MuscleMeat

16 jaar en 1,5 gym

Bezoekers in dit topic

ziet er goed uit lekker veel massa gekregen keep on growing!
 
nice kerel goed bezig. denk ook als je iets meer rust neemt je kracht zal toenemen gelijk turo zij. maar voor de rest doe zo verder en ze zullen nog veel over je praten hier succes.
 
lekker bezig
 
flyes kan zeker tot en met 30 kg per arm hoor.
en dat mijn borst kleiner is(achterloopt) betekent niet dat ik hem niet train als een gek. Dus ik heb wel een grote kracht in mijn borst opgebouwd daarmee:cool:
maar toch danke:cool:

Ja keyz , ksnap het :) . Bij mij lijkt het wss alsof ik meer kan maar kan ik dus niet xD. Mja met 70kg bedoel ik dan wel 8x En ik kan ook niet hoger.. aangezien mijn gewichten op zijn lol :P

Fly's ook maar met 14kg per hand... 20x dan :')
 
Ziet er goed uit,
Ik ben nu 16 en ga ook beginnen, hoop dan net zo veel vooruit te gaan
 
ik neem rien de klote van supplementen en ik heb veel meer spieren. 24kg? met 1 hand? Kpeis dat je dat toch niet lang kan herhalen...
 
ik neem rien de klote van supplementen en ik heb veel meer spieren. 24kg? met 1 hand? Kpeis dat je dat toch niet lang kan herhalen...


het heeft niets emt supplementen te doen maar hoe sterk je bent maar hoeveel kracht je bezit. En ook niet met de grote van je spieren. Sommige mensen die heel erg breed zijn, trainen de borst met 30 kg bankdrukken.

dus dit zegt niets
 
heb weer bijgewerkt, weer een maand progressie erbij;)
 
damn gast jij groeit wel hard als je zo door blijft gaan dan belooft dat nog wat voor de toekomst :D
 
... en zo hebben we ook eens heel je huis gezien :p
 
Mocht het nog niet gezegt zijn: die vetpercentages die je bij je foto's noemt kloppen voor geen meter. Maar je progressie is wel goed.
 
Zeer nette vooruitgang, maar ik ben toch echt benieuwd naar een filmpje waarin je flyed.
Al is het maar met 20 kg, heb namelijk het idee dat je er meer mee pressed als flyen.
 
Kben akkoord met voorarm over je BF , ik vind het ook maar rare waarden , doe je het via huidplooi meter?

Als je je flyes netjes uitvoert is een 10 kilo per hand al netjes , juiste plaatsing van de ellebogen zijn belangrijk !

Aangezien je al even traint kan ik wel geloven dat je tot 15 kg - 20 kg zou kunnen maar 30 is wel te zwaar :) dan doe je je flyes fout aangezien je zelf beweert dat je jezelf niet sterk vind

Als je hem snel uitvoert kom je makkelijker aan de 20 , doe je hem superslow dan kan 10 kg zelfs al erg zwaar worden (ik train bv mijn biceps meet het boven enkele seconden te houden , erg zwaar. Misschien fijn om eens uit te proberen voor jou , dan heb je nog extra variatie)
 
als ik een keer genoeg tijd heb, dan komt dat filmpje er met goed uitgevoerde flyes, ik denk in de vakantie ofzo. Maar ik zei al 30 kg ging niet goed man. Was mijn top. Maar een filmpje met 20 kg of 22,5 kan ik wel maken. Goed uitgevoerd.
 
Man..zit jij aan de aas? ;)
Nee echt bijzonder netjes dat je het zo volhoud! Ga zo door!
 
Man..zit jij aan de aas? ;)
Nee echt bijzonder netjes dat je het zo volhoud! Ga zo door!

haha, nee man.
Alleen aan de whey.
Maar zie het wel als een compliment.:cool:
 
als ik een keer genoeg tijd heb, dan komt dat filmpje er met goed uitgevoerde flyes, ik denk in de vakantie ofzo. Maar ik zei al 30 kg ging niet goed man. Was mijn top. Maar een filmpje met 20 kg of 22,5 kan ik wel maken. Goed uitgevoerd.


Das nog bijzonder mooi hoor ! ;) De massa gaat ook goed precies dus , jij hebt wel geluk met de aanleg :)
 
Mooi zo, vooral de benen.
 
Back
Naar boven