- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Triest hoe mensen hier altijd kunnen zeiken op een fysiek of het natty is of niet.
M 18j 1m72 84kg 18%, ben jij wel natty knul ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triest hoe mensen hier altijd kunnen zeiken op een fysiek of het natty is of niet.
can confirm niet natty omdat steroidenboosheidTriest hoe mensen hier altijd kunnen zeiken op een fysiek of het natty is of niet.
Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders
Goeie fysiek gast, zet je alles op alles?

Inderdaad triest. Als men al niet kan geloven dat dit natty haalbaar is, hoe gaat men het dan zelf proberen. Ik heb de indruk dat mensen een reden zoeken om ofwel de weinige progressie die ze zelf maken, goed te praten ofwel een reden zoeken dat kuren 'moet' om resultaat te kunnen behalen.
@TS: goede vooruitgang. Je moet er veel voor laten, maar je krijgt er een mooi resultaat voor terug.

Inderdaad triest. Als men al niet kan geloven dat dit natty haalbaar is, hoe gaat men het dan zelf proberen. Ik heb de indruk dat mensen een reden zoeken om ofwel de weinige progressie die ze zelf maken, goed te praten ofwel een reden zoeken dat kuren 'moet' om resultaat te kunnen behalen.
@TS: goede vooruitgang. Je moet er veel voor laten, maar je krijgt er een mooi resultaat voor terug.

Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders![]()

Dat is knap......aangezien het wereldrecord niet eens 300kg is bij minder dan 75kg BW![]()
Dat is knap......aangezien het wereldrecord niet eens 300kg is bij minder dan 75kg BW![]()
Zal er wel iets komen als : ah misschien was het dan 150. Ook knap want dat is nog 2 x BW blabla.
4x bw squatten lijkt me inderdaad sterk, zal het wel een 0,2 x full squat zijn geweest
Nu is het alweer -82.5kg. Zeg zijn naam maar eens...want die zal in het powerlift wereldje natuurlijk welbekend zijn. Zit maar iets van 15kg van het WR af.

Nu is het alweer -82.5kg. Zeg zijn naam maar eens...want die zal in het powerlift wereldje natuurlijk welbekend zijn. Zit maar iets van 15kg van het WR af.
Stunna ik snap dat je sceptisch was, maar je gaat over in getroll. Geef nu maar even toe dat je verbaasd bent en ik dat ik bewijs heb geleverd.
Sorry trouwens voor OP's topic te vervuilen !![]()