen gaat nog steeds lekker, voeding gaat lekker, IF gaat lekker, Fysio gaat lekker.
Merk dat m'n onderrug met de dag sterker word door de fysio oefeningen en prestaties bij DL en SQ's knallen daarmee ook omhoog.

Merk wel dat ik uit het start gewichtsverlies ben en verlies nu gewoon op een normaal tempo vet. Enige waar ik wel constant rekening mee moet houden is het water drinken. Ik houd echt te veel, en te snel vocht vast. Laatst dronk ik een dagje 2 liter water en meteen was ik de volgende dag weer 1.5 kilo zwaarder. Die dag erna gewoon zoals normaal 4~6 liter water gedronken en meteen die 1.5 kilo weer weg.

Het water drinken lukt iig wel door IF, vooral s'ochtonds en s'avonds giet ik mezelf helemaal vol.

Precies :(

Anyhow - Huidig gewicht is 99.4 geen zin om vet percentage te meten, doe ik over een tijdje wel.
Trainen gaat nog steeds lekker, voeding gaat lekker, IF gaat lekker, Fysio gaat lekker.
Merk dat m'n onderrug met de dag sterker word door de fysio oefeningen en prestaties bij DL en SQ's knallen daarmee ook omhoog.

Merk wel dat ik uit het start gewichtsverlies ben en verlies nu gewoon op een normaal tempo vet. Enige waar ik wel constant rekening mee moet houden is het water drinken. Ik houd echt te veel, en te snel vocht vast. Laatst dronk ik een dagje 2 liter water en meteen was ik de volgende dag weer 1.5 kilo zwaarder. Die dag erna gewoon zoals normaal 4~6 liter water gedronken en meteen die 1.5 kilo weer weg.

Het water drinken lukt iig wel door IF, vooral s'ochtonds en s'avonds giet ik mezelf helemaal vol.

Goed om te horen dat het nog steeds zo goed gaat!
Geeft ook goed gevoel he om te merken dat je steeds sterker word :)

Bizar hoeveel verschil het (te weinig) water drinken op de weegschaal maakt.
Ik zou juist verwachten dat je op de dagen dat je 4-6 liter drinkt veel zwaarder weegt volgende dag.
Je staat dus nog steeds dagelijks op de weegschaal?
Zie je dat dan ook duidelijk terug in de spiegel op de dagen dat je veel vocht vasthoud?

Nee ik sta niet meer dagelijks op de weegschaal. Ik kijk een beetje in de spiegel en als ik zie dat ik bloated ben kijk ik effe wat ik weeg.

Gister zag ik bijvoorbeeld dat ik zwanger was, toen woog ik 101.2.
Vandaag leek het alsof ik bevallen was, en nu weeg ik 98.4.
Even bijna 3 kilo verschil op een dag.

Het is me nu wel duidelijk dat mijn gewicht heen en weer schommelt als een gek, dus wegen doe ik bijna niet meer omdat het toch niet representatief is.
Ben aan het overwegen om toch eens langs te dokter te gaan over vocht vasthouden. Bij keto hoor je in verhouding met andere dieten juist weinig vocht vast te houden.
En met mijn +-80 kilo vvm is het wel duidelijk dat er erg veel vocht vastgehouden word - aangezien ik echt geen spierbundel ben. (Yet)

Training
Hyperextension 3x10
Supermans 3x10
Pelvic Tilts into Bridge 3x10
Squats 5x5
Dumbbell Calf Raise 5x5
Bicep Cable Curl 5x5
Dumbbell Curl 5x5
Barbell Curl 5x5
Barbell Miltary Press 5x5
Rear Delt Row 5x5
Bench press 5x5
Cable Crossover 5x5
Cable Crossover 5x5
10min fietsen.

Ey g, ik ben moe g.

Foto van gister, koud genomen zoals altijd.
Langzaam begint er wat definitie in mijn buik te komen.
Ookal speelt belichting wel een rol in deze foto - het laat het dalende vetpercentage wel blijken.

eBYtvJk.jpg

Beetje scheve klote foto, maar donderdag is het pas weer foto update dag.
Zoals je kan zien is mijn onderbuik bijna geheel bijgetrokken met de rest van mijn buik!!
Daar ben ik echt extreeeeem blij mee. Ik kan nu serieus gewoon slim fit shirts aan. **** yes.

Training
Hyperextension 3x10
Supermans 3x10
Squats 5x5
Dumbbell Calf Raise 5x5
Bicep Cable Curl 5x5
Dumbbell Curl 5x5
Barbell Curl 5x5
Barbell Miltary Press 5x5
Rear Delt Row 5x5
Bench press 5x5
Cable Crossover 5x5
Cable Crossover 5x5
10min fietsen.

Ey g, ik ben moe g.

Foto van gister, koud genomen zoals altijd.
Langzaam begint er wat definitie in mijn buik te komen.
Ookal speelt belichting wel een rol in deze foto - het laat het dalende vetpercentage wel blijken.

http://i.imgur.com/eBYtvJk.jpg

Beetje scheve klote foto, maar donderdag is het pas weer foto update dag.
Zoals je kan zien is mijn onderbuik bijna geheel bijgetrokken met de rest van mijn buik!!
Daar ben ik echt extreeeeem blij mee. Ik kan nu serieus gewoon slim fit shirts aan. **** yes.

Ziet eruit als een zware training!
Die series van 10 zijn van de fysio en de rest is je "normale" schema?
Hoe bevalt het 5x5?

Hoewel de hoek en de belichting beide anders zijn zie je toch wel verschil :D
Lekker bezig! Alle reden om blij te zijn :)

3x10 is fysio inderdaad.

Gister:
Hyperextension 3x10
Supermans 3x10
Bent over rows 5x5
Shrugs 5x5
Chest Dip 5x5
Bench Press 5x5
Incline Dumbbell Press 5x5
Cable Crossover 5x5
Squats 5x5
Lying Leg Curls 5x5
Ab Crunch 3x10
Side Plank 3x10
Barbell Side Bend 3x10
Barbell Torso Rotation 3x10
20m crosstrainer

Had maandag per ongeluk wat oefeningen van dinsdag gedaan.
5x5 bevalt prima, het schema is wel wat zwaarder dan mijn vorige maar beleef er veel plezier aan.
Aan het eind van de week nog wat aanpassingen er aan maken en dan er mee doorknallen.

Laatst bewerkt:
Huidig gewicht 97.2. Gaat hard ;)
Vandaag een refeed dagje.

100 gr 48+ goude kaas blokjes
200gr gerookte kipfilet
350gr filetlapjes
300 gr grillworst
40 gr zonnebloempitten
4 eieren
130 gr tonijn

nice!!! :)
keep up the good work he!

Huidig gewicht 97.2. Gaat hard ;)
Vandaag een refeed dagje.

100 gr 48+ goude kaas blokjes
200gr gerookte kipfilet
350gr filetlapjes
300 gr grillworst
40 gr zonnebloempitten
4 eieren
130 gr tonijn
Refeed doe je met carbs en vet juist erg laag houden. Las wel dat je 'extreem gevoelig bent voor carbs'. Maar refeed houdt juist in dat je glucose naar de vetcellen 'brengen' door carbs te eten. Hierdoor gaat je leptine omhoog waardoor het hongergevoel weg gaat.

Dat is een carb up :)
Een refeed kan zover ik weet ook inhouden dat je boven je onderhoud eet om je metabolisme te spiken.

EN anders noem ik het wel een vreet dag, had gewoon zin om eindelijk een keertje eens wat te eten op een dag ;')

Dat is een carb up :)
Een refeed kan zover ik weet ook inhouden dat je boven je onderhoud eet om je metabolisme te spiken.

EN anders noem ik het wel een vreet dag, had gewoon zin om eindelijk een keertje eens wat te eten op een dag ;')
Ah ok, ik dacht dat je het met een reden deed ipv gewoon zin om te eten ;)

Terug
Naar boven