Fitness Seller

18j 96kg 10%

nattie is voor f**gots

Inderdaad triest. Als men al niet kan geloven dat dit natty haalbaar is, hoe gaat men het dan zelf proberen. Ik heb de indruk dat mensen een reden zoeken om ofwel de weinige progressie die ze zelf maken, goed te praten ofwel een reden zoeken dat kuren 'moet' om resultaat te kunnen behalen.

@TS: goede vooruitgang. Je moet er veel voor laten, maar je krijgt er een mooi resultaat voor terug.

• Topic Starter Topic Starter
Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders :D

Goeie fysiek gast, zet je alles op alles?

Wees daar maar zeker van! :)
Trainen, eten, slapen 24/7

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Inderdaad triest. Als men al niet kan geloven dat dit natty haalbaar is, hoe gaat men het dan zelf proberen. Ik heb de indruk dat mensen een reden zoeken om ofwel de weinige progressie die ze zelf maken, goed te praten ofwel een reden zoeken dat kuren 'moet' om resultaat te kunnen behalen.

@TS: goede vooruitgang. Je moet er veel voor laten, maar je krijgt er een mooi resultaat voor terug.

Je moest eens weten vriend.. ;)

> Ga naar de slager
> koop 15 kg biefstuk
> YFW

Ben zelf 12 kilo aangekomen in mijn eerste jaar en ik had nog een sixpack. (trainde 1x / maand buik). Daarop baseer ik het zelf, en dat was maar voor zo'n 60-70% optimaal. Is 15kg in de praktijk mogelijk of realistisch? In mijn ogen niet. Aangezien de research om alles perfect te doen vanaf het begin absoluut niemand doet. Het is ook verspilde tijd aangezien je in al die maanden gewoon al kon beginnen met trainen. Hoe dan ook zou een zeer ervaren trainer je moeten helpen vanaf het begin, want oefeningen en je lichaam goed leren kost veel tijd.

dit.

Als ik erachter zou komen dat ik zulke super genen zou hebben, zou ik er juist een kuurtje in knallen..

Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders :D

Dat is knap......aangezien het wereldrecord niet eens 300kg is bij minder dan 75kg BW :roflol:

4x bw squatten lijkt me inderdaad sterk, zal het wel een 0,2 x full squat zijn geweest

Dat is knap......aangezien het wereldrecord niet eens 300kg is bij minder dan 75kg BW :roflol:

Zal er wel iets komen als : ah misschien was het dan 150. Ook knap want dat is nog 2 x BW blabla.

Heb het even nagekeken voor jullie.

290,5 squat in -82,5kg klasse.

Mad? dissapointed?

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

4x bw squatten lijkt me inderdaad sterk, zal het wel een 0,2 x full squat zijn geweest

Hm was met judge erbij dus...

Nu is het alweer -82.5kg. Zeg zijn naam maar eens...want die zal in het powerlift wereldje natuurlijk welbekend zijn. Zit maar iets van 15kg van het WR af.

Nu is het alweer -82.5kg. Zeg zijn naam maar eens...want die zal in het powerlift wereldje natuurlijk welbekend zijn. Zit maar iets van 15kg van het WR af.

Ha om het even af te ronden ben ik de officiele stats gaan bekijken. Kerel zat in de -82,5 klasse, maar woog 76,5.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus ja je hebt gelijk geen 300 squat bij 75kg, maar wel 290,5 bij 76,5kg. Ik heb gelogen. :(

Zijn naam is onbekend, maar volgens mij is zn nick op een aantal forums: Stunna

• Like
Waarderingen: mat
Stunna ik snap dat je sceptisch was, maar je gaat over in getroll. Geef nu maar even toe dat je verbaasd bent en ik dat ik bewijs heb geleverd. ;)

Sorry trouwens voor OP's topic te vervuilen ! :D

Terug
Naar boven