XXL Nutrition

18j 96kg 10%

Met alle respect maar super genen bestaan (bijna) NIET, U hebt ze niet en ik al helemaal niet.
Die enkele unieke zoals Arnold zijn zooooo dun gezaaid, naam zegt het al EENMALIG, en die maken het ook uiteindelijk op de MR. Olympia o.d. te staan en die zijn werelds op 2 handen te tellen.
HELAAS , MAAR IS WEL DE REALITEIT........gewoon het beste uit je eigen halen is al heeeeeeel iets als je het vergelijkt met de meeste mensen die op hun Lazy Ace thuis elke avond op de bank zitten met een zak chips in de ene hand en de remote control in de andere hand van had ik maar..........................

Dus to the point......
Kawa..........your artistic impression..........**** year looks great broo....your on track

M 18j 1m80 96kg 9% Trainen, eten, slapen 24/7 Natty (door U ingegeven)
al die statistieken zo achterelkaar i.c.m. jouw foto .........Never.........gewoonweg om dat niet mogelijk is en iedereen die wat langer in het wereldje zit zal dat beamen
en verhalen over wat je er allemaal voor doet, en voor laat en ervaring, moet iedereen Broo, maar gezien jouw leeftijd kom je uiteindelijk pas kijken.

Laatst bewerkt:
Zeg je nu dat Arnold natty was?

Jazeker, Arnold was nog Natty achter zijn oren toen hij aan de Juice ging.

Come On Brooooo

Met alle respect maar super genen bestaan (bijna) NIET, U hebt ze niet en ik al helemaal niet.
Die enkele unieke zoals Arnold zijn zooooo dun gezaaid, naam zegt het al EENMALIG, en die maken het ook uiteindelijk op de MR. Olympia o.d. te staan en die zijn werelds op 2 handen te tellen.
HELAAS , MAAR IS WEL DE REALITEIT........gewoon het beste uit je eigen halen is al heeeeeeel iets als je het vergelijkt met de meeste mensen die op hun Lazy Ace thuis elke avond op de bank zitten met een zak chips in de ene hand en de remote control in de andere hand van had ik maar..........................

Dat zou ik niet zo snel zeggen, de genetische verschillen tussen mensen zijn enorm, en het aantal IFBB-pro's met olympiawaardige massa is niet op twee handen te tellen.

Trouwens, Kevin Levrone(ja, hij) zei zelf dat genen "90% of the game" zijn.

Dat zou ik niet zo snel zeggen, de genetische verschillen tussen mensen zijn enorm, en het aantal IFBB-pro's met olympiawaardige massa is niet op twee handen te tellen.

Genen die goed reageren op aas ja, levrone was een ecto toen die nog niet trainde

do you even lift ?

Dit dus.
Als je praat over genen in bodybuilding gaat het meestal niet over hoe groot je kan worden.
Het gaat over de proporties in je fysiek. Genoeg grote jongens die het niet ver schoppen ;)

Iedereen kan groot worden. Enkel degene met de juiste kennis en doorzettingsvermogen zal zich onderscheiden van de rest, als het aankomt op wedstrijden.. ja dan spelen genen een hele grote rol.

Dit dus.
Als je praat over genen in bodybuilding gaat het meestal niet over hoe groot je kan worden.
Het gaat over de proporties in je fysiek. Genoeg grote jongens die het niet ver schoppen ;)

Iedereen kan groot worden. Enkel degene met de juiste kennis en doorzettingsvermogen zal zich onderscheiden van de rest, als het aankomt op wedstrijden.. ja dan spelen genen een hele grote rol.

Idd en vormen en aanhechtingen kun je niet veel aan doen. Kijk naar een Ruhl, ****ing gigantisch maar nooit echt in de prijzen gevallen.

Tis t zelfde als dat je gaat beweren dat je lul 25 cm was toen je 8 was.

Toen ik 8 was was mijn lul al 25 cm

Dit dus.

Nou ja, het is maar wat je groot noemt.

Ik bedoel, genoeg natural bodybuilders die in de klasse "lightweight" zitten. Die hebben ook 10 jaar gezwoegd voor hun fysiek, maar zijn niet bijzonder groot of zo.

Bijv. Brian Whitacre en Alberto Nunez. Of neem "Devils" van bodyspace.

Mensen maken dan de opmerking "je hebt meer massa nodig", maar dat is voor hen niet meer mogelijk.

Nou ja, het is maar wat je groot noemt.

Ik bedoel, genoeg natural bodybuilders die in de klasse "lightweight" zitten. Die hebben ook 10 jaar gezwoegd voor hun fysiek, maar zijn niet bijzonder groot of zo.

Bijv. Brian Whitacre en Alberto Nunez. Of neem "Devils" van bodyspace.

Mensen maken dan de opmerking "je hebt meer massa nodig", maar dat is voor hen niet meer mogelijk.

Die kiezen er dan ook zelf voor niet te gebruiken. Als je kiest niet te gebruiken moet je ook je waffel houden als die andere gast in de gym 2 keer groter kan worden omdat ie wel gebruikt vind ik. Live and let live.

• Topic Starter Topic Starter
Flexcup/update

Dit weekend loop ik rond op de Flexcup
ik doe zelf niet mee!! even ter verduidelijking :)

Heb gisteren nieuwe foto's gemaakt

Grtz

1459911_265256746956128_248093702_n - kopie.jpg

1.80m - 96kg - 9%

Natty?

980.gif

Zeker nice !

Terug
Naar boven