Fitness Seller

18j 96kg 10%

will folow:cool:

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

VVM staat voor: V-vet en soort stof, valt vocht niet onder iig
V-vrije niet bevattende, of zoiets in dit geval
M-massa een grootheid voor hoe groot je bent in kilo's
een stijging van vocht in je lichaam betekent dus ook een stijging van vvm. dus toch ruim 6 kg:p

Cool story, dacht dat jij dacht dat je 6kg spieren aangekomen was in 3.5 maanden.

hahaha, goed lezen he!

Before & after pics ;)
No way dat jij 9 kilo bent aangekomen in 4 maand natty hahaha.
Only with roids ;)
Lieg jezelf niet voor.

Wel als ie een beginner is en meer dan de helft is vet en vocht.
Uiteraard , maar zoveel vocht op zo'n korte tijd is niet goed. Zoveel vocht kom ik nog niet aan als ik onn ben. Dan doet hij gewoon iets fout. Bij bulken hoort uiteraard veel vocht maar dat is dan vooral ook als je on roids bent.

Kom je misschien uit een heel stevige cut parker en meteen beginnen bulken ?

Beginnersgains. Hoeveel gasten zie je niet die in hun 1e jaar 20 kg aankomen. Kan prima als je meteen begint met goed eten. Zal uiteraard ook flink wat vocht/vet bij zitten.

Ja oke ik ben nu in totaal 43 kilo aangekomen in iets meer dan 2 jaar, maar dat is dan met roids. En geen test only :p
9kilo is gewoon echt heel veel voor iemand die natuurlijk traint. Ik gok dat zijn vp niet licht gestegen is :p

Knap altijd hoe mensen zo makkelijk kunnen zeggen hoe iets natty is of niet. Genen kunnen nu eenmaal absurd veel verschil maken. Zo nam ik op mijn 16e een keer voor de grap een vriend mee van school naar de sportschool die voor het eerst in zijn leven 90kg bankdrukte no joke. Terwijl ik na een jaar hard trainen aan het struggelen was met 70kg.

Knap altijd hoe mensen zo makkelijk kunnen zeggen hoe iets natty is of niet. Genen kunnen nu eenmaal absurd veel verschil maken. Zo nam ik op mijn 16e een keer voor de grap een vriend mee van school naar de sportschool die voor het eerst in zijn leven 90kg bankdrukte no joke. Terwijl ik na een jaar hard trainen aan het struggelen was met 70kg.

Het gaat hier niet om kracht, als het op kracht aankomt ben ik ook een sissi.
Nooit echt op kracht getraind en bleef ook vaak haken op een gewicht.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/cut-result-begin-cleanbulk-346632/

ik kom inderdaad uit een vrij stevige cut, zal binnenkort weer eens een paar fotos posten. ik wil overigens bulken tot juli, dus nog een kleine 7 maanden te gaan. mijn doel is 15-20 kg in totaal, ik kom van 68 en weeg nu 77 kg.

Na een stevige cut is het wel normaal dat er plots veel gewicht bij komt. Mede door het vocht dat zich terug gaat stabiliseren, sorry kerel. haha. was te vlug met oordelen.

Bedankt voor je waardevolle bijdrage in dit topic, ook namens mijn broer:

13-99.jpg

please, come on...ik ben 17 jaar en ik zou mezelf aan het indekken zijn wegens niet natty zijn? ik ben mezelf inderdaad aan het indekken, ik wil niet arrogant doen maar ik ben om precies te zijn 9 kg gegroeid in 3,5 maanden, met een kleine stijging van vp. als ik aan het einde van mn bulk een fototopic open vrees ik ook dat de 'experts' hier constateren dat ik niet natty ben. en voor de duidelijkheid, ik ben volledig naturel en hoop dat nog enkele jaren te blijven.

Gast maak je niet zo druk :o

goed fysiek. wtf boeit het nou of hij natty is. Is toch niet heel vreemd at hij dat niet gaat zeggen wat hij gebruikt. Als je een beetje verstand heb van natural bodybuilding dan weet je het antwoord zelf al.

Hij doet wat hij moet doen en behaalt goede resultaten.

Beginnersgains. Hoeveel gasten zie je niet die in hun 1e jaar 20 kg aankomen. Kan prima als je meteen begint met goed eten. Zal uiteraard ook flink wat vocht/vet bij zitten.

Onmogelijk tenzij je een dreamer bulk doet. sommige"experts" zegegen absoluut max 10-12kg spiermassa in het eerste jaar, en velen denken zelfs nog minder. Gebaseerd op eigen resultaten en inzet denk ik zelf dat 15kg mogelijk zou kunnen zijn als je met vrijwel geen spiermassa begint en alles perfect doet. Wat als beginner dus niet mogelijk is tenzij je vanaf dag 1 met een professionele dietist en bodybuilding coach begint en je 100% inzet een heel jaar lang.

Laatst bewerkt:
goed fysiek. wtf boeit het nou of hij natty is. Is toch niet heel vreemd at hij dat niet gaat zeggen wat hij gebruikt. Als je een beetje verstand heb van natural bodybuilding dan weet je het antwoord zelf al.

Hij doet wat hij moet doen en behaalt goede resultaten.

Onmogelijk tenzij je een dreamer bulk doet. sommige"experts" zegegen absoluut max 10-12kg spiermassa in het eerste jaar, en velen denken zelfs nog minder. Gebaseerd op eigen resultaten en inzet denk ik zelf dat 15kg mogelijk zou kunnen zijn als je met vrijwel geen spiermassa begint en alles perfect doet. Wat als beginner dus niet mogelijk is tenzij je vanaf dag 1 met een professionele dietist en bodybuilding coach begint en je 100% inzet een heel jaar lang.

> Ga naar de slager
> koop 15 kg biefstuk
> YFW

Triest hoe mensen hier altijd kunnen zeiken op een fysiek of het natty is of niet.

Terug
Naar boven