originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen verplicht cheaten![]()
2 döners en een waterfiets

Bedankt!
Ik raad Keto in de eerste instantie ook niet aan omdat de eerste periode vrij lastig is, en het schommelende vochtniveau soms demotiverend kan zijn en je progressie kan doen lijken stilstaan. Dat en het is gewoon zwaarder dan een ander dieet.
Helaas is het tot op heden het enigste wat bij me aansloeg![]()
Heb er geen spijt van, doe met veel plezier keto.

Precies
Anyhow - Huidig gewicht is 99.4 geen zin om vet percentage te meten, doe ik over een tijdje wel.
Trainen gaat nog steeds lekker, voeding gaat lekker, IF gaat lekker, Fysio gaat lekker.
Merk dat m'n onderrug met de dag sterker word door de fysio oefeningen en prestaties bij DL en SQ's knallen daarmee ook omhoog.
Merk wel dat ik uit het start gewichtsverlies ben en verlies nu gewoon op een normaal tempo vet. Enige waar ik wel constant rekening mee moet houden is het water drinken. Ik houd echt te veel, en te snel vocht vast. Laatst dronk ik een dagje 2 liter water en meteen was ik de volgende dag weer 1.5 kilo zwaarder. Die dag erna gewoon zoals normaal 4~6 liter water gedronken en meteen die 1.5 kilo weer weg.
Het water drinken lukt iig wel door IF, vooral s'ochtonds en s'avonds giet ik mezelf helemaal vol.
Training
Hyperextension 3x10
Supermans 3x10
Pelvic Tilts into Bridge 3x10
Squats 5x5
Dumbbell Calf Raise 5x5
Bicep Cable Curl 5x5
Dumbbell Curl 5x5
Barbell Curl 5x5
Barbell Miltary Press 5x5
Rear Delt Row 5x5
Bench press 5x5
Cable Crossover 5x5
Cable Crossover 5x5
10min fietsen.
Ey g, ik ben moe g.
Foto van gister, koud genomen zoals altijd.
Langzaam begint er wat definitie in mijn buik te komen.
Ookal speelt belichting wel een rol in deze foto - het laat het dalende vetpercentage wel blijken.
http://i.imgur.com/eBYtvJk.jpg
Beetje scheve klote foto, maar donderdag is het pas weer foto update dag.
Zoals je kan zien is mijn onderbuik bijna geheel bijgetrokken met de rest van mijn buik!!
Daar ben ik echt extreeeeem blij mee. Ik kan nu serieus gewoon slim fit shirts aan. **** yes.

Refeed doe je met carbs en vet juist erg laag houden. Las wel dat je 'extreem gevoelig bent voor carbs'. Maar refeed houdt juist in dat je glucose naar de vetcellen 'brengen' door carbs te eten. Hierdoor gaat je leptine omhoog waardoor het hongergevoel weg gaat.Huidig gewicht 97.2. Gaat hard
Vandaag een refeed dagje.
100 gr 48+ goude kaas blokjes
200gr gerookte kipfilet
350gr filetlapjes
300 gr grillworst
40 gr zonnebloempitten
4 eieren
130 gr tonijn
Ah ok, ik dacht dat je het met een reden deed ipv gewoon zin om te etenDat is een carb up
Een refeed kan zover ik weet ook inhouden dat je boven je onderhoud eet om je metabolisme te spiken.
EN anders noem ik het wel een vreet dag, had gewoon zin om eindelijk een keertje eens wat te eten op een dag ;')